Mujvit - Vitamíny na míru
Zakladatel Mujvit „Chtěl jsem vyřešit několik problémů spojených s užíváním vitamínů a pomoci co nejvíce lidem žít zdravější a šťastnější život.“
Firma Mujvit oslovuje mladé zákazníky autentičností a smysluplností celého konceptu značky. Netvrdí, že vitamíny nahradí zdravý životní styl, ale že jsou jeho důležitou součástí. Základem je užívání těch vitamínů, které danému člověku chybí ve stravě a naopak nepředávkování se těmi, kterých je ve stravě dostatek. Proto Mujvit doporučuje ty správné vitamíny na základě chytrého dotazníku zdarma, nebo krevních testů.
Vitamíny na míru Mujvit se vyrábí v Česku s ohledem na nejvyšší kvalitu a vstřebatelnost.
Mladší generace si na vitamínech na míru chválí zejména jednoduchost a praktičnost užívání. Líbí se jim to, že mají svou denní dávku vitamínů nachystanou v jednom sáčku na každý den a nemusí otevírat několik piksel.
Zakladatel říká: „Mám radost, že se nám daří pozitivně zlepšovat problémy lidí například s imunitou, vlasy a energii. Vždy mě potěší pozitivní recenze nebo komentář od zákazníka, kterému jsme dokázali pomoci.“
Mujvit se svými vitamíny na míru je jednoznačně tím nejlepším co v oblasti doplňků stravy můžete vyzkoušet.
Vitamíny na míru Mujvit nejsou jeden vitamín pro všechny. Je to složení balíčku přesně s tím, co potřebuje vaše tělo a uzpůsobeno tomu, co chcete zlepšit.
Realita bez Mujvit je totiž taková, že ženy ve dvaceti užívají stejné multivitaminy jako muži v šedesáti. Není pak divu, že pro lidi vitamíny nemají chtěný účinek. Ženy často také užívají produkty na krásu, např. kolagen, který jim ale nepomůže, protože je to nástavba, často mají v těle deficit železa a vitamínu D, což jim způsobuje problémy.
„Snažíme se vzdělávat lidi o důležitosti užívání těch správných vitamínů a jejich spojitosti se zdravým životním stylem. Je to běh na dlouhou trať, protože naše služba je v Česku unikátní, a ne všichni zatím ví, že mají možnost si vitamíny nechat doporučit na míru bezplatně od odborníků. Nejvíce jsme rozšířeni mezi mladými na sociálních sítích, kde k nim dokážeme mluvit a můžeme jim předat celou myšlenku značky,“ dodává nakonec.