Doporučujeme

Michal Med

Michal Med | foto: archiv Michala Meda

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Vysloužilá tonerová kazeta si zaslouží renovaci

„Naším cílem je vyvíjet a vyrábět materiály pro tisk jak kancelářský, tak částečně i průmyslový, materiály nejvyšší dosažitelné kvality, za cenu, která zpřístupní nejvyšší kvalitu co nejširšímu portfoliu zákazníků,“ říká o společnosti Armor z Českých Budějovic její jednatel Ing. Michal Med.

Vaše společnost Armor působí na českém trhu již od roku 1997, mohl byste ji přesto trochu představit?

Bezprostřední předchůdce Armoru společnost „Galland a Brochard“ byla založena v roce 1922 ve francouzském Nantes. Již tehdy působila ve stejném oboru jako dnes – kancelářský tisk. Tenkrát to byly především tiskařské tuše, razítkové barvy, pásky do psacích strojů a kopíráky. Od roku 1925 nese společnost jméno Armor. V roce 1997 vznikl Armor s.r.o. jako dceřiná společnost francouzského Armoru. Jejím zaměřením byl a stále je prodej, poprodejní servis, propagace a podpora značky zejména v Česku a na Slovensku a také v některých zemích bývalého východního bloku.

Na co se především zaměřujete?

Od svého založení se Armor soustředil především na dodávky spotřebního materiálu pro tisk kvalitou přinejmenším srovnatelným s tzv.“ originály“, při tom však s cenovkou alespoň o třicet procent nižší. Armor group je dnes aktivní ve vícero oblastech, ne jen v kancelářském tisku. Je světovou jedničkou ve vývoji a výrobě pásek pro termotransferový tisk. V této souvislosti stojí za zmínku, že Armor s.r.o. je v rámci celé organizace Armor group jedinou pobočkou oprávněnou obchodovat v obou výše zmíněných oblastech. Nabízíme i řešení pro velkoformátový tisk, inkoustový tisk etiket, pro tisk 3D tiskárnami. Umíme nabídnout i výrobu či vývoj inkoustu podle zákazníkova zadání určený pro tisk na takřka libovolný podklad v takřka libovolném prostředí.

Michal Med
Vysloužilá tonerová kazeta si zaslouží renovaci

Jste dodavatelem kompletního sortimentu spotřebního materiálu pro kancelářský i domácí tisk. Kdo jsou vaši hlavní zákazníci? Firmy, živnostníci,veřejná správa?

Našimi zákazníky, nebo lépe uživateli, jsou všichni, kdo tisknou. Je jedno, jestli potřebujete kvalitní tisk v kanceláři, ve své dílně, v nemocnici, ve škole, na úřadě nebo doma. Všichni uživatelé jsou pro nás důležití. Přímý prodej na koncového uživatele zatím nemáme, nebo máme velmi nedokonalý, a zboží se k našim zákazníkům dostává prostřednictvím sítě našich velko i maloobchodních partnerů.

Vysloužilá tonerová kazeta si zaslouží renovaci
Vysloužilá tonerová kazeta si zaslouží renovaci

Šetrnější přístup k životnímu prostředí je pro vás jednou z priorit. Například vdechujete nový život vysloužilým tonerovým kazetám. Zavedli jste i „bezodpadový“ program OWA v oblasti kancelářského tisku. O co se jedná?

Bezodpadovost programu spočívá v tom, že vypsané kazety OWA na vlastní náklady prostřednictvím sběrných boxů od našich zákazníkům posbíráme a svezeme zpět do našich třídících center. Tam se kazety rozeberou, vyčistí a jejich části, které můžeme bez rizika snížení kvality výsledného výrobku použít, se vrací do výroby. Ostatní části a materiály se po vyčištění, roztřídění a zpracování používají k výrobě dalších předmětů, byť třeba zcela mimo náš obor podnikání. Vyrábí se z nich například okenní profily, kancelářské potřeby, ochranné helmy, zipy, 3D filamenty a další. Zákazník v rámci OWA programu obdrží tzv. materiálový report, z kterého je patrné, kolik vypsaných kazet jsme od něj odvezli, kolik a jakých materiálů pro další použití díky tomu vzniklo. Report vyčísluje i ušetřenou tzv. uhlíkovou stopu a lze ho bez jakékoliv úpravy přiřadit do zákazníkovy CSR zprávy. Tuto službu poskytujeme partnerům zdarma.

Vysloužilá tonerová kazeta si zaslouží renovaci

A na jaké novinky se mohou vaši zákazníci těšit příští rok?

Michal Med

Kromě neustálého doplňování sortimentu, což je vlastně reakce na nové typy tiskáren a tiskových zařízení přicházejících na trh, na které jsou naši partneři zvyklí, budeme v příštím roce rozšiřovat naší nabídku spotřebních materiálů pro kopírky, kde doposud nemáme tak velké pokrytí trhu. Letos jsme přišli i s nabídkou renovovaných kopírovacích strojů a dá se očekávat, že v tom budeme v příštím roce pokračovat. Nejvíc novinek ale přineseme v oblasti velkoformátového tisku a především v oblasti tzv. „label printu“, což jsou tiskárny etiket vhodné pro malosériové tisky.

www.setrnytisk.cz

Autor: Bohumil Brejžek

logo inkanto
logo armor