Doporučujeme

Nebojte se nakupovat online!

| foto: Bauer Media

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Nebojte se nakupovat online!

Už se nemusíte bát, že vámi vybrané šatičky vám nepadnou jako ulité. Existuje služba, která vám se správnou velikostí pomůže. 


Už nikdy problém se správnou velikostí


SizeID je odpovědí na problém s nákupem správné velikosti oblečení. Stačí zadat vlastní míry (jejichž přesným určením vás SizeID intuitivně provede) a služba následně dokáže doporučit nejvhodnější velikost z rozsáhlé databáze nejrůznějších značek a výrobců napříč kontinenty. Zohledňuje přitom typ oblečení i způsob jeho nošení a přidává doplňující informace, třeba jestli vám bude zvolený kousek těsnější přes boky nebo naopak volnější přes ramena. Je pak jen na vás, jakou variantu si zvolíte a objednáte.



Milujeme nákupy online


Podle statistik přes internet nakupují spíše ženy. Vy ale můžete svému drahému o službě SizeID nenápadně říct a nemusíte se strachovat, že na vás pod stromečkem čeká kousek o dvě velikosti menší nebo hůř - o dvě velikosti větší!!!




Nová láska českých eshopů


SizeID aspiruje na nejoblíbenější doplňkovou službu pro eshopy s oblečením. Těm totiž šetří náklady na zbytečné logistické operace, které vznikají vracením zboží. Podle statistik eshopů vrací zákazníci mezi 20 a 50 % objednávek a největší část z nich právě kvůli nesprávné velikosti. Proto se SizeID na začátku roku 2016 spojilo s první dámou české ecommerce Simonou Kijonkovou, zakladatelkou společnosti Zásilkovna a podnikatelkou nedávno oceněnou v žebříčku TOP 25 žen Česka v byznysu 2015.




Neřešte velikosti. Nakupujte


Vrátit do internetového obchodu špatně padnoucí oblečení už dnes není nic složitého. Většina eshopů bývá k podobným případům vstřícná, nabízí možnost objednané zboží osobně vyzkoušet ve výdejnách či kamenných prodejnách, zdarma dovézt až k vám domů, případně zaplatit zpáteční poštovné. Koneckonců, na čtrnáctidenní lhůtu pro vrácení zboží bez udání důvodu pamatuje i občanský zákoník. Co vám ale ani obchod ani zákon nevrátí, je čas, který vyřizováním podobné záležitosti strávíte. SizeID vám tento čas a komplikace ušetřit dokáže.