Doporučujeme

Spolu se saskými partnery pokřtil Tomáš Rieger cykloprůvodce po Labské stezce. | foto: Ústecký kraj

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Kraj se prezentoval na veletrhu HOLIDAY WORLD & REGION WORLD 2023

Na výstavišti PVA Expo Letňany se konal 31. ročník oblíbeného veletrhu HOLIDAY WORLD & REGION WORLD. Ústecký kraj na něm prezentoval vlastní expozici v podobě projektu Brána do Čech, který dělí region na čtyři turistické destinace České Švýcarsko, České středohoří, Krušné hory a Dolní Poohří.

Veletrh navštívil rovněž krajský radní Tomáš Rieger, který spolu se saskými partnery pokřtil nový ročník cyklistického průvodce po Labské stezce tzv. Handbuch, neboli cykloprůvodce (k nahlédnutí či stažení ZDE). Kraj se letos opět zapojil do přípravy tištěného průvodce, neboť 96 kilometrů úseku Labské stezky, které vedou Ústeckým krajem, jsou pro malebnost kaňonu řeky Labe, ať již v okolí Porty Bohemiky u Litoměřic, nebo u dramatických pískovcových skalních masivů před Hřenskem, vyhledávaným úsekem.

Po letech pandemických omezení a loňském ničivém požáru v blízkosti Českého Švýcarska je potřeba propagace turistických možností v Ústeckém kraji velmi důležitá. Zájem veřejnosti se opravdu ubíral tímto směrem, otázek na přístupnost Českého Švýcarska byl nespočet.

Důkazem, že se s tímto problémem destinační agentura České Švýcarsko, o. p. s., popasovala bravurně, bylo ocenění od COT group, s. r. o., a ABF, a. s., v podobě vítězství a 1. místa v kategorii Inovativní marketingová komunikace. Úspěch sklidila kampaň „Chybí nám tu lidi – marketingová kampaň pro restart turismu po požáru v Českém Švýcarsku“. V rámci 16. ročníku Velké ceny cestovního ruchu převzal toto ocenění ředitel destinační agentury Jan Šmíd.

Portfolio nabídky zahrnovalo informace o cykloturistice, kde prim hraje Labská stezka. Návštěvníci se také zajímali o cykloregion Krušné hory, v ostatních destinacích poptávali možnosti letního koupání ve velkých jezerech Milada a Most, výlety pro rodiny s dětmi, gastroturistiku, lázeňství a historické památky. V nadcházející turistické sezoně je pro návštěvníky Ústeckého kraje připravena řada kempů, penzionů a hotelů, i nových stellplatzů. Kompletní turistickou nabídku najdete na webovém portálu Brána do Čech.

Témata: Ústecký kraj