Doporučujeme

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Vázne byznys s pneumatikami? Rozjeďte ho chytře s minimálními náklady!

Leží vám na skladě v servisu hromady pneumatik, děláte psí kusy, abyste je prodali a stále nic? Potřebujete do své dílny přitáhnout zákazníky, ale oni vás stále míjí a jste pro ně neviditelným? Změňte to – třeba jako pan Píchl, kterého si zahrál Petr Čtvrtníček. Ten na to šel chytře. Stačil jeden billboard a na dvoře má vymeteno!

„Měl jsem pocit, že ten můj byznys s gumama zavřu. Sice nevěřím na zázraky a tajemno, ale s Plakátovem mě snad něco osvítilo a nebyly to halogeny přijíždějícího auta. Prostě jsem zjistil, jak jednoduchý je mít svůj vlastní billboard a dostat k lidem moji nabídku. Pár kliků a mám krásnej billboard. A makám jak mourovatej. Peníze, co jsem do něj dal, mám dávno bohatě zpátky. Buďte osvícení jako já a rozjeďte svůj byznys,“ vysvětluje pan Píchl, majitel pneuservisu.

Je to celé jednoduché. Svůj byznys můžete nakopnout, když si na Plakátov.cz vyberete billboard v okolí své provozovny. Ceny uvedené na Plakátově jsou již konečné, včetně tisku a výlepu. Když budete potřebovat pomoct s výběrem plochy nebo i se zpracováním trefné grafiky, poradí vám.

A jaké jsou další výhody billboardu? Je prostě nepřehlédnutelný. Zaznamená ho každý, kdo kolem něj projde pěšky nebo projede autem nebo i veřejnou dopravou. Navíc je to nejrychlejší způsob, jak o sobě dát vědět svým zákazníkům.