Jakube, na co se tedy můžeme těšit?
Letošní červen oslaví naše hradecká prodejna 10ti leté výročí od otevření. Jelikož to je pro nás důležitý milník, chceme ho oslavit (jak jinak než sportovně) i s našimi zákazníky.
Naše prodejna podporuje Dětský domov v Dolním Lánově, i proto jsme se rozhodli ve spolupráci s Neflákej se uspořádat 17. 6. běžecký závod (samozřejmě na 10 km, když slavíme těch 10 let 🙂). Celý výtěžek z této akce věnujeme dětem právě z tohoto domova. Zároveň nedostanou pouze peníze, ale uspořádáme pro ně další sportovně-kulturní zážitek. Samozřejmě myslíme na všechny děti, a proto bude připraven také kratší závod, jehož trasa by mohla vést i přes část obchodu.
Dále se můžete těšit na letní kino, které bude zajištěno ve spolupráci s o.p.s. Skok do života na našem hřišti u prodejny. Vybrali jsme sportovní snímek Zátopek, jehož promítání začne ve 21:00. Až do začátku promítání u nás budou moci zákazníci i nakoupit.
Po celou dobu bude možné zakoupit také občerstvení.
V Decathlonu jsi již dlouho, co se podle tebe změnilo?
Moc rád vyprávím, jaký posun za celou tu dobu Decathlon udělal. Posouvá se zákaznický přístup, rychlost naskladňování produktů, možnosti nákupu a mnoho dalšího. Rád vidím nejen to, že k nám chodí stále více zákazníků, ale především to, jak se k nám vracejí stálí zákazníci. Velký posun je bezesporu vidět na našich produktech. Vyvíjíme a vyrábíme techničtější produkty a zajímavé inovace. Já sám hraji od mala fotbal. Když jsem před lety do Decathlonu nastoupil jako prodavač v roce 2014, neměl jsem žádný náš produkt. Nyní už 6 let používám např. naše brankářské rukavice, s nimiž jsem velmi spokojený a nedám na ně dopustit. Podobně jsem poslední roky neodolal našim kolům. V současné době využívám XC 100S na horské vyjížďky a starší městské kolo značky Triban.
Na co se Decathlon soustředí?
Jak už jsem zmínil, veliký kus cesty udělal celý Decathlon v kvalitě a vývoji našich produktů. I přesto si u nás stále vybere široké spektrum zákazníků - i ti, kteří chtějí s nějakým sportem teprve začít nebo si ho pouze vyzkoušet. Další posuny mohou zákazníci vidět ve více možnostech nákupu. Kromě dalších produktů, po spuštění marketplace nebo produktů ze second life, se letos u nás mohou zákazníci těšit na spuštění možnosti rent (vypůjčení produktu). V neposlední řadě se snažíme šetřit životní prostředí skrze udržitelnost, na které právě tyto projekty myslí.
V čem vidíš úspěch Decathlonu?
Úspěch Decathlonu vidím v jednom důležitém bodě. A tím jsou lidé. Bez dobrých lidí by to zkrátka nešlo. Stejně jako pro mě jsou důležití spokojení zaměstnanci, stejně je tomu i v celé firmě. Bez spokojených zaměstnanců, které to u nás baví, bychom neměli tolik spokojených návštěvníků. S těmito lidmi je pak i radost rozvíjet místní komunitu a spolupráce.