Doporučujeme

Ve své první televizní reklamě se PPL CZ připojuje k hokejové horečce

Ve své první televizní reklamě se PPL CZ připojuje k hokejové horečce | foto: Elberry s.r.o.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Ve své první televizní reklamě se PPL CZ připojuje k hokejové horečce

Společnost PPL CZ, lídr mezi českými přepravci zásilek, vstoupila do další fáze vývoje na poli komunikace se zákazníky. Ve spolupráci s agenturou KNOWLIMITS představí novou reklamní kampaň v rámci nadcházejícího hokejového svátku.

Scénář zdůrazňuje především základní pilíř filozofie PPL CZ – spolehlivost za všech okolností. Současně akcentuje význam sportu a propojení vášně a vzrušení ze hry s maximálním nasazením při práci pro zákazníky. Inovativně spojuje svět služeb PPL s prostředím vrcholového hokeje.

Ve své první televizní reklamě se PPL CZ připojuje k hokejové horečce

Vůbec první televizní reklama společnosti PPL se objeví v České televizi a v online prostředí včetně sociálních sítí. Agentura KNOWLIMITS realizovala celý proces počínaje návrhem kreativy přes produkci spotů až po plánování a nákup médií. „Zadavatel využil nejen v rámci této kampaně unikátní synergii všech procesů tvorby komunikace, kdy jeden tým řídí i koordinuje exekuci všech aktivit,“ prozrazuje Pavel Barták, Client Service Director KNOWLIMITS.

Ve své první televizní reklamě se PPL CZ připojuje k hokejové horečce

„Hokejové mistrovství je událostí, která přitahuje pozornost fanoušků po celém světě. Letošní domácí prostředí nabízí jedinečnou příležitost emočně propojit celou zemi a fandit společně. Při přípravě na tuto prestižní událost pro nás bylo klíčové vytvořit reklamní kampaň, která osloví a nadchne nejen fanoušky, ale i naše zákazníky. Jedním z hlavních nástrojů je nově natočená TV reklama, která dokonale propojuje emoční zážitek ze vzrušující hry s filozofií našich služeb. Kampaň naše zákazníky ujistí, že jsme jejich spolehlivým partnerem v každé situaci,“ uvádí Lenka Vitovská, manažerka komunikace PPL CZ.

Ve své první televizní reklamě se PPL CZ připojuje k hokejové horečce

PPL hokejem zdaleka nekončí

Speciální hokejové téma doplní po mistrovství také produktové spoty. Ty představují různé typy služeb a jejich přednosti. Hlavní postavy představují známé tváře, a to Petra Horváthová a Bořek Joura. Spoty jsou vytvořeny tak, aby přitáhly pozornost diváků a demonstrovaly kvalitu a výhody služeb, které PPL nabízí, a zároveň podtrhly pozitivní zákaznickou zkušenost.

Spolehněte se.