Je velkou výhodou, když se člověk může s poradcem snadno a rychle spojit – ať už fyzicky na blízké pobočce, přes telefon nebo třeba přes online platformu pro schůzky na dálku, jako je Microsoft Teams, Skype, Google Meet nebo Zoom. Dobří poradci se umí klientům přizpůsobit a ušetřit jim tak čas.
Největší síť certifikovaných pojišťovacích poradců má na českém trhu Generali Česká pojišťovna – tvoří ji 4 337 odborníků po celé republice. Poradci největší tuzemské pojišťovny fungují se svými klienty na bázi celoživotního partnerství. V praxi jim pomáhají s celou řadou situací.
Volá váš pojišťovací poradce? Zvedněte mu to
Dávno neplatí, že pojišťovací poradci volají klientům hlavně proto, aby jim něco prodali. V Generali České pojišťovně je běžnou součástí servisu každého poradce také udržovat klienty v obraze. Ideální je mít kontakt na něj uložený přímo v telefonu. K dispozici je ale třeba i v Klientské zóně u každé jednotlivé smlouvy.
Poradci myslí na věci za vás
Spoustu věcí se lidé snaží nosit v hlavě, a přitom nutně nemusí. Když jde o pojištění, jsou to právě poradci, kdo se stará – mají náhled do systémů, vědí, kdy je na čase znovu se na smlouvy podívat a překontrolovat je. Výmluvným příkladem je aktualizace pojistných částek u majetkových smluv po vysoké inflaci, která se v minulých letech doslova utrhla ze řetězu.
Pojištění, penze i investice na jednom místě
Řešení finanční záležitostí mnohdy znamená, že každý produkt poskytuje jiná společnost. S jedním specialistou se řeší pojištění, s dalším penzijní připojištění a jinde zase investice. Certifikovaní poradci z Generali České pojišťovny přitom dokáží – díky tomu, že jejich mateřská skupina má v Česku i dceřiné společnosti – zajistit, spravovat nebo jakkoliv aktualizovat všechno zmíněné pod značkou Generali.