Chceme, aby nákup u nás byl zážitkem

Komerční sdělení
Miroslav Kubricht je šéfem společnosti Yves Rocher pro střední a východní Evropu. Na kosmetickém impériu oceňuje především péči o zákazníky, ale i udržitelnost a digitalizaci.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Šampony, parfémy, řada různých krémů a další kosmetické produkty společnost Yves Rocher vyrábí z rostlin, které sama pěstuje v zahradě ve francouzské obci La Gacilly. Fungování voňavého impéria nejen v Česku, ale i v dalších okolních státech řídí generální ředitel Miroslav Kubricht.

Co vás na tuto pozici přivedlo?

Popravdě, náhoda. Byl jsem osloven headhunterskou firmou a jejich nabídka z voňavého světa kosmetiky mě zaujala. Značka Yves Rocher mi od začátku dobře rezonovala nejen kvůli přístupu k udržitelnosti a přírodním produktům, ale také kvůli silnému důrazu na zákaznickou péči a servis.

Mohl byste popsat, kudy vedla vaše kariérní cesta?

Moje cesta k současné pozici CEO pro Yves Rocher v regionu střední a východní Evropy byla jakýmsi vyústěním mé dlouholeté kariéry v oblasti maloobchodu, brand managementu a mezinárodního obchodu. Začínal jsem ještě při studiích s vlastním maloobchodem, učil se z úspěchů i chyb a později jsem se už jako zaměstnanec postupně propracoval skrze různé role a odvětví včetně sportu, módy a nyní krásy, což mi poskytlo široký přehled a porozumění pro dynamiku a výzvy v těchto sektorech. Klíčové momenty mé kariéry pak zahrnovaly různé pozice ve světově uznávaných gigantech jako Nike a Levi Strauss, kde jsem měl příležitost a čest pracovat.

Musíte kvůli práci hodně cestovat? Jak to zvládáte snoubit s osobním životem?

Ano, moje role zahrnuje řízení týmů v několika zemích, což vyžaduje častější cestování. Ale pokud je potřeba častějšího kontaktu či to situace v dané zemi neumožňuje, tak díky využívání digitálních nástrojů mohu zůstat v kontaktu s týmy i na dálku. Klíčem je najít rovnováhu mezi profesními povinnostmi a osobním životem. Já si pracovní vytížení kompenzuji kvalitně stráveným časem s rodinou, sportem a mou velkou vášní – bezmotorovým létáním.

Loni jste spustili novou aplikaci. Máte už data o jejím využívání?

V České republice si ji za několik měsíců stáhlo a využívá více než 50 tisíc lidí. Integrace aplikace do naší celkové digitální strategie byla a je klíčová pro zlepšení zákaznického zážitku a nezbytná pro podporu našeho růstu v digitálním prostředí.

Jak je na tom vůbec obecně Yves Rocher s digitalizací?

Zaměřujeme se na integraci digitálních technologií do všech aspektů naší činnosti, od e-commerce platformy přes marketing až po zlepšení interních procesů. Digitalizace a využití umělé inteligence nám umožňuje lépe rozumět a reagovat na potřeby našich zákazníků, poskytovat personalizovanější služby a zároveň zvyšovat efektivitu našich operací. Současně investujeme do digitálního vzdělávání našich zaměstnanců, abychom podpořili kulturu inovací, profesního růstu a adaptability ve společnosti. Digitalizace je pro nás nejen o technologii, ale také o tom, jak můžeme pomocí ní podporovat udržitelnost a pozitivní dopad na společnost.

Pociťujete v posledních letech přesun zákazníků z kamenných prodejen na e-shopy?

Ano, v posledních letech jsme pozorovali trend částečného přesunu zákazníků z kamenných prodejen na e-shopy. Reagujeme na tyto změny posílením našich online platforem, optimalizací uživatelského zážitku na našich webových stránkách a v aplikaci a rozvojem našich digitálních marketingových aktivit. Nezapomínáme ale na význam osobního kontaktu a zážitku v kamenných prodejnách, kde se nachází valná většina našich prodejů. Snažíme se o synergii mezi online a offline světem, aby naše zákaznice a zákazníci měli co nejlepší zážitek bez ohledu na to, kde se rozhodnou nakupovat.

V Yves Rocher dbáte na šetrnost k přírodě. Jaké kroky jste v poslední době učinili směrem k udržitelnosti?

V Yves Rocher se neustále snažíme inovovat a posunovat naše úsilí o udržitelnost na vyšší úroveň. V roce 2022 jsme například snížili spotřebu plastu o 7 procent ve srovnání s rokem 2019 a zároveň jsme zvýšili využívání recyklovaného plastu v našich obalech o polovinu. S tímto trendem pokračujeme i v roce 2024, v jehož úvodu jsme představili inovativní náhradní náplně sprchových gelů, které obsahují až čtyřikrát méně plastu než klasické sprchové gely o objemu 400 mililitrů. Co je ještě zajímavější a významnější, plast použitý na výrobu těchto náplní je získáván z pobřežních oblastí, což pomáhá snižovat znečištění našich oceánů. Tyto inovace jsou součástí našeho dlouhodobého závazku k udržitelnosti a našemu neustálému úsilí o ochranu planety pro budoucí generace.

Nejčtenější

Oneplay pro zákazníky O2 pod lupou. Vyzkoušet ho můžete zdarma a hned

Komerční sdělení

Oneplay – nová služba, která spojuje světy O2 TV a Voyo je dostupná nyní pro všechny. Pokud Oneplay ještě nemáte, nemusíte čekat, až na vás dojde řada. Vyzkoušejte ho hned a zdarma. Nejlepší...

Apka s Průvodcem po nehodě motoristy nadchne

Komerční sdělení

Formulář, který účastník dopravní nehody musí vyplnit, bývá málokdy po ruce. Mobilní telefon má u sebe ale každý. Jednoduchá úvaha vedla Generali Českou pojišťovnu ke vzniku digitálního řešení, které...

Sportovní školka v Brně Bystrci

Komerční sdělení

Ve sportovním areálu Tělovýchovné jednoty Lokomotiva-Ingstav v Brně-Bystrci doplnila v roce 2024 tenisové kurty a travnaté hřiště pro rugby nová sportovní hala.

Jak si udržet balanc i nadhled osudu navzdory

Komerční sdělení

Každý máme těžkosti, které jsme si nevybrali, a je jen na nás, jak se k nim postavíme. Lenka Helena Koenigsmark skloubila roli matky a top manažerky, kandidovala do Senátu či Evropského parlamentu,...

UDI Group – sázka na špičkové architekty z celého světa

Komerční sdělení

Původem český developer UDI Group dnes podniká převážně v cizině. Své aktivity má v šesti zemích dvou kontinentů. Kromě České republiky rozvíjí bytové, kancelářské i logistické projekty v Polsku,...

Spojení udržitelnosti a stylu v botách Cariuma baví i filmové hvězdy

Komerční sdělení

Obouvají je hollywoodské hvězdy Naomi Watts či Helen Mirren, které brazilské boty Cariuma zaujaly svým stylem, pohodlností i důrazem na udržitelnost – za každý prodaný pár bot sází značka dva stromy.

21. března 2025

Spojení udržitelnosti a stylu v botách Cariuma baví i filmové hvězdy

Komerční sdělení

Obouvají je hollywoodské hvězdy Naomi Watts či Helen Mirren, které brazilské boty Cariuma zaujaly svým stylem, pohodlností i důrazem na udržitelnost – za každý prodaný pár bot sází značka dva stromy.

21. března 2025

Nejrychlejší 5G síť? Podle nezávislého hodnocení drží prvenství O2

Komerční sdělení

Rychlý internet je dnes alfa omega. Pomůže efektivně vyřizovat e-maily na cestách, rychle načítat mapy nebo třeba sledovat videa odkudkoliv, a to bez přerušení. To vše vám zajistí internet od O2....

21. března 2025

VINCENTKA: Jak se z tradičního léčivého nápoje stal celoroční hit

Komerční sdělení

Vincentka už není produktem, po kterém sáhneme pouze při nemoci, či nachlazení, ale v posledních letech se stává oblíbeným celoročním pomocníkem. Díky novým produktům a verzi v plechovce se stala...

21. března 2025

Střídavá péče: Když soudy zapomínají na děti

Komerční sdělení

Střídavá péče o děti rozděluje nejen odborníky, ale i rodiny. Jaký dopad má tento model na děti, zvláště v konfliktních situacích, kdy se rozhodnutí soudů zdají být často nesprávná nebo necitlivá?...

21. března 2025

Finanční gramotnost dětí? Investice i klíč k zodpovědné budoucnosti

Komerční sdělení

Základní škola Duhový svět vzdělává děti jak nakládat s penězi. Koupím si tohle, nebo raději naspořím na něco většího? Jaká jsou úskalí půjček? A jakou hodnotu vlastně peníze mají?

21. března 2025

ABO valve: práce je víc než jen zaměstnání

Komerční sdělení

Pohled do mezinárodně úspěšné společnosti ABO valve, Firmy roku 2024 Olomouckého kraje, očima jejich zaměstnanců. Jak se cítí v práci a čeho si na svém zaměstnání váží?

21. března 2025

Český pavilon na Expo 2025 je v procesu kolaudace

Komerční sdělení

Český pavilon pro světovou výstavu Expo 2025 v japonské Ósace je v procesu kolaudace. Brány světové výstavy, které se republika zúčastní spolu s dalšími 150 státy a nevládními organizacemi, se...

21. března 2025

Nejúspěšnějším sportovcem Ústeckého kraje je Michal Čupr

Komerční sdělení

Vyhlášení ankety o nejlepšího sportovce Ústeckého kraje roku 2024 se uskutečnilo v KD Říp v Roudnici nad Labem. Ceny sportovcům předávala 1. náměstkyně hejtmana Jindra Zalabáková, poslanec Jan...

21. března 2025

Investice do nemovitostí ve Španělsku: Proč se vyplatí vsadit na lokalitu Costa Blanca?

Komerční sdělení

Investování do nemovitostí je dlouhodobě jednou z nejbezpečnějších forem zhodnocení financí. Pokud navíc spojíte stabilitu realitního trhu s atraktivní destinací, jako je španělská Costa Blanca,...

20. března 2025  5:11

Jak se vyhnout problémům se stěrkami ve sprchových koutech?

Komerční sdělení

Plánujete moderní renovaci koupelny a zvažujete použití betonové stěrky místo tradičních obkladů? Elegantní design je jistě lákavý, ale nesprávná volba materiálu nebo techniky instalace může vést k...

20. března 2025

Apka s Průvodcem po nehodě motoristy nadchne

Komerční sdělení

Formulář, který účastník dopravní nehody musí vyplnit, bývá málokdy po ruce. Mobilní telefon má u sebe ale každý. Jednoduchá úvaha vedla Generali Českou pojišťovnu ke vzniku digitálního řešení, které...

20. března 2025