Digitalizace banky odráží potřeby zákazníků a proměňuje roli poradců

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Bankovní segment se razantně mění. Stále zřetelněji se prosazují potřeby klientů, kteří očekávají moderní, efektivní a dobře dostupné služby, díky nimž mohou spravovat své finance jednoduše a prakticky odkudkoliv. Banky tak musí naplno využít technologických možností, aby tyto nároky uspokojily.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Digitalizace banky odráží potřeby zákazníků a proměňuje roli poradců | foto: Česká spořitelna, a.s.

Technologický vývoj přináší změny, které musí banky reflektovat. Narůstá počet klientů, kteří vyhledávají a upřednostňují některá z online řešení pro správu svých financí. Internetové bankovnictví, mobilní aplikace a platby mobilem se tak stávají nedílnou součástí života stále více lidí, a to nejen napříč mladší věkovou skupinou. Tento trend potvrzuje i Česká spořitelna, které násobně vzrůstá i počet aktivních uživatelů ve věku 65+ a která s digitalizací neotálí a díky inovativnímu digitálnímu bankovnictví George nabízí zákazníkům pokročilou uživatelskou zkušenost.

Jen v České republice v současné době aplikaci George využívají více než 2 miliony klientů. Celkově je to pak 9 milionů zákazníků napříč šesti zeměmi – Rakouskem, Českou republikou, Slovenskem, Rumunskem, Chorvatskem a Maďarskem, kde je aplikace k dispozici. „Aplikace George přinesla novou úroveň digitálního bankovnictví a na jejím neustálém rozvoji a bezchybném chodu pracuje tým čítající přibližně 300 lidí. Vnímáme totiž, že právě digitální zkušenost je tím, co nás může odlišit od ostatních bank a poskytnout nám konkurenční výhodu,“ uvádí Martin Kobza, člen představenstva České spořitelny, který zodpovídá za provoz a IT. Mezinárodní přesah navíc umožňuje čerpat know-how napříč jednotlivými zeměmi a implementovat funkční prvky využívané lokálně i do dalších států.

Technologie v péči o finanční zdraví

Aplikace představuje jedno centrální místo, kde mají klienti přehled o všech svých finančních produktech, mohou je jednoduše spravovat a současně v online prostředí sjednávat nové služby, a to pohodlně a zároveň díky biometrice a pokročilým zabezpečovacím metodám také bez obav. Technologie ale mohou mít i další přidanou hodnotu – mohou pomoci pečovat o finanční zdraví klienta v každém okamžiku. „Česká spořitelna si už před časem stanovila jako jeden z hlavních cílů starat se o finanční zdraví klientů. Chceme jim v tomto ohledu nabízet pomocnou ruku, být jim oporou a být jim celkově blíž. Právě s tím nám technologie pomáhají. George už v tuto chvíli nabízí řadu funkcionalit zaměřených na finanční zdraví a ve vývoji pokračujeme dál,“ doplňuje Martin Kobza. Jedním z kroků ve vývoji by přitom mohla být predikce výhledů do budoucna, která by bez pokročilých technologií byla nemožná.

Úloha bankovních poradců se mění

Spolu s procesem digitalizace a transformace banky jde ruku v ruce ale také proměna rolí bankovních poradců na pobočkách. „Jako tradiční banka na cestě k technologické společnosti máme velkou výhodu, a sice že si z obou konceptů můžeme vzít prvky, které jsou pro nás nejlepší, a vhodně propojovat technologie i lidský faktor,“ vysvětluje Martin Kobza. Rozvoj nových technologií a nárůst zcela bezhotovostních poboček tak neznamená, že by technologie měly nahradit poradce na pobočkách, ale dochází ke změně jejich úlohy. „Poradci jsou ti, kteří pomáhají klientům s péčí o finanční zdraví, a současně by měli být těmi, kteří je provedou digitálním procesem a v případě potřeby poskytnou radu a lidský kontakt. Měli by být tím, kdo zákazníkovi ukáže, jak sjednat novou službu, změnit stávající a vyřešit i další věci v aplikaci, kterou sami zákazníci dobře znají a používají ji,“ vysvětluje Martin Kobza. Pro úspěšnou digitalizaci je tak nutná synergie napříč celou společností – od IT týmů, kde v současné době Česká spořitelna zaměstnává téměř 1 500 specialistů a neustále je rozšiřuje, až po poradce, s nimiž se lidé osobně potkávají.

  • Nejčtenější

Když stres ochromuje naše zdraví, pomoci může magnézium

25. dubna 2024

Komerční sdělení Magnézium je minerál, který je mimořádně důležitý pro správné fungování našeho organismu v různých...

Vytvořte si oázu klidu na terase či na balkóně

2. května 2024

Komerční sdělení Jaro je v plném rozkvětu a konečně si můžeme užívat sluníčko a teplo. Není přece nic lepšího, než...

Tisíce úspěšných Čechů znají tajemství spoření bez háčků a hvězdiček

29. dubna 2024

Komerční sdělení Objevili efektivní způsob, jak mít své úspory kdykoli k dispozici, bezpečně je zhodnocovat každý...

Zaostřeno na Karvinsko. Z čeho bude v budoucnosti těžit?

25. dubna 2024

Komerční sdělení Území pohornického Karvinska se po ukončení těžby uhlí připravuje na nové projekty. A nebude jich...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Jak zavěsit WC?

30. dubna 2024

Komerční sdělení Pryč je doba nevzhledných kombinovaných záchodů, z jejichž nádržek a připojovacích hadiček se tak...

Villa Organic: Revoluce v moderním bydlení

2. května 2024  9:50

Komerční sdělení Villa Organic, přelomový počinu v oblasti moderního bydlení, který se nachází v idylické části...

Myslíte, že byste se nenachytali? Že by se vám nic takového nestalo?

2. května 2024

Komerční sdělení Začátek dne v kanceláři... Představte si typické ranní rituály. První káva a otevření e-mailové...

Vytvořte si oázu klidu na terase či na balkóně

2. května 2024

Komerční sdělení Jaro je v plném rozkvětu a konečně si můžeme užívat sluníčko a teplo. Není přece nic lepšího, než...

Ryze česká firma s globálním dosahem slaví 30 let úspěšného podnikání

2. května 2024

Komerční sdělení TN TRADE z Hradce Králové slaví 30 let fungování. Z malé firmy se vypracovala na renomovanou...

Natáčení Přátel bylo otřesné, vzpomíná herečka Olivia Williamsová

Britská herečka Olivia Williamsová (53) si ve čtvrté sérii sitcomu Přátelé zahrála epizodní roli jedné z družiček na...

Byli vedle ní samí ztroskotanci, vzpomíná Basiková na muže Bartošové

Byly každá z jiného těsta, ale hlavně se pohybovaly na opačných pólech hudebního spektra. Iveta Bartošová byla...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40 bez posilovače...

Ukaž kozy, řvali na ni. Potřebovala jsem se obouchat, vzpomíná komička Macháčková

Rozstřel Pravidelně vystupuje v pořadu Comedy Club se svými stand-upy, za knihu Svatební historky aneb jak jsem se nevdala se...

Do Bolívie jsem odešla kvůli smrti rodičů, přiznala sestra Romana Vojtka

Mladší sestra herce Romana Vojtka (52) Edita Vojtková (49) je módní návrhářkou a žije v Bolívii. Do zahraničí odešla...