Notino svůj Black Friday spustilo již 15. listopadu slevou 15 % na veškerou kosmetiku. V týdnu od 22. listopadu pak mohli zákazníci nakupovat až ve 40% slevách na oblíbené značky, a to do neděle 28. listopadu.
„Předvánoční sezóna, kam mimo jiné spadá i Black Friday, je pro Notino každoročně tím nejsilnějším obdobím. Každý den balíme přes 100 tisíc zakázek a v pátek tento počet ještě razantně stoupl. Opět jsme zaznamenali extrémní zájem o nákup na internetu, kdy si více než tři čtvrtě všech zákazníků zvolilo doručení kurýrem na adresu. Uvědomujeme si tedy velkou odpovědnost dodat našim zákazníkům jejich balíčky včas, spolehlivě a hlavně bezpečně,“ komentoval Radek Ondrášík, marketingový ředitel Notina.
Nejvíce letos lidé nakupovali mezi 21. a 22. hodinou večer, kdy na každou sekundu připadalo přes 11 prodaných produktů a v tomto časovém úseku se objednalo téměř 7 % balíčků z celého dne. V rámci jednoho dne si zákazníci každou vteřinu koupili více než šest produktů. Průměrná hodnota objednávky se pohybovala okolo 1 500 korun.
„Počty objednávek se na Notinu každoročně zvyšují, zvláště během Black Friday, který řada lidí využívá k výhodným nákupům na Vánoce. Proto se na tuto dobu vždy připravujeme v dostatečném předstihu. Skladové zásoby jsme letos objednávali již během jara a léta. Hodnota našeho skladu se nyní pohybuje kolem 6 miliard korun a náš sortiment jsme zvýšili na více než 80 tisíc unikátních produktů. Zboží tedy bylo a je dostatek,“ doplnil Ondrášík.
„V posledních době roste popularita bytových vůní, hlavně svíček, což si mimo jiné vysvětlujeme i tím, že lidé tráví více času v domácím prostředí. Absolutním vánočním hitem jsou pak samozřejmě vůně a dárkové kazety. Tradičně jsme ale zaznamenali také velký růst v segmentu parfémů a vlasové kosmetiky,“ popisuje Ondrášík a uzavírá: „Celkově se závěrem roku očekáváme opět rekordní výsledky. Pokud jsme vloni zaznamenali 43% meziroční růst, pak letošní výsledek vypadá velmi podobně.“