Produkty osobní péče z Modlan u Teplic

Komerční sdělení
„Výrobky z našeho závodu najdete ve většině evropských obchodů,“ říká Ing. Jan Beneš, MBA, ředitel společnosti Personna International CZ patřící mezi nejvýznamnější zaměstnavatele Ústeckého kraje.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Ing. Jan Beneš, MBA

Ing. Jan Beneš, MBA | foto: Personna International CZ s.r.o.

Vaše společnost působí na českém trhu od roku 2007, mohl byste ji přesto trochu představit?

Již 16. rokem působí firma Personna International CZ, patřící do divize mezinárodní společnosti Edgewell Personal Care, v Nových Modlanech u Teplic. Náš závod je orientován na výrobu a balení výrobků mokrého holení – to znamená dámských i pánských holítek pod značkou Wilkinson Sword, Bulldog, Hydro, Intuition a další. Dodáváme také holítka velkým obchodním řetězcům pod jejich obchodními značkami.

Globálně je náš záběr mnohem širší, výrobním programem společnosti jsou produkty osobní péče pro mokré holení, péče o pleť a opalovací přípravky, prostředky hygienické péče pro ženy a přípravky kojenecké péče, které společnost prodává pod obchodními značkami Wilkinson Sword, Schick, Bulldog, Hawaiian Tropic, Jack Black či Cremo.

Po celém světě společnost zaměstnává přibližně 6000 zaměstnanců a její výrobky se prodávají ve více než 50 zemích po celém světě.

Jak vznikl název vaší společnosti? Vaše mateřská firma ve Spojených státech se jmenuje Edgewell...

Název společnosti se odkazuje na původně dominantní předmět našeho podnikání – výrobu kvalitních břitů (Edges) a holítek. Od té doby ale došlo k masivním investicím a firma se mohutně rozvíjí i v oblasti opalovacích přípravků a pleťové kosmetiky.

Odkud pocházejí návrhy a výrobní podklady pro vaše výrobky? Od mateřské firmy nebo máte i vlastní vývojovou základnu?

Edgewell má globální R&D tým, který navrhuje a zavádí nové produkty s inovovaným designem nebo zlepšenou kvalitou holení. Na evropské úrovni probíhá inovace zejména v oblasti balení s cílem optimalizovat portfolio výrobků i obalů pro požadavky jednotlivých zákazníků nebo trhů. Na těchto inovacích se významně podílejí naši kolegové z teplického závodu. Dále pak výrobní závod hledá a doporučuje inovace se zaměřením na náklady výroby a kvalitu výrobků.

Kam vaše produkty směřují? Zásobujete jimi jenom Českou republiku anebo je také vyvážíte?

Výrobky z našeho závodu najdete ve většině evropských obchodů. Evropa je naším primárním trhem, silní jsme především v Německu, Francii, Anglii… Malé vývozy realizujeme i mimo Evropu, ale skutečně jen v malých objemech.

Jak dopadá na vaše podnikání současné dění v ekonomice a ve společnosti?

Řekl bych, že se snažíme proaktivně reagovat na všechny společenské i ekonomické změny a události. Covid, zdražení energií, nástup home office… Domnívám se, že jsme vše zvládli bez významnějšího dopadu na naše podnikání.

Podporujete zavádění nových moderních technologií a zároveň se angažujete v ochraně životního prostředí. Jde to dohromady?

Charakter výroby holítek – velké objemy totožného výrobku – umožňuje zavádění inovací zejména v oblasti zrychlování a automatizace výroby a balení. S tím jde ruku v ruce i vývoj balení tak, aby tuto automatizaci umožňoval. A samozřejmě pokud vyvíjíme balení, pak se snažíme používat ekologické materiály – papír s obsahem recyklátu, folie z recyklátu, jednodruhové materiály atd.

Máte pokročilý systém společenské odpovědnosti, kdy progresivně propojujete byznys se zájmy regionu, jeho obyvatel, životního prostředí...

Spolupracujeme s Ústeckou komunitní nadací, s jejíž pomocí vyhledáváme projekty, které finančně podporujeme. Také jsme v aktivním kontaktu s lokálními středními školami a fakultami ústecké univerzity Jana Evangelisty Purkyně, kdy se snažíme nabízet odbornou praxi a pracovní příležitosti talentům a všem studentům, kteří mají zájem. V letní sezóně mají u nás šanci načerpat ve výrobě zkušenosti nejen děti našich zaměstnanců, ale i studenti, kteří hledají letní brigádu.

Projevuje se tato odpovědnost také ve vztahu k vašim zaměstnancům? Podporujete jejich mimopracovní vyžití či další vzdělávání?

Bezpochyby. Na každý měsíc se snažíme najít zajímavé téma, které osloví naše zaměstnance. Ti se pak do námi organizovaných aktivit mohou zapojit. Například v květnu probíhá celorepubliková výzva Do práce na kole, do které se již několikátým rokem zapojujeme a podporujeme tak životní prostředí. Tyto ekologické akce jsou pro nás důležité, protože se snažíme vrátit přírodě to, co jí bereme.

Jednou z našich hodnot jsou Lidé na prvním místě a s tím rozhodně souvisí rovnováha mezi pracovním a osobním životem. Proto pořádáme ve spolupráci s DDM Chabařovice příměstský tábor pro děti našich zaměstnanců, abychom jim ulehčili organizaci prázdnin.

Realizujeme také další mimopracovní aktivity, mezi které patří například výlet do Mirákula, divadla, před Vánoci výlet do vánočních Drážďan a mnoho dalších. Finančně podporujeme v rámci naší společnosti i mezitýmová setkávání.

Kolik zaměstnanců ve vaší společnosti pracuje a na jakých pozicích? Jedná se hlavně o operátorská místa?

Nyní zaměstnáváme zhruba 850 zaměstnanců, z nichž většina jsou operátorské pozice. Nicméně výroba u nás není jen o nich, ale také o odborných technických pozicích, které vzhledem k míře automatizace průběžně obsazujeme. V rámci regionu máme jednu z největších lisoven, kde své uplatnění najdou například seřizovači lisů. Dále se snažíme vytvářet podmínky pro mezinárodní pozice v rámci korporátu. Tím dáváme šanci našim zaměstnancům k profesnímu růstu a získávání zkušeností v nadnárodním prostředí.

A jak vidíte budoucnost vaší společnosti? Jaké hlavní cíle a priority jste si stanovili pro letošní rok a další léta?

Jednou z našich zásadních priorit je udržení dobrého jména zaměstnavatele s důrazem na stabilitu. Naším cílem jsou, kromě spokojených zaměstnanců, také spokojení zákazníci a koncoví spotřebitelé. Toho dosahujeme včasným dodáváním našich výrobků v bezvadné kvalitě. Také se zaměřujeme na rozšiřování našeho portfolia akvizicemi značek osobní péče.

Bohumil Brejžek

Příklady výrobků neleznete ve fotogalerii.

Nejčtenější

Užijte si jaro na Valašsku – krásná příroda, folklor i pohoda

Komerční sdělení

Rozkvetlé louky, tradice, zážitky i odpočinek – Rožnov pod Radhoštěm vás na jaře okouzlí svou pohostinností, živou kulturou i krásnou přírodou.

Internet do chytrých hodinek nebo kamery? Jde to bez placení dat navíc

Komerční sdělení

Už dávno nepotřebujeme data jen v mobilu. Nosíte na ruce chytré hodinky, používáte tablet nebo vám chatu hlídá kamera? Teď můžete mít tato chytrá zařízení připojená k internetu kdykoli a kdekoli. A...

Podpořme ženy na ledě a dejme jim hlas, který jim náleží

Komerční sdělení

České hokejistky skončily na domácím mistrovství světa čtvrté a chystají se na olympiádu v Itálii. Přestože je ženský hokej rychlý, tvrdý a plný emocí - stále čelí stereotypům a zůstává v médiích i...

Prodlužovací přívod na bubnu DEK: váš spolehlivý pomocník

Komerční sdělení

Při práci na stavbě, v dílně nebo na zahradě se často setkáváme s potřebou prodloužit dosah elektrických zásuvek. Ať už jde o napájení elektrického nářadí, zahradní techniky nebo osvětlení,...

Na co by Češi nejčastěji využili půjčku 250 tisíc korun ihned?

Komerční sdělení

Bydlení vede. Mladí chtějí investovat do sebe, starší do úspor.

Češi si oblíbili elektrokola, Lectron boduje s Taurou i Esconderem

Komerční sdělení

Domácí značka elektrokol Lectron sází na vlastní vývoj a montáž v Česku. Mezi jeho nejnovější počiny patří rozšíření řady Taura i nový celoodpružený model Esconder FSX.

30. dubna 2025

Grilovací sezona je tu: jaké jsou letošní trendy?

Komerční sdělení

Jaro je tu a s ním i teplejší dny, kdy chceme být co nejvíce venku. Spojit pobyt pod širým nebem s přípravou jídla na grilu, je oblíbená aktivita mnoha lidí. Co by ve vaší letošní grilovací výbavě...

30. dubna 2025

Kvalitní a estetické: Stavební materiály, které doma rádi přiznáte

Komerční sdělení

Při výběru stavebních materiálů se obvykle zaměřujeme na jejich funkčnost, odolnost a tepelně izolační vlastnosti. Moderní trendy však ukazují, že stavební prvky nemusí být pouze skryté pod omítkou...

30. dubna 2025

Díky fixaci cen energií zákazníci ušetří. Zájem o ni roste

Komerční sdělení

Fixovat, nebo nefixovat ceny energií? To je otázka, kterou si v dnešní době klade nejedna domácnost. Stále více odpovědí zní: fixovat. Průměrná domácnost totiž může zafixováním cen za rok uspořit až...

30. dubna 2025

Juniorský maraton v Ústí nad Labem zvládli nejlépe žáci z Mostu

Komerční sdělení

Dvě stovky žáků se zúčastnily v Ústí nad Labem krajského kola 27. ročníku Juniorského maratonu. Štafetového závodu určeného pro střední školy se účastnila družstva složená z 10 členů a společnými...

30. dubna 2025

Architekt David Kotek navrhuje domy, kde se cítíte šťastní a spokojení

Komerční sdělení

David Kotek patří mezi výrazné osobnosti moderní architektury. Už řadu let navrhuje stavby a domy, které ho bez nadsázky přežijí a stanou se součástí kulturního odkazu naší doby. Stavby vznikají pod...

16. března 2025,  aktualizováno  29.4 10:49

Prodlužovací přívod na bubnu DEK: váš spolehlivý pomocník

Komerční sdělení

Při práci na stavbě, v dílně nebo na zahradě se často setkáváme s potřebou prodloužit dosah elektrických zásuvek. Ať už jde o napájení elektrického nářadí, zahradní techniky nebo osvětlení,...

29. dubna 2025

Užijte si jaro na Valašsku – krásná příroda, folklor i pohoda

Komerční sdělení

Rozkvetlé louky, tradice, zážitky i odpočinek – Rožnov pod Radhoštěm vás na jaře okouzlí svou pohostinností, živou kulturou i krásnou přírodou.

29. dubna 2025

Pernerka fandí udržitelnosti: Odkaz tradice a moderní technologie

Komerční sdělení

Pečete rádi? Pak určitě znáte českou mouku značky Pernerka. Víte ale, že se za tímto názvem skrývá i nesmírně zajímavá historie a inspirativní podnikatelský příběh? A víte, že se značka věnuje i...

29. dubna 2025

Hisense U7Q PRO: Špičková Mini-LED televize pro hry, filmy i sport

Komerční sdělení

Hisense U7Q PRO přináší brilantní Mini-LED obraz, 165Hz plynulost, zvuk Dolby Atmos a chytré AI funkce. Proměňte svůj domov na centrum domácí zábavy, herních zážitků i chytré domácnosti. Objevte...

29. dubna 2025

Malá Úpa: tady končí asfalt a začíná pohoda

Komerční sdělení

Už jste někdy spali na boudě, kde večer praská v kamnech a ráno voněj lívance z plotny? Tady v Malý Úpě to zažijete. Boudař vám večer poví, co dělaly srnky pod okny, a ráno vám ukáže, kam se ten den...

29. dubna 2025

Trávníkář Tomáš Šena: Od snu o sekačce až po úspěchy v zahraničí

Komerční sdělení

Jestli lze někoho v České republice považovat za skutečného odborníka na trávníky, pak je to bezesporu Tomáš Šena, který si jednoduše říká trávníkář. Jeho rozsah znalostí o zelené ploše ale dalece...

29. dubna 2025
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.