5 nefinančních aspektů pro získání a udržení kvalitních zaměstnanců

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Za 80 let, kdy jsme lídry na trhu s filtry a filtrační technologií, se trh práce výrazně proměňoval. My jsme definovali 5 hlavních aspektů, na kterých stojí náš Employer Branding a díky kterým si dokážeme zaměstnance udržet i získávat nové.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

A nejen to. Naše společnost patří k opakovaně oceňovaným zaměstnavatelům. Můžeme se pyšnit např. oceněním Sodexo Zaměstnavatel regionu, Nejžádanější zaměstnavatel mezi studenty, Bezpečný podnik, Podnik přátelský rodině nebo Cena hejtmana kraje Vysočina za společenskou odpovědnost.

Samozřejmě je nutné zmínit, že následujících 5 nefinančních aspektů nenahradí adekvátní finanční mzdu a finanční benefity, ale jsou jejich doplněním.

Jaké jsou tedy klíčové nefinanční aspekty u nás?

1. NAŠE PRÁCE MÁ SMYSL

Vyvíjíme a vyrábíme filtry a filtrační techniku, které mají reálný pozitivní dopad na prostředí, ve kterém žijeme. Naší společnou firemní misí je oddělovat škodlivé od užitečného. Věříme, že pokud jde o čistější mobilitu, čistější vzduch, čistější vodu nebo čistější průmysl, neexistuje žádný MŮJ nebo VÁŠ přístup. Existuje pouze NAŠE.

Pracují u nás lidé, kteří po sobě chtějí nechat nějaký pozitivní otisk. A neplatí to jen pro naše kolegy v oddělení R&D, kteří se v Brně a v Nové Vsi soustředí na vývoj nových technologií a získání dalších úspěšných patentů.

Smysluplnou práci vidíme i v centru sdílených služeb, kde poskytujeme podporu v oblasti IT (včetně SAPu), nákupu, zákaznického servisu, finance & účetnictví, HR, ale také R&D a nově i marketingu našim 80 pobočkám napříč 6 kontinenty. Nepřímo tak zefektivňujeme a ulehčujeme výrobu i vývoj našich produktů.

2. VZÁJEMNÝ RESPEKT A DISKUSE

Nebudeme zastírat, že pár let trvalo, než jsme si u své mateřské společnosti i ostatních poboček vybudovali respekt. Zejména v centru sdílených služeb, které máme v Brně a v Nové Vsi u Třebíče, jsme začínali s jednoduchými rutinními úkoly. Po cca 15 letech už jsme značnou část takových úkolů zautomatizovali, zdigitalizovali a zefektivnili. Pro své interní zákazníky jsme v některých oblastech nositelé know-how, kteří navrhují a implementují globální procesy a řeší sofistikované a náročné úkoly. V jiných oblastech na tomto cíli pracují stávající zaměstnanci včetně specialistů na problematiku štíhlé výroby a continuous improvement.

3. GLOBÁLNÍ I LOKÁLNÍ PŘÍSTUP

I když jsme globální firma s cca 23 000 zaměstnanci, jsme stále ve své podstatě rodinnou firmou rodů MANN a HUMMEL. Reálně to znamená, že není cílem navyšovat zisk za každou cenu, ale hledat udržitelný rozvoj. I v době covidové, kdy jsme nedosahovali definovaných cílů, se rozhodli majitelé zaměstnancům vyplatit zajímavé finanční bonusy.

TOP management není oddělený formální zdí od zbytku firmy, ale komunikace jde otevřeně směrem dolů i nahoru. Díky tomu se daří dělat rozhodnutí rychleji a pružněji, než to bývá v globálních firmách zvykem.

4. BUDOVÁNÍ DOBRÝCH OSOBNÍCH VZTAHŮ

Máme odzkoušené, že když se máme pod práci podepsat, uděláme ji lépe, než když ji vykonáváme anonymně. Proto klademe důraz na dobré osobní vztahy. I když máme ticketovací systémy, je pod každým úkolem podepsaný konkrétní člověk, na kterého znáte pracovní e-mail a telefon.

Snažíme se, aby kolegové a kolegyně z centra sdílených služeb znali osobně své zákazníky a navštívili výrobu. Jen za rok 2023 jsme měli v ČR cestovní náklady přes 14 milionů Kč. Někteří si služební cesty po Evropě, ale taky do Mexika, Indie nebo třeba Číny prodloužili a spojili se svým osobním volnem.

5. PŘIROZENÁ DIVERZITA

Průměrný věk našich zaměstnanců je 39. Najdete tu jak zkušené matadory, kteří u nás pracují přes 30 let, tak i studenty vysokých škol, kteří u nás píší diplomku napříč mnoha obory. Učíme se od sebe vzájemně, předáváme si zkušenosti a tím profesně i lidsky rosteme. V českých kancelářích uslyšíte nejčastěji češtinu a slovenštinu, ale díky naší práci jsme v dennodenním kontaktu s kolegy a kolegyněmi, se kterými komunikujeme převážně anglicky nebo německy.

Employer Branding = pověst firmy, je něco, co má každá firma už jen tím, že existuje. Uvědomujeme si, jak těžko se špatná pověst mění, a proto dlouhodobě pracujeme na tom, aby u nás byli zaměstnanci rádi. Ne u všech se nám to daří, protože očekávání a realita mohly být odlišné. Z toho důvodu pracujeme aktivně na autentické prezentaci naší firmy. Zvyšujeme tak šance, že oslovíme právě ty z vás, kteří k nám zapadnou, a vzájemně nám to bude klapat. Podívejte se na naše aktuálně obsazované pozice k nám do MANN+HUMMEL, možná hledáme právě vás.

  • Nejčtenější

Když stres ochromuje naše zdraví, pomoci může magnézium

25. dubna 2024

Komerční sdělení Magnézium je minerál, který je mimořádně důležitý pro správné fungování našeho organismu v různých...

5 tipů, jak zútulnit obývací pokoj s minimálními náklady

22. dubna 2024

Komerční sdělení Pod pojmem útulný domov si každý z nás představí něco trochu jiného. Někdo má rád perfektně...

Zaostřeno na Karvinsko. Z čeho bude v budoucnosti těžit?

25. dubna 2024

Komerční sdělení Území pohornického Karvinska se po ukončení těžby uhlí připravuje na nové projekty. A nebude jich...

Sjednáním pojištění práce poradce nekončí, ale teprve začíná

24. dubna 2024

Komerční sdělení Kvalitní pojišťovací poradci se svými klienty mnohdy vytvářejí partnerství na celý život. Jejich...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Dopřejte svým očím pohodlí s biometrickými brýlovými čočkami

22. dubna 2024

Komerční sdělení Nosíte brýle a znáte podobné situace? Neustálé čištění, které snad nikdy není dokonalé, dešťové...

Otevření nových Silent Villas v Therme Laa

27. dubna 2024

Komerční sdělení Exkluzivní rozšíření termálních lázní Laa, resortu VAMED Vitality World: 2. srpna 2024 se na ploše...

„Záleží mi na spokojenosti mých kolegů,“ říká vedoucí fyzioterapeutka

26. dubna 2024

Komerční sdělení Už pět let pracuje Martina Kořínková v Chrudimské nemocnici. Proč si vybrala profesi...

Zažijte jaro všemi smysly v Libereckém kraji

26. dubna 2024

Komerční sdělení Chcete si odpočinout od shonu všedních dní? Přijeďte do Libereckého kraje. Spojení jarní přírody a...

Když peníze ztrácejí hodnotu

26. dubna 2024

Komerční sdělení Článků o vysoké inflaci bylo možné číst v uplynulých 2 letech poměrně mnoho. Pravdou je, že inflaci...

Bývalý fitness trenér Kavalír zrušil asistovanou sebevraždu, manželka je těhotná

Bývalý fitness trenér Jan Kavalír (33) trpí osmým rokem amyotrofickou laterální sklerózou. 19. dubna tohoto roku měl ve...

Herečka Hunter Schaferová potvrdila románek se španělskou zpěvačkou

Americká herečka Hunter Schaferová potvrdila domněnky mnoha jejích fanoušků. A to sice, že před pěti lety opravdu...

Tenistka Markéta Vondroušová se po necelých dvou letech manželství rozvádí

Sedmá hráčka světa a aktuální vítězka nejprestižnějšího turnaje světa Wimbledonu, tenistka Markéta Vondroušová (24), se...

Horňáci versus dolňáci. Víme, čemu muži dávají přednost, a je to překvapení

Ženské tělo je pro muže celkově velmi atraktivní a nabízí jejich očím mnoho zajímavých partií. Největší pozornosti se...

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu. Taková je Hello Kitty,...