Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Čtyřčlenné týmy plnily během trasy vedoucí z Komáří Vížky dolů do Krupky-Unčína nelehké úkoly (práce s mapou, záchrana raněného či chování v krizových situacích). Nejlépe všechny úkoly splnil a z prvního místa se radoval tým složený z žáků ZŠ Aloise Klára z Úštěku. Na druhém místě skončilo družstvo z Gymnázia a SOŠ Klášterec nad Ohří. Bronzovou medaili si odnesli žáci ze ZŠ Rudolfa Koblice, Kadaň.
Soutěž Mladý záchranář se koná pravidelně na jaře na jednotlivých územních odborech HZS Ústeckého kraje (okresní kola). Tato klání mají za cíl ověřit a doplnit znalosti i praktické dovednosti dětí 2. stupně základních škol v oblasti přípravy na mimořádné události a krizové situace. V neposlední řadě má soutěž dětem přiblížit práci záchranářů a nabídnou možnost vyzkoušet si některé věci v praxi.