Ve své první televizní reklamě se PPL CZ připojuje k hokejové horečce

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Společnost PPL CZ, lídr mezi českými přepravci zásilek, vstoupila do další fáze vývoje na poli komunikace se zákazníky. Ve spolupráci s agenturou KNOWLIMITS představí novou reklamní kampaň v rámci nadcházejícího hokejového svátku.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Ve své první televizní reklamě se PPL CZ připojuje k hokejové horečce | foto: Elberry s.r.o.

Scénář zdůrazňuje především základní pilíř filozofie PPL CZ – spolehlivost za všech okolností. Současně akcentuje význam sportu a propojení vášně a vzrušení ze hry s maximálním nasazením při práci pro zákazníky. Inovativně spojuje svět služeb PPL s prostředím vrcholového hokeje.

Ve své první televizní reklamě se PPL CZ připojuje k hokejové horečce

Vůbec první televizní reklama společnosti PPL se objeví v České televizi a v online prostředí včetně sociálních sítí. Agentura KNOWLIMITS realizovala celý proces počínaje návrhem kreativy přes produkci spotů až po plánování a nákup médií. „Zadavatel využil nejen v rámci této kampaně unikátní synergii všech procesů tvorby komunikace, kdy jeden tým řídí i koordinuje exekuci všech aktivit,“ prozrazuje Pavel Barták, Client Service Director KNOWLIMITS.

Ve své první televizní reklamě se PPL CZ připojuje k hokejové horečce

„Hokejové mistrovství je událostí, která přitahuje pozornost fanoušků po celém světě. Letošní domácí prostředí nabízí jedinečnou příležitost emočně propojit celou zemi a fandit společně. Při přípravě na tuto prestižní událost pro nás bylo klíčové vytvořit reklamní kampaň, která osloví a nadchne nejen fanoušky, ale i naše zákazníky. Jedním z hlavních nástrojů je nově natočená TV reklama, která dokonale propojuje emoční zážitek ze vzrušující hry s filozofií našich služeb. Kampaň naše zákazníky ujistí, že jsme jejich spolehlivým partnerem v každé situaci,“ uvádí Lenka Vitovská, manažerka komunikace PPL CZ.

Ve své první televizní reklamě se PPL CZ připojuje k hokejové horečce

PPL hokejem zdaleka nekončí

Speciální hokejové téma doplní po mistrovství také produktové spoty. Ty představují různé typy služeb a jejich přednosti. Hlavní postavy představují známé tváře, a to Petra Horváthová a Bořek Joura. Spoty jsou vytvořeny tak, aby přitáhly pozornost diváků a demonstrovaly kvalitu a výhody služeb, které PPL nabízí, a zároveň podtrhly pozitivní zákaznickou zkušenost.

Spolehněte se.

  • Nejčtenější

Důchody po reformě dál porostou

24. května 2024

Komerční sdělení Husákovy děti už brzy vezmou důchody útokem. Kolik budou v penzi brát? Jak to ustojí státní...

Za překopnutí plynovodu milionové pokuty. Maléru zabráníte vytyčením

29. května 2024

Komerční sdělení V loňském roce zaznamenala skupina GasNet, největší český distributor plynu, 444 případů vnějšího...

Dotace fotovoltaika – jak fundovaně vybrat správné solární panely?

23. května 2024

Komerční sdělení Investice do fotovoltaického systému je minimálně na 30 let. Proto je důležité vše pořádně...

Lepidlo a pěna DEKFOAM TURBO 100

28. května 2024

Komerční sdělení V důsledku tlaku na termín při dokončování zakázek prakticky každá realizační firma nebo hobby...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Do města vína za vodními radovánkami

28. května 2024

Komerční sdělení Město na úpatí Národního parku Podyjí je neodmyslitelně spojené s historií a vínem. Návštěvníci...

Champagne Deutz sbírá v novém Průvodci champagne skvělá hodnocení

30. května 2024

Komerční sdělení V nejnovějším vydání prestižního průvodce světem šampaňského od renomovaného kritika vín Tysona...

Jsme na prahu nové éry anti-agingu

30. května 2024

Komerční sdělení O zázračných exozomech, které mají doslova schopnost zvrátit tok času, v poslední době napsala...

Zvažujete prodej zemědělského pozemku? Jak na nejlepší odhad ceny?

30. května 2024  14:10

Komerční sdělení Prodej zemědělského pozemku se může zdát komplikovaný. Obzvlášť, pokud s ním nemáte zkušenosti. A...

5 důvodů, proč je koloběžka skvělý parťák nejen pro vaše děti

30. května 2024

Komerční sdělení V dnešním hektickém světě hledáme způsoby, jak skloubit efektivitu, zábavu a zdravý životní styl....

Žádná tajná bokovka. S manželkou jsme rozvedeni, překvapil Petr Nedvěd

Generální manažer české hokejové reprezentace Petr Nedvěd (52) byl po divoké oslavě zlaté medaile z mistrovství světa...

Milan Hein odhalil neshody mezi Simonou Postlerovou a její matkou

Smrt herečky Simony Postlerové (†59) byla ranou pro celou její rodinu. Na parte ale chybělo jméno hereččiny matky Jany...

Hoši, nádhera, děkují celebrity za hokejové zlato. Pokáč baví vítěze písničkou

Česká hokejová reprezentace získala po čtrnácti letech zlato na mistrovství světa. Obrovský úspěch nadchl nejen...

Někteří mě mají za zlatokopku. Nenesu to lehce, říká manželka Ondřeje Kepky

Seznámili se na vysoké škole, kde on byl pedagog a ona studentka. Jsou spolu přes devět let a v budoucnu plánují i...

Zemřel herec a režisér Jan Kačer, legenda nové vlny i Činoherního klubu

V pátek dopoledne zemřel herec a režisér Jan Kačer, bylo mu 87 let. Patřil k hvězdám nové vlny českého filmu a byl i...