Chceme, aby nákup u nás byl zážitkem

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Miroslav Kubricht je šéfem společnosti Yves Rocher pro střední a východní Evropu. Na kosmetickém impériu oceňuje především péči o zákazníky, ale i udržitelnost a digitalizaci.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Šampony, parfémy, řada různých krémů a další kosmetické produkty společnost Yves Rocher vyrábí z rostlin, které sama pěstuje v zahradě ve francouzské obci La Gacilly. Fungování voňavého impéria nejen v Česku, ale i v dalších okolních státech řídí generální ředitel Miroslav Kubricht.

Co vás na tuto pozici přivedlo?

Popravdě, náhoda. Byl jsem osloven headhunterskou firmou a jejich nabídka z voňavého světa kosmetiky mě zaujala. Značka Yves Rocher mi od začátku dobře rezonovala nejen kvůli přístupu k udržitelnosti a přírodním produktům, ale také kvůli silnému důrazu na zákaznickou péči a servis.

Mohl byste popsat, kudy vedla vaše kariérní cesta?

Moje cesta k současné pozici CEO pro Yves Rocher v regionu střední a východní Evropy byla jakýmsi vyústěním mé dlouholeté kariéry v oblasti maloobchodu, brand managementu a mezinárodního obchodu. Začínal jsem ještě při studiích s vlastním maloobchodem, učil se z úspěchů i chyb a později jsem se už jako zaměstnanec postupně propracoval skrze různé role a odvětví včetně sportu, módy a nyní krásy, což mi poskytlo široký přehled a porozumění pro dynamiku a výzvy v těchto sektorech. Klíčové momenty mé kariéry pak zahrnovaly různé pozice ve světově uznávaných gigantech jako Nike a Levi Strauss, kde jsem měl příležitost a čest pracovat.

Musíte kvůli práci hodně cestovat? Jak to zvládáte snoubit s osobním životem?

Ano, moje role zahrnuje řízení týmů v několika zemích, což vyžaduje častější cestování. Ale pokud je potřeba častějšího kontaktu či to situace v dané zemi neumožňuje, tak díky využívání digitálních nástrojů mohu zůstat v kontaktu s týmy i na dálku. Klíčem je najít rovnováhu mezi profesními povinnostmi a osobním životem. Já si pracovní vytížení kompenzuji kvalitně stráveným časem s rodinou, sportem a mou velkou vášní – bezmotorovým létáním.

Loni jste spustili novou aplikaci. Máte už data o jejím využívání?

V České republice si ji za několik měsíců stáhlo a využívá více než 50 tisíc lidí. Integrace aplikace do naší celkové digitální strategie byla a je klíčová pro zlepšení zákaznického zážitku a nezbytná pro podporu našeho růstu v digitálním prostředí.

Jak je na tom vůbec obecně Yves Rocher s digitalizací?

Zaměřujeme se na integraci digitálních technologií do všech aspektů naší činnosti, od e-commerce platformy přes marketing až po zlepšení interních procesů. Digitalizace a využití umělé inteligence nám umožňuje lépe rozumět a reagovat na potřeby našich zákazníků, poskytovat personalizovanější služby a zároveň zvyšovat efektivitu našich operací. Současně investujeme do digitálního vzdělávání našich zaměstnanců, abychom podpořili kulturu inovací, profesního růstu a adaptability ve společnosti. Digitalizace je pro nás nejen o technologii, ale také o tom, jak můžeme pomocí ní podporovat udržitelnost a pozitivní dopad na společnost.

Pociťujete v posledních letech přesun zákazníků z kamenných prodejen na e-shopy?

Ano, v posledních letech jsme pozorovali trend částečného přesunu zákazníků z kamenných prodejen na e-shopy. Reagujeme na tyto změny posílením našich online platforem, optimalizací uživatelského zážitku na našich webových stránkách a v aplikaci a rozvojem našich digitálních marketingových aktivit. Nezapomínáme ale na význam osobního kontaktu a zážitku v kamenných prodejnách, kde se nachází valná většina našich prodejů. Snažíme se o synergii mezi online a offline světem, aby naše zákaznice a zákazníci měli co nejlepší zážitek bez ohledu na to, kde se rozhodnou nakupovat.

V Yves Rocher dbáte na šetrnost k přírodě. Jaké kroky jste v poslední době učinili směrem k udržitelnosti?

V Yves Rocher se neustále snažíme inovovat a posunovat naše úsilí o udržitelnost na vyšší úroveň. V roce 2022 jsme například snížili spotřebu plastu o 7 procent ve srovnání s rokem 2019 a zároveň jsme zvýšili využívání recyklovaného plastu v našich obalech o polovinu. S tímto trendem pokračujeme i v roce 2024, v jehož úvodu jsme představili inovativní náhradní náplně sprchových gelů, které obsahují až čtyřikrát méně plastu než klasické sprchové gely o objemu 400 mililitrů. Co je ještě zajímavější a významnější, plast použitý na výrobu těchto náplní je získáván z pobřežních oblastí, což pomáhá snižovat znečištění našich oceánů. Tyto inovace jsou součástí našeho dlouhodobého závazku k udržitelnosti a našemu neustálému úsilí o ochranu planety pro budoucí generace.

  • Nejčtenější

Když stres ochromuje naše zdraví, pomoci může magnézium

25. dubna 2024

Komerční sdělení Magnézium je minerál, který je mimořádně důležitý pro správné fungování našeho organismu v různých...

Tisíce úspěšných Čechů znají tajemství spoření bez háčků a hvězdiček

29. dubna 2024

Komerční sdělení Objevili efektivní způsob, jak mít své úspory kdykoli k dispozici, bezpečně je zhodnocovat každý...

Zaostřeno na Karvinsko. Z čeho bude v budoucnosti těžit?

25. dubna 2024

Komerční sdělení Území pohornického Karvinska se po ukončení těžby uhlí připravuje na nové projekty. A nebude jich...

Sjednáním pojištění práce poradce nekončí, ale teprve začíná

24. dubna 2024

Komerční sdělení Kvalitní pojišťovací poradci se svými klienty mnohdy vytvářejí partnerství na celý život. Jejich...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Když peníze ztrácejí hodnotu

26. dubna 2024

Komerční sdělení Článků o vysoké inflaci bylo možné číst v uplynulých 2 letech poměrně mnoho. Pravdou je, že inflaci...

Chorvatsko – dovolená na míru

30. dubna 2024

Komerční sdělení Na téma „proč Češi milují Chorvatsko“ by se daly psát diplomové práce. Plné vzpomínek na prosluněné...

Jak z běžného týdne udělat týden netradiční

30. dubna 2024

Komerční sdělení Čeká vás další běžný týden a vy nevíte, jak jej ozvláštnit? Naučíme vás, jak perfektně prezentovat...

Dokonalý požitek pro všechny smysly v srdci Karlových varů!

30. dubna 2024

Komerční sdělení Zažít opravdové jaro v krásném centru Karlových varů je dokonalé když využijete služeb...

Jak zavěsit WC?

30. dubna 2024

Komerční sdělení Pryč je doba nevzhledných kombinovaných záchodů, z jejichž nádržek a připojovacích hadiček se tak...

Bývalý fitness trenér Kavalír zrušil asistovanou sebevraždu, manželka je těhotná

Bývalý fitness trenér Jan Kavalír (33) trpí osmým rokem amyotrofickou laterální sklerózou. 19. dubna tohoto roku měl ve...

Horňáci versus dolňáci. Víme, čemu muži dávají přednost, a je to překvapení

Ženské tělo je pro muže celkově velmi atraktivní a nabízí jejich očím mnoho zajímavých partií. Největší pozornosti se...

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu. Taková je Hello Kitty,...

KOMENTÁŘ: Z Davida Černého se stal parazit. O umění už dávno nejde

Premium Když se David Černý v televizi pohádal s kurátorkou Marií Foltýnovou, spory o jeho plastiku na obchodním domě Máj...

Muž má recept na dlouhověkost, v jednašedesáti je ve skvělé formě

Dave Pascoe chce dokázat světu, že i v důchodu můžete vypadat jako za mlada a také se tak cítit. Stačí dodržovat pár...