Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Děláme svou práci srdcem a s úctou k lidem

  14:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Na produkty skupiny HARTMANN spoléhají lidé v bezmála 100 zemích světa. Jejich skvělý tým věří v nekonečné možnosti zlepšování řešení zdravotní péče, kterou pak předává do rukou profesionálům ve zdravotnictví, ale i běžným uživatelům. Za své úspěšné inovace, stabilní růst a dlouhodobé úspěchy vděčí svým skvělým lidem. Vyzpovídali jsme tři z nich – marketingové manažerky z HARTMANN – RICO, které nám prozradily, jaké to je, když práce dává smysl.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Část 1/4

ANDREA ŠALÁNKY, marketingová manažerka HARTMANN – RICO

Hartmann-Rico

Nastoupila jsem do HARTMANN – RICO ve 22 letech, přesně uprostřed studií na vysoké škole. Nejvíce jsem byla fascinovaná, jak svět ve velké firmě funguje, jak každý ví, co má dělat, jak si poradí a všichni jsou si navzájem nápomocní. Z asistentky obchodního týmu jsem přestoupila do marketingového oddělení na pozici marketingový analytik. Postupně jsem prošla pozicemi junior brand manažerka, brand manažerka, senior manažerka až na marketingovou manažerku. Také jsem pracovala ve více zemích, takže jsem se setkala s různým mindsetem lidí. Výhodou nyní pro mě je, že si dokážu představit, co každý člen mého týmu na své pozici řeší, co ho trápí, a že vím, jak mu v dané situaci mohu pomoci. To nás všechny sbližuje a zároveň se tak efektivně dokážeme posouvat kupředu. Není mnoho firem, kde najdete takového týmového ducha a kolegy, kteří sdílejí podobné hodnoty. A i když je potřeba občas řešit nesnadné situace, dokážeme pak společně zajít na drink.

TAMARA JELÍNKOVÁ, marketingová manažerka HARTMANN – RICO

Hartmann-Rico

V HARTMANN – RICO se mi nejvíce líbí, že tu panuje velmi přátelská až rodinná atmosféra, přestože jde o velkou mezinárodní firmu. Lidé zde pracují rádi a je to znát i na tom, že s námi zůstávají dlouho. Nastoupila jsem v září 2007 na pozici brand manažerka, postupně jsem si zkusila různé produktové skupiny a stala jsem se senior brand manažerkou a následně i marketingovou manažerkou. V posledních letech jsem měla a mám možnost vést i projekty v nemocnicích jako projektová manažerka. Na svém týmu si nejvíce cením pracovitosti, upřímnosti, přímosti a poctivosti. Stále se učíme a posouváme se dopředu. V HARTMANN – RICO mě nejvíce ovlivnilo osobní setkání s pacienty, kdy jsem měla možnost s nimi mluvit a vidět, jak produkty a péče pomáhají. Tehdy jsem si uvědomila, že to, co děláme, má smysl.

PETRA AIGELOVÁ, marketingová manažerka HARTMANN – RICO

Hartmann-Rico

Už když jsem do HARTMANN – RICO nastupovala, měla jsem při výběrovém řízení velmi příjemný pocit, že jsou správní lidé na správném místě, což v dnešní době není zdaleka běžný standard. Zapůsobila na mě vysoká míra profesionality skloubená s lidskostí. Tento pocit mám stále na paměti. A hlavně se všichni o věci opravdu zajímají. O svou vlastní práci i o nové myšlenky. Přišla jsem do HARTMANN – RICO z převážně mužského prostředí. Rozhodně bych tedy řekla, že podmínky pro muže i ženy jsou zde vyrovnané. A všem jsou zde nabízené široké možnosti, jak skloubit kariéru s rodinou, případně si hledat svoji cestu. Vzhledem k tomu, že jsem ještě donedávna byla jen zákazníkem HARTMANN – RICO, troufnu si s jistotou říct, že vysoká kvalita a péče je to, v čem společnost vyniká.

Touha zlepšovat péči o zdraví je naší hnací silou.

Hartmann-Rico

Co je smysluplnější a přináší spoustu emocí než být součástí společnosti, která má neustálý zájem a drive zlepšovat zdravotní péči pro nás všechny? Chcete být také součástí týmu, který spojuje chuť a odhodlání dodávat špičková moderní řešení pro zdravotní péči a pozitivně tak ovlivňovat životy milionů lidí po celém světě? Najděte svoji práci snů, stejně jako se to povedlo i marketingovým manažerkám HARTMANN – RICO. Na dalších stránkách si s nimi můžete přečíst inspirující rozhovory.

Autor:
  • Nejčtenější

Hypotéka 2,99 % od Central Group se splátkami stejnými jako nájemné

Komerční sdělení Při úrokových sazbách hypoték okolo 3 % ročně se měsíční splátky hypotéky zhruba vyrovnají obvyklému nájemnému. K této...

Vojtko, Geislerová, vztahy a duševní zdraví na VŠEM

Komerční sdělení “Pro Vysokou školu ekonomie a managementu (VŠEM) je zdraví, i to duševní, prioritou. Proto pořádáme Den duševní pohody...

Český rekordman Sky Bridge 721 je i v roce 2024 světovou jedničkou

Komerční sdělení Světovým rekordem se tentokrát může pochlubit Česko. V malé horské obci Dolní Morava v Pardubickém kraji narazíte na...

Jak vyladit domov ve stylu boho. Zn. Snadno a rychle

Komerční sdělení Přírodní materiály, etno motivy a bohaté textilie, to jsou základní znaky typické pro boho bydlení. Jak s pomocí tohoto...

OC Lužiny – včera, dnes a zítra

Komerční sdělení Původní experimentální stavba věhlasných architektů – dnešní Obchodí centrum Lužiny. Před deseti lety doznalo radikální...

Tady chutná …!

Komerční sdělení Ochutnejte koktejly z dob první republiky

Vydejte se vstříc zážitkům dokonale připraveni a bez stresu

Komerční sdělení Letní sezóna a s ní i období cestování letadlem se blíží. Ať už se chystáte na exotickou dovolenou nebo na víkendový...

Největší světové popové hity v jedinečné koncertní show

Komerční sdělení Užijte si neopakovatelnou koncertní show a vychutnejte si ty největší a nejslavnější popové hity hvězd jako jsou...

Přichází čas rozjet to ve velkém a zažít rock’n’roll v každém kroku

Komerční sdělení Skechers představuje další kolekci s The Rolling Stones!

Bohužel nám to nevyšlo, oznámili manželé Pagáčovi rozchod po šesti letech

Herečka Patricie Pagáčová (35) a dramaturg Tibor Pagáč (32) se rozešli po pěti letech manželství. Žádost o rozvod zatím...

Eurovizi vyhrál nebinární Švýcar Nemo. Nizozemce vyloučili za „výhružný pohyb“

Ve švédském Malmö rozhodli o vítězi letošní Eurovize. Stal se jím švýcarský nebinární zpěvák Nemo. Soutěž doprovázely...

Moderátorka Petra Křivková-Svoboda přišla při tragické nehodě o manžela

Moderátorka poledních zpráv televize Nova Petra Křivková-Svoboda (41) v neděli ztratila svého manžela Ondřeje Křivku...

Zemřel Vlastimil Harapes. Baletní mistr Národního divadla i českých filmů

Ve věku 77 let zemřel tanečník a herec Vlastimil Harapes. Dlouhá léta byl sólistou baletu Národního divadla. Zahrál si...

Miss Czech Republic 2024 se stala studentka Adéla Štroffeková z Prahy

Vítězkou 15. ročníku Miss Czech Republic se stala studentka Adéla Štroffeková (21). Českou republiku bude reprezentovat...