Doporučujeme

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Zastrčená restaurace bez hostů? Víme, jak vás zákazníci najdou!

Otevřeli jste si novou restauraci a potencionální hosté vás zatím neobjevili? Nebo jste v zastrčené části města, kam málo kdo zavítá? Tak to jste na tom stejně jako Petr Čtvrtníček v roli italského pizzaře. Ten si ale umí poradit!

„Čiao! Lidi tady milují naše jídlo. Jen se blbě prodává, když o vás nikdo neví. Takže jsem se domluvil s mámou a koupili jeden billboard. Bylo to jednoduchý,“ vysvětluje v převleku za italského pizzaře Čtvrtníček a pokračuje: „Stačil mi chytrej telefon a všechno jsem vyřídil i s mou blbou češtinou. Protože na Plakátově jsou sekáči, vysekli nám billboard, co funguje. Jediný co je blbý, že si teď moc neposedím a rozvážím od rána do večera.“

A stejně jednoduše můžete o své restauraci dát vědět i vy. Vyberte si reklamní plochy online na www.Plakátov.cz a rozjeďte svůj byznys. Zvolte si lokalitu, s výběrem té správné plochy vám na Plakátově poradí. V případě vašeho zájmu vám zdarma pomohou i s grafickým návrhem.

Prodejní ceny, které na Plakátově najdete, jsou již konečné, včetně tisku a výlepu. Výhodou reklamy na billboardech a dalších venkovních plochách je její rychlá realizace s minimálními náklady. Přitom zaujme pozornost téměř každého potencionálního zákazníka, ať již se pohybuje pěšky, autem nebo třeba městskou hromadnou dopravou.