Doporučujeme

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Sjednáním pojištění práce poradce nekončí, ale teprve začíná

Kvalitní pojišťovací poradci se svými klienty mnohdy vytvářejí partnerství na celý život. Jejich rolí je nejen poradit, ale také pomoct v situacích, které život i pojištění přináší.

Je velkou výhodou, když se člověk může s poradcem snadno a rychle spojit – ať už fyzicky na blízké pobočce, přes telefon nebo třeba přes online platformu pro schůzky na dálku, jako je Microsoft Teams, Skype, Google Meet nebo Zoom. Dobří poradci se umí klientům přizpůsobit a ušetřit jim tak čas.

Největší síť certifikovaných pojišťovacích poradců má na českém trhu Generali Česká pojišťovna – tvoří ji 4 337 odborníků po celé republice. Poradci největší tuzemské pojišťovny fungují se svými klienty na bázi celoživotního partnerství. V praxi jim pomáhají s celou řadou situací.

Volá váš pojišťovací poradce? Zvedněte mu to

Dávno neplatí, že pojišťovací poradci volají klientům hlavně proto, aby jim něco prodali. V Generali České pojišťovně je běžnou součástí servisu každého poradce také udržovat klienty v obraze. Ideální je mít kontakt na něj uložený přímo v telefonu. K dispozici je ale třeba i v Klientské zóně u každé jednotlivé smlouvy.

Poradci myslí na věci za vás

Spoustu věcí se lidé snaží nosit v hlavě, a přitom nutně nemusí. Když jde o pojištění, jsou to právě poradci, kdo se stará – mají náhled do systémů, vědí, kdy je na čase znovu se na smlouvy podívat a překontrolovat je. Výmluvným příkladem je aktualizace pojistných částek u majetkových smluv po vysoké inflaci, která se v minulých letech doslova utrhla ze řetězu.

Pojištění, penze i investice na jednom místě

Řešení finanční záležitostí mnohdy znamená, že každý produkt poskytuje jiná společnost. S jedním specialistou se řeší pojištění, s dalším penzijní připojištění a jinde zase investice. Certifikovaní poradci z Generali České pojišťovny přitom dokáží – díky tomu, že jejich mateřská skupina má v Česku i dceřiné společnosti – zajistit, spravovat nebo jakkoliv aktualizovat všechno zmíněné pod značkou Generali.