V krizi vsadili na originální softshellové oblečení

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Lucie Hladíková si před více než 11 lety začala plnit svůj americký sen. Ušila látkové pleny pro svého ještě nenarozeného syna Vojtu a v roce 2020 už značka Petit Lulu dosáhla obratu 57 milionů Kč. Pleny se úspěšně prodávají v tuzemsku, ve všech státech Evropy, ale i v Kanadě, nebo Chile.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

V krizi vsadili na originální softshellové oblečení

V krizi vsadili na originální softshellové oblečení | foto: Petit Lulu s.r.o.

Lucie, příběh značky Petit Lulu už známe, ale jak jste se dostala k softshellovému oblečení WAMU?

Někdy je všechno špatné pro něco dobré. Samozřejmě musíme přiznat, že i nás se dotkla světová krize. Nejdřív pandemie, pak válka na Ukrajině, následné zvýšení cen energií a potravin. To všechno mělo vliv na oslabení kupní síly. Lidé současně přestali chápat, že látkové pleny se oproti jednorázovým v dlouhodobém horizontu stále vyplatí, hledají rychlou jednorázovou úsporu. Podnikat v této době vůbec není snadné a musíte jednat flexibilně. I nám v těžkých chvílích hrozilo propouštění zaměstnanců.

V krizi vsadili na originální softshellové oblečení

Ale ti jsou naše zlato, na nich to stojí. Navíc já, ani můj manžel Lukáš, který se také podílí na řízení a chodu firmy, nemáme v povaze jen tak sedět a čekat, co přijde. Několik zaměstnanců jsme nakonec propustit museli, ale chtěli jsme zachránit co nejvíc pracovních míst, tak jsme se rozhodli přidat další skupinu produktů. Krize nás vlastně jen postrčila více k tomu, co už jsme měli dávno v hlavě, a to vyrábět funkční oblečení pro děti. Značku WAMU. V současnosti máme ten nejlepší tým, který jsme kdy měli, a který aktuálně o práci rozhodně nemá nouzi.

V krizi vsadili na originální softshellové oblečení

Navrhovat a šít oblečení je něco jiného, než šít pleny. Jak se vám to povedlo?

Začátky nebyly vůbec lehké, protože to znamenalo ve velmi rychlé době pořídit stroje na sublimaci a naučit se s nimi pracovat. Rok probíhal vývoj nových produktů a jejich testování. Nutností bylo také vytvořit e-shop www.wamu.cz a to ve třech jazykových mutacích, a navíc ve variantě pro koncové zákazníky, i ve verzi pro velkoobchodní partnery. A to vše jsme museli vytvořit ve velmi omezeném počtu lidí.

Softshellového oblečení pro děti a obecně funkčního oblečení je na trhu hodně, čím se odlišujete?

Stejně jako se nám podařilo s Petit Lulu prorazit na zahraničním trhu s unikátní kolekcí plen Fluffy Organic, i u nové značky jsme sázeli na jinakost.

Softshellové oblečení pro děti dělá hodně firem a proto jsme se rozhodli odlišit právě unikátním designem a také výhradním použitím udržitelných velmi kvalitních materiálů.

Náš recyklovaný softshell nabízí nejvyšší prodyšnost na trhu - 18000 g/m/24h. Proto se v něm děti téměř nepotí. V zimě perfektně funguje naše oblečení se zateplením, které je současně tak flexibilní, že se dá použít i v chladnějších dnech v létě.

V krizi vsadili na originální softshellové oblečení

Jak moc je výroba náročná?

Výroba je díky specifickému designu velmi časově náročná, ale myslíme si, že výsledek stojí za to. Každý dílec látky si sami graficky navrhujeme a tiskneme na sublimační tiskárně. Nabízíme dětské bundy a kalhoty z recyklovaného softshellu ve velikostech 86/92 až 152/158 ve 12-ti vzorech, dále nákrčníky a rukavice z recyklovaného polyesteru. V naší nabídce nechybí ani trička a čepice z biobavlny a v současné době připravujeme kolekci dětských mikin. A dětským oblečením to samozřejmě nekončí, určitě nechceme zapomenout na dospěláky, v budoucnu budeme do nabídky zavádět i kolekci pro muže a ženy. I proto, že nám zákazníci často píší, že to, co kupují dětem, by chtěli i pro sebe.

Museli jste hodně investovat do technického vybavení...

Ano, je to tak. Naše technické zázemí je opravdu velké, proto přijímáme i zakázky na šití pro jiné firmy. Nabízíme digitalizaci střihů, stříhání na speciálním cutteru, který současně šetří finance i životní prostředí, protože je díky němu možné vyrábět téměř bezezbytkově. Velkou práci také odvádí naše textilní technoložka, bez které si vývoj nových produktů nedovedeme vůbec představit.

V krizi vsadili na originální softshellové oblečení

Jaká je vaše současná strategie, co plánujete?

Jsme specialisté na výrobu, umíme v poměrně krátkém čase vyrobit velké množství produktů. A proto v současné době chceme posílit naši pozici na trhu a to právě cestou velkoobchodních partnerů v Čechách ale i v zahraničí.

A jak se vám právě teď daří?

Na to jak je naše značka na trhu krátkou dobu, tak si vedeme nebývale dobře, WAMU se prodává a z toho máme obrovskou radost.

Více na https://www.wamu.cz/

  • Nejčtenější

Když stres ochromuje naše zdraví, pomoci může magnézium

25. dubna 2024

Komerční sdělení Magnézium je minerál, který je mimořádně důležitý pro správné fungování našeho organismu v různých...

5 tipů, jak zútulnit obývací pokoj s minimálními náklady

22. dubna 2024

Komerční sdělení Pod pojmem útulný domov si každý z nás představí něco trochu jiného. Někdo má rád perfektně...

Zaostřeno na Karvinsko. Z čeho bude v budoucnosti těžit?

25. dubna 2024

Komerční sdělení Území pohornického Karvinska se po ukončení těžby uhlí připravuje na nové projekty. A nebude jich...

Sjednáním pojištění práce poradce nekončí, ale teprve začíná

24. dubna 2024

Komerční sdělení Kvalitní pojišťovací poradci se svými klienty mnohdy vytvářejí partnerství na celý život. Jejich...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Když peníze ztrácejí hodnotu

26. dubna 2024

Komerční sdělení Článků o vysoké inflaci bylo možné číst v uplynulých 2 letech poměrně mnoho. Pravdou je, že inflaci...

Otevření nových Silent Villas v Therme Laa

27. dubna 2024

Komerční sdělení Exkluzivní rozšíření termálních lázní Laa, resortu VAMED Vitality World: 2. srpna 2024 se na ploše...

„Záleží mi na spokojenosti mých kolegů,“ říká vedoucí fyzioterapeutka

26. dubna 2024

Komerční sdělení Už pět let pracuje Martina Kořínková v Chrudimské nemocnici. Proč si vybrala profesi...

Zažijte jaro všemi smysly v Libereckém kraji

26. dubna 2024

Komerční sdělení Chcete si odpočinout od shonu všedních dní? Přijeďte do Libereckého kraje. Spojení jarní přírody a...

Když peníze ztrácejí hodnotu

26. dubna 2024

Komerční sdělení Článků o vysoké inflaci bylo možné číst v uplynulých 2 letech poměrně mnoho. Pravdou je, že inflaci...

Bývalý fitness trenér Kavalír zrušil asistovanou sebevraždu, manželka je těhotná

Bývalý fitness trenér Jan Kavalír (33) trpí osmým rokem amyotrofickou laterální sklerózou. 19. dubna tohoto roku měl ve...

Herečka Hunter Schaferová potvrdila románek se španělskou zpěvačkou

Americká herečka Hunter Schaferová potvrdila domněnky mnoha jejích fanoušků. A to sice, že před pěti lety opravdu...

Tenistka Markéta Vondroušová se po necelých dvou letech manželství rozvádí

Sedmá hráčka světa a aktuální vítězka nejprestižnějšího turnaje světa Wimbledonu, tenistka Markéta Vondroušová (24), se...

Horňáci versus dolňáci. Víme, čemu muži dávají přednost, a je to překvapení

Ženské tělo je pro muže celkově velmi atraktivní a nabízí jejich očím mnoho zajímavých partií. Největší pozornosti se...

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu. Taková je Hello Kitty,...