iDNES.cz

Životní pojišťovna YOUPLUS má novou komunikační strategii

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Pojišťovna YOUPLUS startuje s novým komunikačním konceptem. Po letech, kdy svou marketingovou komunikaci směřovala primárně na B2B segment, tedy pojišťovací zprostředkovatele, se nyní více zaměří na koncové klienty pojišťovny.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

„Úprava komunikační strategie reflektuje přirozený vývoj naší pojišťovny. Jejím cílem je posílení značky YOUPLUS v segmentu životního pojištění. Věříme, že budování povědomí o značce přispěje k dalšímu rozvoji našich aktivit a upevní naši pozici na trhu životního pojištění,“ říká Ľubor Vrlák, generální ředitel YOUPLUS.

V této souvislosti vypsala pojišťovna mezinárodní tendr na kreativní koncept a marketingovou komunikaci, ze kterého vyšla vítězně slovenská agentura ČOSI. Ta posílí strategické, kreativní a komunikační aktivity YOUPLUS v České republice a na Slovensku.

Nový komunikační koncept „DOBRÉ VĚDĚT“ z dílny agentury je postavený na akcentování hodnot jistoty a předvídatelnosti, které považují lidé při výběru pojišťovny za klíčové. „Překvapení patří k životu, ne k pojištění. Zde je dobré vědět, že za mnou stojí pojišťovna bez překvapení, která komunikuje férově, otevřeně, bez skrytých háčků, výmluv či poznámek pod čarou a vždy plní to, na čem jsme se dohodli,“ přibližuje komunikační koncept Maroš Kemény, managing director agentury ČOSI.

„Chtěli jsme v kampani zdůraznit důležitost výběru pojišťovny, u které od začátku víte, na čem jste. Život nás totiž dokáže často překvapit a především, když to nejméně čekáme. Naše pojištění se ale umí přizpůsobit každé situaci. Věřím, že se nám podařilo odkomunikovat, že s YOUPLUS můžete pustit obavy z hlavy a žít tak, jak jste vždy chtěli. Jednoduše se spolehnout na pojišťovnu bez nepříjemných překvapení,“ vysvětluje Filip Bartoš, obchodní a marketingový ředitel CZ/SK.

zpět na článek