Doporučujeme

Dopravu na výstaviště zajistí 115 kyvadlových autobusů na elektřinu

Dopravu na výstaviště zajistí 115 kyvadlových autobusů na elektřinu | foto: ČTK

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Dopravu na výstaviště zajistí 115 kyvadlových autobusů na elektřinu

Japonská asociace pro mezinárodní výstavy (JEA) zveřejnila třetí verzi zásad pro bezproblémovou dopravu návštěvníků do areálu Expo. Informuje server nikkei.com.

Japonská asociace pro mezinárodní výstavy, provozovatel Všeobecné světové výstavy v Ósace 2025, čerstvě oznámila, že zavede 115 autobusů na elektrický pohon na dvou trasách do areálu výstavy. Plánuje přepravit až 36 000 lidí denně. V budoucnu sdružení zváží zavedení autobusů na elektrický pohon i na dalších trasách.

Tento plán byl zahrnut do třetí verze specifické politiky s cílem zajistit bezproblémovou přepravu návštěvníků na místo konání výstavy.

Sedmdesát autobusů bude jezdit ze stanice Sakuradžima, poslední zastávky vysokorychlostní železniční linky JR West Sakuradžima (Jumesaki Line). Čtyřicet pět autobusů bude rozmístěno v Maišimě, která sousedí s Jumešimou, místem konání výstavy, a návštěvníci budou v Maišimě přestupovat ze svých osobních automobilů do autobusů. Nabíjecí zařízení budou instalována na stanici Sakuradžima, v Maišimě a v autobusových depech v areálu výstaviště Expo.

Sdružení dále rozhodlo o společnosti Osaka City Rapid Transit (Osaka Metro) jako provozovateli autobusové dopravy z Maišimy, zatímco společnost Keihan Bus (Kyoto City), dceřiná společnost Keihan Holdings, se rozhodla provozovat linku z nádraží JR Ósaka.

Specifická studie upozornila na to, že kufry a další předměty přepravované na lince Čuo metra v Ósace, která bude základem přepravy návštěvníků, by mohly způsobit přetížení vlaků. V plánu je vyzvat lidi, aby s sebou nevozili velká zavazadla, a předložit konkrétní opatření ve čtvrtém vydání, které má být vydáno v létě 2024.

Výbor rovněž zmínil možnost potíží se zajištěním řidičů kyvadlové dopravy a plánuje uspořádat v lednu schůzku pro cestovní kanceláře a provozovatele charterových autobusů, aby je požádal o spolupráci při zajišťování řidičů.