iDNES.cz

Trend vitamínů na míru ze sociální sítě tiktok s úspěchem u mladých

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Česká firma Mujvit ví, že každý člověk je jiný, má jiný životní styl a stravovací návyky, proto by i složení vitamínů mělo být sestaveno každému na míru. Mujvit to vyřešil a přišel s vitamíny na míru.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Trend vitamínů na míru ze sociální sítě tiktok s úspěchem u mladých | foto: Mujvit

Mujvit - Vitamíny na míru

Zakladatel Mujvit „Chtěl jsem vyřešit několik problémů spojených s užíváním vitamínů a pomoci co nejvíce lidem žít zdravější a šťastnější život.“

Firma Mujvit oslovuje mladé zákazníky autentičností a smysluplností celého konceptu značky. Netvrdí, že vitamíny nahradí zdravý životní styl, ale že jsou jeho důležitou součástí. Základem je užívání těch vitamínů, které danému člověku chybí ve stravě a naopak nepředávkování se těmi, kterých je ve stravě dostatek. Proto Mujvit doporučuje ty správné vitamíny na základě chytrého dotazníku zdarma, nebo krevních testů.

Trend vitamínů na míru ze sociální sítě tiktok s úspěchem u mladých

Vitamíny na míru Mujvit se vyrábí v Česku s ohledem na nejvyšší kvalitu a vstřebatelnost.

Mladší generace si na vitamínech na míru chválí zejména jednoduchost a praktičnost užívání. Líbí se jim to, že mají svou denní dávku vitamínů nachystanou v jednom sáčku na každý den a nemusí otevírat několik piksel.

Zakladatel říká: „Mám radost, že se nám daří pozitivně zlepšovat problémy lidí například s imunitou, vlasy a energii. Vždy mě potěší pozitivní recenze nebo komentář od zákazníka, kterému jsme dokázali pomoci.“

Mujvit se svými vitamíny na míru je jednoznačně tím nejlepším co v oblasti doplňků stravy můžete vyzkoušet.

Trend vitamínů na míru ze sociální sítě tiktok s úspěchem u mladých

Vitamíny na míru Mujvit nejsou jeden vitamín pro všechny. Je to složení balíčku přesně s tím, co potřebuje vaše tělo a uzpůsobeno tomu, co chcete zlepšit.

Realita bez Mujvit je totiž taková, že ženy ve dvaceti užívají stejné multivitaminy jako muži v šedesáti. Není pak divu, že pro lidi vitamíny nemají chtěný účinek. Ženy často také užívají produkty na krásu, např. kolagen, který jim ale nepomůže, protože je to nástavba, často mají v těle deficit železa a vitamínu D, což jim způsobuje problémy.

Trend vitamínů na míru ze sociální sítě tiktok s úspěchem u mladých

„Snažíme se vzdělávat lidi o důležitosti užívání těch správných vitamínů a jejich spojitosti se zdravým životním stylem. Je to běh na dlouhou trať, protože naše služba je v Česku unikátní, a ne všichni zatím ví, že mají možnost si vitamíny nechat doporučit na míru bezplatně od odborníků. Nejvíce jsme rozšířeni mezi mladými na sociálních sítích, kde k nim dokážeme mluvit a můžeme jim předat celou myšlenku značky,“ dodává nakonec.

zpět na článek