Doporučujeme

H&M Body

H&M Body | foto: Archiv H&M Body

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Do plavek bez stresu a zbytečných obav!

  • 0
Léto s sebou přináší spoustu radostí, ale pro některé z nás se pojí i s pocitem úzkosti ukázat své tělo v plavkách. Strie, madla lásky, celulitida – strašáci plavkové sezóny většiny z nás!

Speciální projekt značky H&M a beauty bloggerky Anežky Chudlíkové (alias Not so Funny Any) a lifestyle influencerek Yababy a Natálie Hefnerové vám pomůže ztišit nepříjemné vnitřní kritiky a podpoří vás v prožití dokonalého léta.

YABABY

(Lifestyle/ Fashion influencerka)

H&M Body Positivity

Každé tělo je krásné a originální, ale hlavně všichni máme to své! Já tělo beru jako svou schránku, kterou si můžu zdobit, opečovávat, měnit a cítit se v ní dobře! Je mi jedno, co si o něm myslí ostatní, hlavní totiž je, že vyhovuje mně.

NOT SO FUNNY ANNY

(Youtuberka a Beauty bloggerka)

Podle mě teď žijeme v době, kdy se hodně mění zažité stereotypy a konečně se začíná ukazovat rozmanitost i v médiích - různé typy postav, barvy pleti, gender free.

H&M Body Positivity

Body positivity oslavuje všechny typy postav a podporuje self-love, aby se člověk snažil přijmout své tělo takové, jaké je a staral se o něj s láskou. A platí to pro všechny! Od člověka, co je extrémně hubený a nemůže přibrat, až po člověka, co je od přírody silnější.

NATÁLIE HEFNEROVÁ

(Lifestyle/ Fashion influencerka)

H&M Body Positivity

Naše těla znázorňují celou naši životní cestu, všechny radosti i starosti. Jsou mnohem více než jen číslem na kousku látky. Váha, strie nebo jizvy neurčují naši hodnotu, to dokáže pouze náš pohled na sebe samé.

S těmito myšlenkami souzní i letošní kolekce plavek H&M, která nabízí odvážné siluety oslavující všechny typy ženského těla. Vyrobena je z udržitelných materiálů a velikosti se pohybují od 34 do 46, online do velikosti 50. Dostupná je od 20. května v obchodech a na hm.com.

H&M Body

A pro členy věrnostního programu H&M Hello Member poběží soutěž o tématické boxy plné letních nezbytností!

ZJISTIT VÍCE

Podívejte se také do galerie na výběr z letošní kolekce: