„Díky zájmu ze strany zákazníků můžeme otevírat další prodejny a přibližovat se jim tak, co nejvíce je to možné. Dostupnost pro všechny zákazníky je pro nás prioritou,“ říká Dušan Plaček, majitel a zakladatel skupiny Plaček, do které Super zoo spadá.
V České republice si společnost Super zoo drží pozici lídra chovatelských potřeb. To také potvrzuje nárůst tržeb navzdory aktuální situaci, kdy maloobchodní tržby napříč segmenty v Česku již několik měsíců klesají. „Naši zákazníci svým mazlíčkům dopřávají stále stejně, v některých případech i více. Meziroční nárůst tržeb se drží kolem 12 %,“ říká Luboš Rejchrt, provozní ředitel Super zoo.
Rok 2023 se pro Super zoo nese ve znamení novinek, a to jak z oblasti sortimentu, tak také nabízených služeb a aktivit s přesahem do CSR. Začátkem roku spustil řetězec novou mobilní aplikaci, ve které navíc v druhé polovině přibude možnost výběru mezi klasickou a elektronickou účtenkou. Super zoo si navíc uvědomuje svou společenskou odpovědnost, a proto se aktivně podílí na pomoci opuštěným zvířatům v ČR. Právě proto se řetězec Super zoo propojil s filmem Gump – jsme dvojka, kde se stal generálním partnerem. „S filmem Gump nás spojuje společná filozofie a chuť pomáhat opuštěným zvířatům. Proto jsme se rozhodli, že naše partnerství nepostavíme pouze na product placementu, ale že ho podpoříme dlouhodobou kampaní zaměřenou především na podporu útulků a edukaci společnosti v této oblasti,“ dodává Luboš Rejchrt. V oblasti nabízeného sortimentu je nejnovějším přírůstkem ultraprémiové holistické krmivo pro psy Elbeville, jež vzniklo z lokálních surovin a v reakci na potřeby zákazníků.