Doporučujeme

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jak můžete díky recyklaci skla pomoci přetvářet naši planetu

Věděli jste, že sklo je výborný materiál, který lze stále dokola recyklovat? Dle společnosti O-I, která se této oblasti věnuje, by sklo nemělo být nikdy odpadem. Proč? Každý kousek skla lze využít. Ze starého vzniká nové, které je perfektní pro oběhové hospodářství.

Recyklace skla je důležitá, protože …

Přemýšleli jste někdy o tom, jak může vaše rozhodnutí recyklovat sklo významně ovlivnit nejen váš život, ale celou planetu? Nebo o tom, jak se sklo vůbec vyrábí? Na výrobu skleněného obalu jsou potřeba 4 hlavní suroviny - písek, soda, vápenec a recyklované sklo. Ano, přesně tak. Sklo je nekonečně recyklovaný materiál a skleněné obaly lze recyklovat pořád a pořád dokola.

Když se na to podíváme z pohledu planety, je sklo nejvlídnější volbou. Recyklace skla je uzavřený systém, který nevytváří žádné další odpady, dokonce ani vedlejší produkty. Společnost O-I využívá recyklované sklo pro tvorbu nových skleněných nádob, díky čemuž nepotřebuje tolik surovin a celý proces žádá navíc mnohem menší množství energie. Ovšem nejen proto je recyklace skla důležitá.

Recyklace v číslech - 1 recyklovaná lahev nabije 17 mobilních telefonů

Společnost O-l je jedním ze světových předních výrobců skleněných nádob. Tým je skutečně obrovský - skládá se z 24 000 lidí v 69 závodech v 19 zemích. I díky tomu může mít firma nastaveno několik cílů, které přispívají díky recyklaci skla k lepší budoucnosti a životnímu prostředí.

Například se zavázala do roku 2030 snížit spotřebu vody o 25 % a snížit emisi skleníkových plynů o 25 %. Společnost se snaží snížit spotřebu přírodních zdrojů a prostřednictvím opakovaného využívání a recyklace také snížit produkci odpadu. Každý rok předchází tomu, aby na skládce skončilo více než 5 milionů tun skla.

Jak se recyklování skla promítne do dalších čísel?

  • 1 recyklovaná lahev dokáže ušetřit energii pro nabití 17 mobilních telefonů
  • každých 10 % recyklovaného skla sníží emisi o 5 % a přinese 3% úsporu energie
  • recyklace 1 000 tun skla vytvoří zhruba 8 pracovních míst
  • recyklované sklo dokáže nahradit až 95 % surovin
  • každá tuna recyklovaného skla ušetří 1,16 tuny surovin pro budoucí generace

Recyklujte sklo - každá pomoc se počítá

Společnost spolupracuje s celou řadou zákazníků, kteří vracejí nepoužité sklo zpět do závodů O-I. Tím se vytváří cirkulace, snižuje se množství odpadu a zvyšuje se recyklovaný obsah v nádobách O-l.

Společnou prací se tak každý rok zachrání desítky tisíc tun skla, které je zapojeno do oběhového systému. Pomoci můžete i vy. Čím více skla se vybere, tím více se minimalizuje jeho obsah na skládkách. Přispějete k rozvoji lepšího světa. Buďte u toho také.

Sklo dodává větší rozměr a luxusní vzhled

Sklo je jedinečný materiál také v tom, že dokáže proměnit komoditu ve značku. Jak? Sklo jako obalový materiál vylepší každý okamžik a promění zcela obyčejné věci v neobyčejné. Představte si třeba krém na obličej v plastové nádobě versus ve skleněné. Co ve vás vzbudí lepší dojem?

Samozřejmě sklo, které můžete tvarovat a podněcovat jím celou řadu smyslů, od zraku až přes zvuk a hmat. Skleněný obal dává značce fyzickou reprezentaci, se kterou se spotřebitelé emocionálně spojují. Proto je sklo jednoznačně vítězným materiálem.