Diskuse
Česku hrozí záplava vraky a vysloužilými ojetinami
Děkujeme za pochopení.
pajdapajda
SOVA - ne děkuji
Není nejmenší důvod pro to, aby bylo jakékoliv omezení dovozu ojetých aut. Trochu počítejte. Dnes stojí přihlášení dovozu se vším všudy asi 5000,- Kč, přibude-li šrotovné 5000,- jsme na 10 000,- Cesta ven taky něco stoj a veze se to buď na celních značkách nebo na vleku. Zjednoduším to na celkové náklady okolo 15 000,- Kč. Za tu cenú bych tedy měl přihlásit auto. To auto venku bude stát řekněme nejméně 200 € a jsme na 20 000,-
Dnes se za tu cenu dá koupit Favorit, pokud si přivezu něco, co bez oprav projde STK, tak to bude zcela jistě lepší a bezpečnější auto plnící lepší emisní předpisy než Favorit z roku 90.
Naopak tohle uvolnění povede k ukončení obchodování s doklady od aut, která již ani neexistují a to bude určitě pozitivní krok. Navíc dosud platilo stáří 8 let na den a kdo si hledal někdy auto venku v kategorii těch levnějších, obvykle jich bylo plno, které nevyhovovaly jen o měsíc či dva.
Žádná záplava vraky nehrozí, stačí, aby STK a ME pracovaly tak, jak mají a je vše OK.
2Mac7
skokové zhoršení stáří automobilů ??
vzhledem k průměrnému stáří vozidel v ČR pochybuji o nějakém skokovém zhoršení
koxin
Proc ne ojetiny?
Prumerny cech zivici rodinu a splacejici byt ci dum na nove auto proste nema, tak nechapu co ti sasci porad resi.
Kyzar
Navíc
tento zákon vstupuje v platnost již za 6 dní, k přijetí prováděcí vyhlášky k tomuto zákonu není "politická vůle", respektive tuto vyhlášku nemá kdo schválit, když poslanecká sněmovna nefunguje. V tomto případě musí Ministerstvo dopravy vydat aspoň Metodický pokyn, aby úředníci Dopravních úřadů věděli jak při schvalování aut mají postupovat a občané tohoto státu aby přesně věděli které platné doklady budou pro schvalování potřebovat. Avšak jako obvykle mají uražení a ponížení úředníci Ministerstva dopravy občany u prdele a doposud nic nevydali. Takže pár dní před účinností zákona vlastně nikdo pořádně neví jak to bude fungovat..... To se fakt asi může stát jenom v našem socdem-komunisticko-lidoveckým bordelu.
Kyzar
Ještě
pro úplnost je nutno dodat, že v Evropské komisi tuto problematiku nemá na starosti žádný "zlý" západní kapitalista, který chce vyčistit západní evropu od vraků, ale Polka která se pouze řídí pravidlem, že pokud to takhle funguje mezi starými státy unie, bude to prostě fungovat mezi všemi státy unie. Takže naši lidovečťí parchanti na Ministerstvu dopravy dostali "po kulích" zcela zaslouženě i za to, že od vstupu do EU lidem zatajovali, jak by to ve skutečnosti mělo fungovat.
Kyzar
SOVA
je celkem dobrá banda demagogů a lhářů. Každé auto na našich silnicích musí mít platnou STK, ať už přebranou třeba z Německa, kde je platnost také dva roky,anebo novou tady. Doteď platila prasárna Min. dopravy, že i když auto mělo při dovozu třeba měsíc nové TÜV, přestože jsme v EU, musela se STK dělat nově. Podle blbců ze Sovy je zřejmě vrak už 6 let staré auto. To by mně zajímalo v čem tito demagogové jezdí, ale pokud mají auta starší než 5 let, měli by si je dobrovolně nechat sešrotovat a neotravovat vzduch svými "odbornými" posudky. Trochu tahle tlupa pitomců svým stylem připomíná Jihočeské matky. Maďaři a Slováci svou legislativu brzo také sjednotí. Kdyby odborníci ze Sovy viděli, co již před lety nakládali na kamiony ve Švýcarsku Litevci a Estonci, nemohli by ve svém prohlášení takhle lživě mást lidi.
da_rd_a
Re: SOVA
co se divis jsme cesi a dost dlouho nam to trvalo, nezli sme prestali jezdit s kravama, potom byly kone a na automobilyporad je nam to
Pilulkin
Je na to mozny i jiny pohled
Nemuzu si pomoct, ale je tu i jiny pohled....
Dnes jezdi po CR spousta starych S105/120 s vekem > 15 let. Dovezeni sice stareho, ale poradvyraznenovejsiho auta bude mozne tyto vraky poslat na smetiste....
Napriklad jajsem loni vymenil manzelcinu starou S125 (jezdi jen po meste) za 7 let stary (dovoz z Nemecka) Renault Scenic (ABS, airbagy, klima, najeto 100 000km). Ano, je to uz starsi auto, ale porad na tu sluzbu vice nez dostacujici....
Proste pohled, ze v nekterych pripadech je zjednoduseni dovozu i prospesne bych az tak uplne nezatracoval....
Když stres ochromuje naše zdraví, pomoci může magnézium
Komerční sdělení Magnézium je minerál, který je mimořádně důležitý pro správné fungování našeho organismu v různých...
5 tipů, jak zútulnit obývací pokoj s minimálními náklady
Komerční sdělení Pod pojmem útulný domov si každý z nás představí něco trochu jiného. Někdo má rád perfektně...
Zaostřeno na Karvinsko. Z čeho bude v budoucnosti těžit?
Komerční sdělení Území pohornického Karvinska se po ukončení těžby uhlí připravuje na nové projekty. A nebude jich...
Dopřejte svým očím pohodlí s biometrickými brýlovými čočkami
Komerční sdělení Nosíte brýle a znáte podobné situace? Neustálé čištění, které snad nikdy není dokonalé, dešťové...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sjednáním pojištění práce poradce nekončí, ale teprve začíná
Komerční sdělení Kvalitní pojišťovací poradci se svými klienty mnohdy vytvářejí partnerství na celý život. Jejich...
Otevření nových Silent Villas v Therme Laa
Komerční sdělení Exkluzivní rozšíření termálních lázní Laa, resortu VAMED Vitality World: 2. srpna 2024 se na ploše...
„Záleží mi na spokojenosti mých kolegů,“ říká vedoucí fyzioterapeutka
Komerční sdělení Už pět let pracuje Martina Kořínková v Chrudimské nemocnici. Proč si vybrala profesi...
Zažijte jaro všemi smysly v Libereckém kraji
Komerční sdělení Chcete si odpočinout od shonu všedních dní? Přijeďte do Libereckého kraje. Spojení jarní přírody a...
Když peníze ztrácejí hodnotu
Komerční sdělení Článků o vysoké inflaci bylo možné číst v uplynulých 2 letech poměrně mnoho. Pravdou je, že inflaci...