Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jedeme jako jeden tým, baví nás to už 10 let

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Myslím, že osobní přístup je pořád i v dnešní zrychlené době úplně nejvíc, říká majitel společnosti Perpetuel Michal Karafiát..

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Michal Karafiát. | foto: Perpetuel s.r.o.

Jedeme jako jeden tým, usmívá se majitel pojišťovací společnosti

Tornáda, pandemie, zvýšení cen nemovitostí. „To jsou faktory, kdy si lidé uvědomují potřebnost pojištění a za poslední roky se jejich zájem o tuto službu výrazně zvýšil,“ shrnuje majitel velkomeziříčské nezávislé makléřské pojišťovací společnosti Perpetuel s.r.o. Michal Karafiát. Na trhu letos jeho firma oslaví desetileté výročí a připravila k němu pro své klienty hned několik novinek.

Čím se zabýváte a co lidé nejvíce vyhledávají?

Jsem majitelem makléřské pojišťovací společnosti, která má ve svém portfoliu komplexní služby, jako je pojištění, hypotéky, financování a veškeré služby spojené s pojišťovacím a finančním sektorem. Specializujeme se hlavně na pojištění motorových vozidel, tedy povinné ručení a havarijní pojištění, a dále také pojištění majetku, odpovědnosti a životního pojištění. Hodně se aktuálně rozšiřuje zájem o asistenční služby, protože lidé zjistili, že pomoc na cestách je občas nezbytná. Mimo asistenční služby, které obsahuje běžné pojištění, nabízíme našim klientům i vlastní produkty jako např. Garance náhradního vozidla v případě pojistné události, ale nově i v případě servisních úkonů tak, aby byl náš klient vždy plně mobilní a nemusel nijak vyjít z běžného každodenního fungování.

Covidová pandemie vám možná pomohla, že lidé si více uvědomili potřebnost pojištění.

V době covidové pandemie došlo paradoxně k nárůstu zájmu o pojištění, možná to bylo tím, že byli lidé doma a měli více času o všem přemýšlet (úsměv). Samozřejmě s tím souvisejí i další události, které člověka ovlivní, jako jsou tornáda, povodně, zvýšení cen nemovitostí… Lidé zjistili, že mají domy podpojištěné, a sami pak chodili kvůli srovnání ceny. Dříve byla průměrná pojistná částka rodinného domu asi dva až tři miliony korun, dnes se dostáváme na cca sedm až deset milionů. Lidé jsou více uvědomělí a chtějí mít majetek správně pojištěný, v průběhu několika posledních let zájem o majetkové pojištění výrazně vzrostl a hlavně se více zajímají o jednotlivá rizika, pojistné limity, dříve tomu tak úplně nebylo. Řešíme každého klienta individuálně, každý má u domu přece jiný zahradní domek, bazén a podobně.

Proč jste svou společnost nazval Perpetuel?

Chtěl jsem nějaký jednoslovný název. Znamená to nekonečné a věčné a ve spojení s „nekonečnou“ osmičkou je význam takový, že Perpetuel je tu pro klienty napořád stále znovu, to třeba znamená, že mám auto, to si pojistím, ale po nějaké době zase vyměním za novější, které si znovu pojistím. Nicméně veškeré pojistky je třeba stále dokola přehodnocovat a aktualizovat, koloběh se tedy stále opakuje. Dávalo mi to smysl i přes to, že ten název není tak dobře zapamatovatelný. Ale jeho výhoda je, že když si ho zadám do jakéhokoli vyhledávače, vyjede vždy mezi prvními odkazy, a to bez placené reklamy (úsměv), tak jsem si to raději pojistil ochrannou známkou (úsměv).

Takže je pro vás zásadní dlouhodobá spolupráce.

Přesně tak. Chceme mít spokojené klienty, kteří se k nám rádi vracejí, a to se nám zatím daří. Chystáme i novinky, jako je klientská zóna, e-shop a komplexní služby v rámci dceřiné společnosti Perpetuel assistance s.r.o., kde klientům vyřešíme pojistnou událost od A do Z včetně poskytnutí náhradního vozidla, servisních služeb apod. V klientské zóně bude mít klient náhled na svoje smlouvy, může si zažádat o zelenou „bílou“ kartu, vyřešit veškeré servisní věci, zarezervovat si náhradní vozidlo a podobně. Do budoucna plánujeme služby ještě více rozšířit o síť svých smluvních servisů nejen ve Velkém Meziříčí, ale i v Brně, Praze a dále, protože i tam sahá naše klientela. U nás to pojištěním teprve začíná, následuje komplexní servis a péče o klienta.

Letos slavíte již deset let na trhu, jak byste zhodnotil vaši cestu a v čem se například doba změnila?

Lidé jsou dnes uvědomělejší v tom, že pojištění není jen nutnost, ale je to důležité zajištění každé rodiny, auta, domácnosti, každého z nás. To nám doba během minulých let ukázala. V nemalé míře se změnila i legislativa, pojištění se dostává více do profesionálního pohledu. Každý, kdo chce dnes dělat tuto práci, musí absolvovat zkoušky odborné činnosti, zkoušky AML legalizace výnosu z trestné činnosti (prověření původu peněz, pozn. red.), každý rok absolvovat následné vzdělávání, uhradit poplatky ČNB a být pod jejím neustálým dohledem. Z pohledu administrativy a různých nutných směrnic je to všechno více podrobné a podstatně náročnější, než před patnácti lety, kdy jsem s pojišťovací činností začínal. Než jsem mohl vůbec založit makléřskou pojišťovací společnost, musel jsem splnit pětiletou praxi v oboru a začátky nebyly jednoduché. Dnes má firma několik zaměstnanců, daří se jí. A já si vážím všech, kteří mě podporují.

Jaké máte plány s firmou do budoucna?

Pracujeme na celkovém přizpůsobení se moderní zrychlené době, zlepšení elektronické komunikace, tedy zjednodušení elektronických procesů. Aktuálně probíhá modernizace našich webových stránek, kde chceme umožnit lidem si zde sjednat například cestovní pojištění bez nutnosti chodit fyzicky na pobočku, zarezervovat si náhradní vozidlo a další. Jde nám hlavně o to klientům ušetřit co nejvíce času, ale samozřejmě každého rádi uvidíme osobně v některé z našich kanceláří. Myslím, že osobní přístup je pořád i v dnešní zrychlené době úplně nejvíc (úsměv).

  • Nejčtenější

Když stres ochromuje naše zdraví, pomoci může magnézium

25. dubna 2024

Komerční sdělení Magnézium je minerál, který je mimořádně důležitý pro správné fungování našeho organismu v různých...

5 tipů, jak zútulnit obývací pokoj s minimálními náklady

22. dubna 2024

Komerční sdělení Pod pojmem útulný domov si každý z nás představí něco trochu jiného. Někdo má rád perfektně...

Zaostřeno na Karvinsko. Z čeho bude v budoucnosti těžit?

25. dubna 2024

Komerční sdělení Území pohornického Karvinska se po ukončení těžby uhlí připravuje na nové projekty. A nebude jich...

Sjednáním pojištění práce poradce nekončí, ale teprve začíná

24. dubna 2024

Komerční sdělení Kvalitní pojišťovací poradci se svými klienty mnohdy vytvářejí partnerství na celý život. Jejich...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Když peníze ztrácejí hodnotu

26. dubna 2024

Komerční sdělení Článků o vysoké inflaci bylo možné číst v uplynulých 2 letech poměrně mnoho. Pravdou je, že inflaci...

„Záleží mi na spokojenosti mých kolegů,“ říká vedoucí fyzioterapeutka

26. dubna 2024

Komerční sdělení Už pět let pracuje Martina Kořínková v Chrudimské nemocnici. Proč si vybrala profesi...

Zažijte jaro všemi smysly v Libereckém kraji

26. dubna 2024

Komerční sdělení Chcete si odpočinout od shonu všedních dní? Přijeďte do Libereckého kraje. Spojení jarní přírody a...

Když peníze ztrácejí hodnotu

26. dubna 2024

Komerční sdělení Článků o vysoké inflaci bylo možné číst v uplynulých 2 letech poměrně mnoho. Pravdou je, že inflaci...

Swissco: transparentní CFD broker

26. dubna 2024

Komerční sdělení Swissco, spolehlivý a inovativní CFD broker, který nabízí širokou škálu výhod pro začínající i...

Bývalý fitness trenér Kavalír zrušil asistovanou sebevraždu, manželka je těhotná

Bývalý fitness trenér Jan Kavalír (33) trpí osmým rokem amyotrofickou laterální sklerózou. 19. dubna tohoto roku měl ve...

Herečka Hunter Schaferová potvrdila románek se španělskou zpěvačkou

Americká herečka Hunter Schaferová potvrdila domněnky mnoha jejích fanoušků. A to sice, že před pěti lety opravdu...

Tenistka Markéta Vondroušová se po necelých dvou letech manželství rozvádí

Sedmá hráčka světa a aktuální vítězka nejprestižnějšího turnaje světa Wimbledonu, tenistka Markéta Vondroušová (24), se...

Horňáci versus dolňáci. Víme, čemu muži dávají přednost, a je to překvapení

Ženské tělo je pro muže celkově velmi atraktivní a nabízí jejich očím mnoho zajímavých partií. Největší pozornosti se...

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu. Taková je Hello Kitty,...