Doporučujeme

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Svět koloběžek se povedlo rozšířit i díky billboardům

Jednoduchost, rychlost, servis od A do Z a především široký zásah potencionálních zákazníků. Tak hodnotí nákup venkovních reklamních ploch prostřednictvím jediného e-shopu na billboardy Plakátov.cz Michal Fulín, majitel obchodu Svět Koloběžek.

Michal Fulín kromě kamenné prodejny provozuje na pražském Chodově také testovací centrum a půjčovnu koloběžek. „Koloběžky zejména v posledních několika letech získávají na oblibě a jsou často vyhledávanou formou ať již zábavných volnočasových aktivit, tak ale i třeba jako vhodný prostředek pro získávání či zlepšování fyzické kondice. S jejich rozšířením na českém trhu jsme usoudili, že by bylo fajn o sobě dát více vědět,“ říká Michal Fulín s tím, že začal uvažovat o propagaci svého obchodu na billboardech.

Podle něj jej na myšlenku přivedla reklama na Plakátov.cz, kterou zahlédl. Po prozkoumání podmínek jej zaujala především možnost realizace kampaně na klíč a příznivé ceny. Zkusil si tedy billboard objednat online a byl mile překvapen následujícím děním.

„Když jsem zjistil, že součástí ceny je i kompletní servis, grafický návrh i tisk, čekal jsem háček. Žádný se ale neobjevil. Po online objednání mě kontaktovala pracovnice společnosti s tím, zda je vše v pořádku, a domluvili jsme se společně na detailech přípravy grafických podkladů. Ještě mi pomohla upřesnit můj výběr ploch, aby byla reklama co nejúčinnější,“ pokračuje Michal Fulín.

Na základě zkušeností s první kampaní, která mu přivedla nové zákazníky jak do prodejny, tak i na web Svět Koloběžek, se z Michala Fulína stal stálý zákazník, který na venkovních plochách inzeruje pravidelně před jarní a letní sezónou.

K výběru, objednání a zaplacení reklamních ploch na Plakátov.cz nyní stačí klientům jen několik kliků. Klienti si jednoduše vyberou plochu nebo plochy, o které mají zájem, vloží do košíku a zaplatí, včetně možnosti platby kartou. Na základě jejich objednávky je následně obratem kontaktuje obchodník a nabídne jim kompletní servis. Součástí nákupu na Plakátov.cz je i nabídka přípravy grafického návrhu, zpracování layoutu a tisk. To vše zdarma, cena uváděná na Plakátov.cz již vše zahrnuje.