Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Konference Reshoper tentokrát ukáže e-shopům, jak růst v každé době

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
V rámci veletrhu Reshoper, který se uskuteční 15. května v prostorách PVA EXPO v Praze, zazní na konferenci příběhy e-shopů, které si úspěšně poradily s nepříznivou ekonomickou situací a navzdory tomu rostly.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Konference Reshoper tentokrát ukáže e-shopům, jak růst v každé době | foto: ČTK

Ukáží, jak uvést značku k životu, jak se prodrat mezi lídry nebo jak zlepšit výkon digitálních médií, a podělí se také o znalosti z oblasti marketingu.

Na konferenci promluví experti, kterým se povedlo uspět a často překonat i svá očekávání. Téma konference Na vlně růstu se prolíná celým veletrhem. Devět řečníků seznámí návštěvníky s tím, jak se vypořádali se změnou, uspěli na novém trhu nebo zefektivnili marketingovou komunikaci.

Inspirativní bude přednáška Barbory Votavové o tom, jak se podařilo Knihobotu za dva roky vyrůst ze 70 na 300 milionů Kč. „Bez průzkumů se neobejdeme, není nic horšího než persony vymyšlené od stolu nebo manažeři, kteří se ‚vžívají‘ do zákazníků,“ uvádí Barbora Votavová, brand manažerka Knihobotu. Na přednášce také zazní zkušenosti z jejich vstupu na rakouský a německý trh a co je pro tamní zákazníky důležité. Diváci se dozvědí informace o tom, jak Knihobotu funguje spolupráce s influencery, komunitami a jaký vliv má greenwashing na zákazníky.

O influencer marketingu promluví Michal Presse, bývalý CMO Skinners a zakladatel Niftyminds.cz. Jako zásadní změnu vidí v posunu influencera do role ambasadora, což přináší větší autenticitu. „Zásadní je uvědomit si, jak k influencerům budu chtít přistupovat v dlouhodobém horizontu - bude to dlouhodobá spolupráce, nebo jednorázové aktivace?“ popisuje Michal Presse. Od toho se pak odvíjí otázka, jakého influencera bude chtít firma oslovit, s jakým rozpočtem a co očekává za výsledek. „Na přednášce přineseme trochu jiný pohled na to, jak dělat influencer marketing, jak k němu přistupovat a přemýšlet o něm v kontextu marketingového mixu,“ dodává Michal Presse.

Know-how o tom, jak se nezaleknout expanze na zahraniční trhy, předá divákům Martin Anderko, Head of Performance GymBeam. Seznámí je s case study, která přinese zajímavé tipy, jak expandovat na zahraniční trhy. Ukáže například marketingové aktivity, promluví o tom, jak klíčový je branding a v čem je specifický italský zákazník. „Italští zákazníci mají velký zájem sdílet svoji zkušenost formou recenzí na platformách, jako jsou TrustPilot a Amazon. Cítíme, že právě recenze jsou pro Italy výraznější rozhodovací faktor než v jiných krajinách,“ podotýká Martin Anderko a sám láká návštěvníky na to, že jeho přednáška bude více o praxi a méně o teorii, aby si návštěvníci odnesli co nejvíce akčních kroků, které mohou aplikovat na své projekty.

V rámci veletrhu budou v poradenské zóně k dispozici CEOs úspěšných e-shopů. Návštěvníci se tak mohou zdarma zastavit pro radu. V této sekci bude možné mimo jiné potkat CEO e-shopu Trenyrkarna.cz, bývalého zakladatele Oveckarna.cz, CEO značky Inspio nebo zakladatele sexshopu Růžový slon.

Reshoper letos přivítá přes 4000 majitelů e-shopů, marketérů a expertů na e-commerce. Přes 130 vystavovatelů si pro majitele e-shopů připravilo zajímavý obsah i výhodné nabídky. Na konferenci bude mimo jiné představen průzkum mezi českými a slovenskými e-shopy od společnosti Shoptet.

Veškeré informace o programu a vstupenky jsou k dispozici na: www.reshoper.cz.

O společnosti Shoptet

Společnost Shoptet se od roku 2009 specializuje na poskytování komplexního řešení pro správu internetových obchodů. Mezi její služby patří nejen napojení na ekonomické systémy, různé platební metody i podpora v oblasti GDPR, ale také propojení s nástroji pro marketing nebo skladové hospodářství. Nabízí i pokladní systém pro správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Řešení společnosti Shoptet využívá 80 % nově vzniklých e-shopů na českém a slovenském trhu a celkem polovina aktivních e-shopů. Více informací na www.shoptet.cz

  • Nejčtenější

Podzimní volání Jizerskohorských bučin

1. října 2024

Komerční sdělení Paprsky slunce pronikají mezi zlatavou záplavou padajícího bukového listí, po klikatých cestách se...

Betonové ploty BEST dokonale chrání vaši pohodu a klid

3. října 2024

Komerční sdělení Když se rozhlédnete po lokalitách s rodinnými domy, všimnete si, že většinu plotů tvoří dřevěné...

Huisman Czech Republic zvedá kapacity. Nástupní mzda až 50 000 Kč

30. září 2024

Komerční sdělení Společnost Huisman Czech Republic ze Sviadnova u Frýdku Místku posiluje svůj tým a nabírá svářeče,...

Olomoucký City inn’ Hotel láká na komfort a business setkání

30. září 2024

Komerční sdělení Nový hotel City inn’ Olomouc nabízí moderní ubytování, výbornou restauraci a ideální prostory pro...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Přenosné LED reflektory a svítilny DEK zvládnou i náročné podmínky

1. října 2024

Komerční sdělení S příchodem podzimních dnů, kdy se denní světlo rychle ztrácí, je kvalitní osvětlení klíčové pro...

Palkovice jsou druhé v celostátním kole soutěže vesnice roku 2024

7. října 2024

Komerční sdělení Z třinácti finalistů z celé České republiky, vítězů krajských kol soutěže Vesnice roku 2024, se na...

Solární systémy pro firmy: Výkon a spolehlivost na prvním místě

7. října 2024

Komerční sdělení ARP elektro group s.r.o. přináší inovativní fotovoltaické systémy navržené pro velké podniky....

Robotizace, digitalizace a obnovitelné zdroje ve Flídr group

7. října 2024

Komerční sdělení Snažíme se jít s dobou. Proto i v naší společnosti zavádíme nové procesy jako například...

Za teplo se dá ušetřit víc, než si možná myslíte

7. října 2024

Komerční sdělení Výdaje za energie, a tedy i za teplo, dnes tvoří významnou část rozpočtu mnoha domácností. Náklady...

Škoda odhalila nový elektromobil Elroq na Vltavě, ceny startují na 800 tisících

Škoda představila v Praze, v reprezentativní budově Občanské plovárny, svůj nový elektromobil. Model Elroq je od...

Vyplatilo se Němcům opustit jádro? Studie odhaluje překvapivé zjištění

Norská studie dokazuje, že masivní investice do obnovitelných zdrojů energie přinesly Německu v posledních 20 letech...

Móda z Thálií: kýč jak bič v podání Leichtové i nevhodná obuv Rašilovové

V sobotu večer se v Národním divadle v Praze předávaly prestižní divadelní Ceny Thálie. Co se týká módy, podle...

Sexy studentka je novou hvězdou Playboye. Nafotil ji SuperStar Miro Šmajda

V létě vyhrála soutěž Hledáme Playmate 2024 a už má za sebou focení pro Playboy. Studentka Sandra Taškovičová (19) z...

Co dělá v žaludku studená kola a proč je lepší pít po jídle, líčí biochemička

Premium Možná vás už napadlo, co se děje v našem žaludku, když se v něm potká jídlo s pitím. Nebo patříte k těm hloubavějším...