Doporučujeme

Zažíváme boom trendů pro zaměstnance. Jak nezapomenout na klienty?

Zažíváme boom trendů pro zaměstnance. Jak nezapomenout na klienty? | foto: NAUT GROUP

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Zažíváme boom trendů pro zaměstnance. Jak nezapomenout na klienty?

Pozorujeme boom nových trendů typu work-life balance, home office, CSR, genderová tolerance. Novým prostředím se prokousává nejedna společnost. Skloubit vše dohromady, neztratit hlavu a stále myslet na klienty? Všechno jde, stačí chtít – tvrdí CEO outsourcingové společnosti NAUT GROUP Petr Nejedlý.

Každá doba s sebou přináší specifické výzvy nejen pro podnikatele. Ta dnešní je plná převážně cizích termínů, které se soustředí především na zaměstnance. Od work-life balance, home office, CSR, sustainability, sick days, až po atraktivní benefity stálým i potenciálním zaměstnancům.

„Obrovskou propagaci nových trendů pozorujeme. Pokud své podnikání řídíte od začátku alespoň trochu svědomitě, tak vás nemůžou zaskočit. Ať už se jedná o společenskou odpovědnost v rámci sociálních nebo ekologických strategiích firmy. Nicméně to ale neznamená, že se v jednotlivých tématech lze jednoduše orientovat a nezaspat přitom dobu,“ vysvětluje CEO úspěšné české outsourcingové společnosti NAUT GROUP s.r.o. Petr Nejedlý,

Zdá se, že jednatelé a ředitelé musí kromě řízení svého byznysu být i kovaní v dalších desítkách oborů. Klíč k tomu, jak přitom nezapomenout na ty, pro které vlastně své podnikání mají, tedy zákazníky, je dle Petra Nejedlého jednoduchý – selský rozum.

Zažíváme boom trendů pro zaměstnance. Jak nezapomenout na klienty?

„Právě selský rozum, pragmatičnost a svým způsobem podnikatelská moudrost, kterou získáváte až dlouholetým pobytem v boji, vám pomůže s prioritami v těchto trendech. Vzpomeňme na podobné případy z nedávné historie, jako například až doslova povinná reorganizace kanceláří na open space. Až čas a skutečná praxe ukázaly přehnaný tlak tohoto trendu. Dnes opět respektujeme skutečnou potřebu zaměstnance a jeho role v organizaci a open space nebo standardní kancelář je volba, nikoliv podmínka. Pevně věřím, že podobné usazení trendů můžeme očekávat i nyní,“ ujasnil Nejedlý.

NAUT GROUP, která má přes 1200 zaměstnanců a působí na několika evropských trzích, se tak stále může jednoduše soustředit na to, co je pro ně podstatné, jejich klienti. Kvalitní práce založená na důslednosti, výsledcích a inovacích. S plným respektem k výše uvedeným trendům je outsourcingová společnost schopna i nadále bez problému rozšiřovat portfolio nabízených služeb.

„Příští rok přicházíme s novým produktem Mystery shopping v naší divizi Retail services. Pevně věříme, že tento nový produkt v barvách NAUT bude po boku divize Logistiky a E-commerce další invencí na poli outsourcingu. Doufáme, že ekonomika bude i nadále založena na kvalitně odvedené práci, nabídce a poptávce, a především selskému rozumu ve všech jeho sférách. Přesně tak vznikaly skutečné hodnoty v naší i světové historii,“ dodal Petr Nejedlý.