Doporučujeme

Tak v té firmě chci pracovat…

Tak v té firmě chci pracovat… | foto: ČTK

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Tak v té firmě chci pracovat…

Hledáte zrovna práci nebo se jen poohlížíte po lepších možnostech? A stalo se vám, že vás jeden z inzerátů tak nějak „ťuknul“ a vy ho zkrátka nemůžete dostat z hlavy?

Sjíždíte jeden pracovní portál za druhým. Registrujete se. Začínají vám chodit první e-mailové notifikace. Navštěvujete kariérní stránky firem, o které vy máte osobní zájem, protože pro takovou firmu chcete pracovat.

Všechno sedí. Všechno se vám líbí. Prostředí firmy, dojezdová situace, reference, jejich logo. Ve svých myšlenkách se už vidíte, jak osobně do takové firmy vcházíte každý všední den a razíte si cestu na své pracoviště.

Popis pracovní pozice vám sedí. Inzerát na pracovním portálu a na kariérních stránkách dané firmy navštěvujete v posledních dnech několikrát za sebou.

Možnost pracovat pro takovou firmu ve vás vyvolává velmi dobrý pocit, protože tohle musí být zkrátka profíci. A vy chcete s profíky spolupracovat.

Věřte není to žádná náhoda.

Za tím vším stojí velmi dobře propracovaný systém, a to v dobrém slova smyslu. Firmy, kterým nejen na uchazečích, ale i na stávajících zaměstnancích záleží, se velmi dobře naučily vnímat jejich osobní potřeby a tyto potřeby aktivně oslovovat.

Náborový proces je propracován do posledního detailu. Například registrační formuláře jsou koncipované tak, aby uchazeči nemuseli zadávat zbytečná data a nesmyslně se proklikávat až do cíle.

Stávající zaměstnanci se mohou účastnit na anonymních anketách ohledně hodnocení svého zaměstnavatele. Jedná se o významný zdroj informací, jak se jako firma postupně zlepšovat. A realizace nových záměrů nenechá v takových případech na sebe dlouho čekat.

Odborně se takovým postupům ve firmách říká HR strategie. HR marketing je jednou z těchto strategií, aby se uchazeči cítili dobře v náborovém procesu. Vizitkou firmy tak již nejsou jen nablýskané kanceláře, exkluzivní sídlo a logo se sloganem. Vizitkou firmy jsou také procesy, jak zacházet s potenciálními nebo stávajícími zaměstnanci.

Firmám na té své vizitce záleží. Náš tým www.bezpersonalky.com umí pro své klienty takové vizitky vytvářet. Koneckonců můžete se otestovat osobně. Nezáleží přitom, zdali práci aktuálně hledáte nebo nás chcete jen omrknout.