„Úprava komunikační strategie reflektuje přirozený vývoj naší pojišťovny. Jejím cílem je posílení značky YOUPLUS v segmentu životního pojištění. Věříme, že budování povědomí o značce přispěje k dalšímu rozvoji našich aktivit a upevní naši pozici na trhu životního pojištění,“ říká Ľubor Vrlák, generální ředitel YOUPLUS.
V této souvislosti vypsala pojišťovna mezinárodní tendr na kreativní koncept a marketingovou komunikaci, ze kterého vyšla vítězně slovenská agentura ČOSI. Ta posílí strategické, kreativní a komunikační aktivity YOUPLUS v České republice a na Slovensku.
Nový komunikační koncept „DOBRÉ VĚDĚT“ z dílny agentury je postavený na akcentování hodnot jistoty a předvídatelnosti, které považují lidé při výběru pojišťovny za klíčové. „Překvapení patří k životu, ne k pojištění. Zde je dobré vědět, že za mnou stojí pojišťovna bez překvapení, která komunikuje férově, otevřeně, bez skrytých háčků, výmluv či poznámek pod čarou a vždy plní to, na čem jsme se dohodli,“ přibližuje komunikační koncept Maroš Kemény, managing director agentury ČOSI.
„Chtěli jsme v kampani zdůraznit důležitost výběru pojišťovny, u které od začátku víte, na čem jste. Život nás totiž dokáže často překvapit a především, když to nejméně čekáme. Naše pojištění se ale umí přizpůsobit každé situaci. Věřím, že se nám podařilo odkomunikovat, že s YOUPLUS můžete pustit obavy z hlavy a žít tak, jak jste vždy chtěli. Jednoduše se spolehnout na pojišťovnu bez nepříjemných překvapení,“ vysvětluje Filip Bartoš, obchodní a marketingový ředitel CZ/SK.