Doporučujeme

Notino

Notino | foto: Archiv Notino

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Notino překonalo rekord v rámci Black Friday

Notino, jeden z největších prodejců parfémů a kosmetiky v Evropě, zaznamenal v rámci letošního Black Friday přibližně 30% nárůst počtu objednávek oproti minulému roku. Během jediného dne lidé na Notinu vytvořili přes 182 tisíc objednávek. Mezi nejprodávanější kategorie již tradičně patřily parfémy, vlasová kosmetika či líčení, výrazně vzrostla také popularita bytových vůní a svíček.

Notino svůj Black Friday spustilo již 15. listopadu slevou 15 % na veškerou kosmetiku. V týdnu od 22. listopadu pak mohli zákazníci nakupovat až ve 40% slevách na oblíbené značky, a to do neděle 28. listopadu.

Notino

„Předvánoční sezóna, kam mimo jiné spadá i Black Friday, je pro Notino každoročně tím nejsilnějším obdobím. Každý den balíme přes 100 tisíc zakázek a v pátek tento počet ještě razantně stoupl. Opět jsme zaznamenali extrémní zájem o nákup na internetu, kdy si více než tři čtvrtě všech zákazníků zvolilo doručení kurýrem na adresu. Uvědomujeme si tedy velkou odpovědnost dodat našim zákazníkům jejich balíčky včas, spolehlivě a hlavně bezpečně,“ komentoval Radek Ondrášík, marketingový ředitel Notina.

Notino

Nejvíce letos lidé nakupovali mezi 21. a 22. hodinou večer, kdy na každou sekundu připadalo přes 11 prodaných produktů a v tomto časovém úseku se objednalo téměř 7 % balíčků z celého dne. V rámci jednoho dne si zákazníci každou vteřinu koupili více než šest produktů. Průměrná hodnota objednávky se pohybovala okolo 1 500 korun.

Notino

„Počty objednávek se na Notinu každoročně zvyšují, zvláště během Black Friday, který řada lidí využívá k výhodným nákupům na Vánoce. Proto se na tuto dobu vždy připravujeme v dostatečném předstihu. Skladové zásoby jsme letos objednávali již během jara a léta. Hodnota našeho skladu se nyní pohybuje kolem 6 miliard korun a náš sortiment jsme zvýšili na více než 80 tisíc unikátních produktů. Zboží tedy bylo a je dostatek,“ doplnil Ondrášík.

Notino

„V posledních době roste popularita bytových vůní, hlavně svíček, což si mimo jiné vysvětlujeme i tím, že lidé tráví více času v domácím prostředí. Absolutním vánočním hitem jsou pak samozřejmě vůně a dárkové kazety. Tradičně jsme ale zaznamenali také velký růst v segmentu parfémů a vlasové kosmetiky,“ popisuje Ondrášík a uzavírá: „Celkově se závěrem roku očekáváme opět rekordní výsledky. Pokud jsme vloni zaznamenali 43% meziroční růst, pak letošní výsledek vypadá velmi podobně.“