Doporučujeme

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Děláme svou práci srdcem a s úctou k lidem

  • 0
Na produkty skupiny HARTMANN spoléhají lidé v bezmála 100 zemích světa. Jejich skvělý tým věří v nekonečné možnosti zlepšování řešení zdravotní péče, kterou pak předává do rukou profesionálům ve zdravotnictví, ale i běžným uživatelům. Za své úspěšné inovace, stabilní růst a dlouhodobé úspěchy vděčí svým skvělým lidem. Vyzpovídali jsme tři z nich – marketingové manažerky z HARTMANN – RICO, které nám prozradily, jaké to je, když práce dává smysl.

ANDREA ŠALÁNKY, marketingová manažerka HARTMANN – RICO

Hartmann-Rico

Nastoupila jsem do HARTMANN – RICO ve 22 letech, přesně uprostřed studií na vysoké škole. Nejvíce jsem byla fascinovaná, jak svět ve velké firmě funguje, jak každý ví, co má dělat, jak si poradí a všichni jsou si navzájem nápomocní. Z asistentky obchodního týmu jsem přestoupila do marketingového oddělení na pozici marketingový analytik. Postupně jsem prošla pozicemi junior brand manažerka, brand manažerka, senior manažerka až na marketingovou manažerku. Také jsem pracovala ve více zemích, takže jsem se setkala s různým mindsetem lidí. Výhodou nyní pro mě je, že si dokážu představit, co každý člen mého týmu na své pozici řeší, co ho trápí, a že vím, jak mu v dané situaci mohu pomoci. To nás všechny sbližuje a zároveň se tak efektivně dokážeme posouvat kupředu. Není mnoho firem, kde najdete takového týmového ducha a kolegy, kteří sdílejí podobné hodnoty. A i když je potřeba občas řešit nesnadné situace, dokážeme pak společně zajít na drink.

TAMARA JELÍNKOVÁ, marketingová manažerka HARTMANN – RICO

Hartmann-Rico

V HARTMANN – RICO se mi nejvíce líbí, že tu panuje velmi přátelská až rodinná atmosféra, přestože jde o velkou mezinárodní firmu. Lidé zde pracují rádi a je to znát i na tom, že s námi zůstávají dlouho. Nastoupila jsem v září 2007 na pozici brand manažerka, postupně jsem si zkusila různé produktové skupiny a stala jsem se senior brand manažerkou a následně i marketingovou manažerkou. V posledních letech jsem měla a mám možnost vést i projekty v nemocnicích jako projektová manažerka. Na svém týmu si nejvíce cením pracovitosti, upřímnosti, přímosti a poctivosti. Stále se učíme a posouváme se dopředu. V HARTMANN – RICO mě nejvíce ovlivnilo osobní setkání s pacienty, kdy jsem měla možnost s nimi mluvit a vidět, jak produkty a péče pomáhají. Tehdy jsem si uvědomila, že to, co děláme, má smysl.

PETRA AIGELOVÁ, marketingová manažerka HARTMANN – RICO

Hartmann-Rico

Už když jsem do HARTMANN – RICO nastupovala, měla jsem při výběrovém řízení velmi příjemný pocit, že jsou správní lidé na správném místě, což v dnešní době není zdaleka běžný standard. Zapůsobila na mě vysoká míra profesionality skloubená s lidskostí. Tento pocit mám stále na paměti. A hlavně se všichni o věci opravdu zajímají. O svou vlastní práci i o nové myšlenky. Přišla jsem do HARTMANN – RICO z převážně mužského prostředí. Rozhodně bych tedy řekla, že podmínky pro muže i ženy jsou zde vyrovnané. A všem jsou zde nabízené široké možnosti, jak skloubit kariéru s rodinou, případně si hledat svoji cestu. Vzhledem k tomu, že jsem ještě donedávna byla jen zákazníkem HARTMANN – RICO, troufnu si s jistotou říct, že vysoká kvalita a péče je to, v čem společnost vyniká.

Touha zlepšovat péči o zdraví je naší hnací silou.

Hartmann-Rico

Co je smysluplnější a přináší spoustu emocí než být součástí společnosti, která má neustálý zájem a drive zlepšovat zdravotní péči pro nás všechny? Chcete být také součástí týmu, který spojuje chuť a odhodlání dodávat špičková moderní řešení pro zdravotní péči a pozitivně tak ovlivňovat životy milionů lidí po celém světě? Najděte svoji práci snů, stejně jako se to povedlo i marketingovým manažerkám HARTMANN – RICO. Na dalších stránkách si s nimi můžete přečíst inspirující rozhovory.

ANDREA ŠALÁNKY, marketingová manažerka HARTMANN – RICO

Hartmann-Rico

Jaké bylo Vaše vysněné povolání z dětství a jaká byla Vaše první práce?

Vysněné povolání vedle princezny a cestovatelky byl právník, až někdy na gymnáziu jsem chtěla dělat „reklamu“, i když jsem si vlastně nedokázala dobře představit, co to přesně znamená a obnáší.

Při své první brigádě v 15 letech jsem pracovala pro kompletování geodetických map, možná proto u mě přetrvala vášeň pro mapy a cestování.

Co Vás od začátku Vašeho působení v HARTMANN – RICO nejvíc překvapilo?

Nastoupila jsem ve 22 letech, přesně uprostřed studií na vysoké škole, nejvíce jsem byla fascinovaná, jak svět ve velké firmě funguje, jak každý ví, co má dělat, jak si poradí a jak jsou všichni nápomocni, pokud jsem byla ztracená.

Působíte ve společnosti na stejné pozici, nebo jste měla možnost ve firmě karierního růstu?

Měla jsem to štěstí, že jsem nastoupila do firmy velmi mladá, kdy mě nebavilo chodit na vysoké škole po brigádách, ale chtěla jsem pracovat na svém rozvoji. Nastoupila jsem jako asistentka obchodního týmu a krátce na to jsem přestoupila do marketingového oddělení na pozici marketingový analytik. Postupně jsem si prošla pozicemi Junior Brand Manager, Brand Manager, Senior Brand Manager až na Marketing Manager. Také jsem pracovala ve více zemích, takže jsem se musela vyrovnat i s různým mindsetem lidí. Výhodou je, že si dokáži přestavit, co každý člen mého týmu na své pozici řeší, co ho trápí nebo jak mu v dané situaci pomoci. To nás všechny sbližuje a zároveň efektivně dokážeme posouvat věci kupředu.

Co vás přimělo pracovat ve společnosti HARTMANN – RICO?

Šla jsem dobrovolně, nic mě nepřimělo. Defacto jsem zkusila odepsat na pracovní inzerát, který mě zaujal a díky všem možnostem a příležitostem jsem zde zůstala takto dlouhou dobu.

Jakých vlastností si nejvíc ceníte u Vašich spolupracovníků?

Jednoznačně týmovosti. Není mnoho firem, kde najdete takto týmového ducha, který sdílí podobné hodnoty. A i když se řeší problémy nebo nesnadné situace s rozdílnými názory, dokážeme si pak společně zajít na drink. Velký počet mých kolegů za HARTMANN dýchá, ztotožňuje se s hodnotami firmy a tím je pro nás práce příjemnější a jednodušší.

Můžete jedním slovem popsat Váš tým?

Srdcaři.

Změnil se nějak Váš manažerský styl (styl řízení/vedení?) od začátku Vaší kariéry? Jaký zážitek nebo pracovní zkušenost Vás nejvíce ovlivnily?

Jednoznačně změnil a stále se vyvíjí. Managerem se člověk nenarodí, může k tomu mít určitě predispozice a přednosti, ale až samotná práce s různorodými lidmi ho naučí. Ovlivnila mě celá řada lidí, přes blízké v osobním životě, známé kouče a leadery, až po jednotlivé kolegy, kteří svojí zpětnou vazbou pomáhali formovat i můj přístup k jednotlivým situacím.

Určitě nejvíc mě naučil neúspěch. To je něco, co při své povaze nenesu lehce, o to víc se vždy zahloubám do toho, abych přišla na to, proč se situace stala, jak ji vyřešit, poučila se z ní a nastavila další kroky k tomu, aby se to znovu nestalo.

Je svět v HARTMANN – RICO doménou mužů nebo žen? Vnímáte u vás rovnocenné podmínky?

Záleží asi více na oddělení – ve výrobě, na účtárně, v marketingu i obchodu je to jiné. Myslím, že je to relativně genderově vyvážené, což je velmi dobře. Je to lepší pro různorodost přístupů, názorů a řešení situací.

Dokázala byste říct, v čem se v očích zákazníků a obchodních partnerů značka modrého oválu odlišuje?

Lidskost. Spousta zákazníků si pod naším logem představí pomoc nebo podporu zdraví či krásy, ale také konkrétní osoby, které našim zákazníkům pomáhají poskytovat lepší péči. Já věřím, že jakýkoliv obchod je o lidech samotných, jejich přístupu a nastavení k situaci, výzvě, příležitosti či problému, a v lidech má HARTMANN tu největší devizu.

Jakým způsobem si zachováváte rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem?

Pracovní týden bývá náročný. Několikrát týden tak zařazuji sportovní odreagování, je to skvělá čistka hlavy, o víkendu jsem často mimo telefon a počítač a věnuji se rodině či přátelům.

Váš „love brand“ či doporučení na produkt od HARTMANN – RICO, bez kterého se již neobejdete?

Moje TOP 3, bez kterých by život nebyl takový, jaký je: dezinfekční gel Sterillium Protect & Care pro jedinečnou dezinfekci rukou, balzám na rty Kneipp pro přírodní a bezkonkurenční péči o rty a kalhotky MoliCare Lady Pants, které pomáhají mnoha mým blízkým zvládat únik moči bez starostí.

Tamara Jelínková, marketingová manažerka HARTMANN – RICO

Hartmann-Rico

Jaké bylo Vaše vysněné povolání z dětství a jaká byla Vaše první práce?

Jako snad všechny holčičky jsem chtěla být princezna.

Když pominu brigády v hospodě, na diskotéce, ve sklárnách u pásu, tak má první „opravdová“ práce byla v menší společnosti, která se zabývala distribucí a prodejem cukrovinek. Tři roky prvních zkušeností a učení se probít se životem. Byla to práce, kde jsem se naučila mít ostré lokty a nenechat si vše líbit. Škola života.

Následovala práce v FMCG – junior brand manager v mlékárnách Hodonín ve skupině Bongrain. Tam už to bylo o marketingovém učení, tato práce mi dala hodně. Ráda na ni vzpomínám.

Od roku 2007 už jsem zaměstnancem HARTMANN – RICO.

Co Vás od začátku Vašeho působení v HARTMANN – RICO nejvíc překvapilo?

Upřímně to, jak dlouho lidé v Hartmannu jsou – 10 let a více, na různých pozicích. V předchozí firmě se lidé točili co 3-4 roky, v Hartmannu jsem ještě po pěti letech byla nováčkem.

I přesto, že firma je mezinárodní, tak tu panovala velmi přátelská až rodinná atmosféra.

Působíte ve společnosti na stejné pozici nebo jste měla možnost ve firmě karierního růstu?

Nastoupila jsem v září 2007 na pozici brand managera pro hojení ran, v roce 2013 jsem změnila produktovou skupinu a věnovala se operačním sálům a infection prevention. Stala jsem se senior brand managerem a pak marketingovou manažerkou. V posledních letech jsem měla a mám možnost vést i projekty v nemocnicích jako projektová manažerka.

Co Vás přimělo pracovat ve společnosti HARTMANN – RICO?

Vůle učit se něco nového, poznat nové trhy, produkty. Posunout se z oboru FMCG do jiného – zdravotnictví.

Jakých vlastností si nejvíc ceníte u svých spolupracovníků?

Pracovitosti, upřímnosti, otevřenosti, přímosti a poctivosti.

Můžete jedním slovem popsat Váš tým?

Pohyb (stále v pohybu).

Změnil se nějak Váš manažerský styl (styl řízení/vedení?) od začátku Vaší kariéry? Jaký zážitek nebo pracovní zkušenost Vás nejvíce ovlivnily?

Stále se učím. Pořád jsou pro mě některé situace nové, situace, na které se nedá dopředu připravit. Někdy člověk udělá rozhodnutí, ale po určité době si říká, že by věci udělal jinak. Snad lépe. A to mám i já.

Na začátku působení v Hartmannu mě nejvíce ovlivnilo osobní setkání s pacienty v ambulanci hojení ran. Tam jsem měla možnost s nimi mluvit, vidět, jak produkty a péče pomáhají. Tam jsem viděla, že to, co děláme, má smysl. Velmi mi pomohla paní doktorka Sabina Sellner Švestková, která mi ukázala svět hojení a provedla mě jím. Za to jsem jí velmi vděčná. Hodně jsem se při této příležitosti naučila.

Je svět v HARTMANN – RICO doménou mužů nebo žen? Vnímáte u vás rovnocenné podmínky?

Neřekla bych, že zde převažují více muži nebo ženy. No i když je pravda, že marketing nyní vedou tři ženy.

Jakým způsobem si zachováváte rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem?

Mám svůj čas pro sebe, který věnuji sportovním aktivitám. Pomáhají mi se odreagovat, přijít na jiné myšlenky a někdy přijít i na řešení něčeho, co právě řeším nebo nad čím přemýšlím.

Musela jsem si sama stanovit hranice. Víkend je víkend a dovolená je dovolená, ta patří mně a mé rodině. Dovolená s počítačem je už práce!

Váš „love brand“ či doporučení na produkt od HR, bez kterého se již neobejdete?

Vzhledem k mým sportovním aktivitám jsou to výrobky Cosmos chladivý sprej a Cosmos hřejivá mast. Dva naprosto nepostradatelné produkty v domácí lékárničce.

PETRA AIGELOVÁ, marketingová manažerka HARTMANN – RICO

Hartmann-Rico

Jaké bylo Vaše vysněné povolání z dětství a jaká byla Vaše první práce?

Prošla jsem klasickým vývojem. Pamatuji si, jak jsem vyučovala svoje panenky poskládané před tabulí. Vybavuji si improvizovaný nákupní košík, nakreslené peníze a mě jako prodavačku. Rozhodně jsem měla i období zpěvačky a herečky.

Pracovala jsem už při střední škole jako recepční, výpomoc na účtárně a na podobných pozicích, které mi celkem jasně ukázaly, že tudy cesta pro mě asi nepovede.

Co Vás od začátku Vašeho působení v HARTMANN – RICO nejvíc překvapilo?

Jsem ve společnosti krátce, ale jedno velice pozitivní překvapení bych našla. Už při výběrovém řízení jsem měla velmi příjemný pocit z „lidí na svých místech”, což v dnešní době není zdaleka běžný standard.

Co Vás přimělo pracovat ve společnosti HARTMANN – RICO?

Zapůsobila na mě vysoká míra profesionality skvěle skloubená s lidskostí, což mě také přesvědčilo k nástupu. Zatím si stále tento dojem uchovávám.

Jakých vlastností si nejvíc ceníte u Vašich spolupracovníků?

Jsem nadšená z vysoké míry zájmu o vlastní práci, sleduji velkou ochotu zvažovat nové myšlenky a rozhodně i snahu o přátelské prostředí.

Můžete jedním slovem popsat Váš tým?

Zájem.

Změnil se nějak Váš manažerský styl (styl řízení/vedení?) od začátku Vaší kariéry? Jaký zážitek nebo pracovní zkušenost Vás nejvíce ovlivnily?

Člověk se neustále vyvíjí. V začátcích jsem měla tendenci kolegy umluvit a tím je obracet k mému názoru. Rozhodovat rychle bez znalosti všech souvislostí. A určitě jsem nebyla schopná vidět v rozhodovacím procesu “vyšší zájem společnosti” tak, jako ho vidím dnes. Věřím, že takovými chybami se člověk učí. Bez nich bych vlastně ani nemohla zjistit, že to není správná cesta.

Myslím si, že všechny mé kroky mě ovlivňovaly postupně. I osobní život se propisuje do pracovního postoje. Ale jako nejsilnější zlomy vnímám například chvíle, kdy jsem musela najít cestu pro spolupráci s kolegy, se kterými jsem se vůbec nepotkávala v názorech. Momenty, kdy člověk musí zkrotit vlastní ego, jsou, řekla bych, hodně přelomové.

Je svět v HARTMANN – RICO doménou mužů nebo žen? Vnímáte u vás rovnocenné podmínky?

Přišla jsem do společnosti HARTMANN – RICO ze silně mužského, technického prostředí, můj názor je tedy jistě ovlivněný tímto extrémem. Rozhodně bych řekla, že podmínky pro muže i ženy jsou vyrovnané. Ženy zde mají velice široké možnosti, jak skloubit kariéru s rodinou, případně si hledat svoji cestu.

Dokázala byste říct, v čem se v očích zákazníků a obchodních partnerů značka modrého oválu odlišuje?

Vzhledem k tomu, že jsem ještě donedávna byla jen zákazníkem HARTMANN – RICO, troufám si s jistotou říct, že je to vysoká kvalita a péče.

Jakým způsobem si zachováváte rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem?

Upřímně nevím, jestli si ji zachovávám. Moje práce je mým velkým koníčkem, tím pádem je hranice mezi prací a soukromím velice tenká. Můj pracovní styl stojí spíše na přívalech energie než na systematické oscilaci kolem průměru. Nemalý vliv má také dnešní online doba, ta zrovna člověku v marketingu nedovolí ve čtyři zavřít počítač a odejít. Ale snažím se vnímat svoje rozpoložení a když cítím, že už se blížím za hranici, naordinuji si třeba víkend úplně bez práce.

Váš „love brand“ či doporučení na produkt od HR, bez kterého se již neobejdete?

Já jsem zamilovaná do celé značky Kneipp, především krémy na ruce vnímám jako bezkonkurenční. To paradoxně už z doby, kdy jsem ještě ani nevěděla, že mají spojitost s firmou, ve které budu pracovat.