Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Bránit se je normální

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Nikdo z nás to nechce zažít. Hovoříme o situaci, kdy je slušný člověk napaden, popřípadě je svědkem napadení někoho jiného. Bohužel tuto životu nebezpečnou situaci nelze nikdy vyloučit, a proto bychom měli mít alespoň základní scénář vlastní obrany.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Marek Frolík | foto: MOJE OBRANA s.r.o.

Toto je nosná myšlenka nově vzniklé společnosti MOJE OBRANA s.r.o., která otevřela v Ledči nad Sázavou svou prodejnu. Přišli jsme vyzpovídat majitele společnosti Marka Frolíka, co konkrétně jeho společnost nabízí.

Sloganem vaší společnosti je „Bránit se je normální!“, co si pod tím máme představit?

Těchto pár slov dokonale vystihuje naše poslání. Cílem našeho snažení je totiž poukázat na fakt, že nežijeme v nějakém dokonalém světě, kde nám buď nic nehrozí, nebo kde nás někdo jiný ochrání. Když se realisticky podíváte na svět kolem sebe, tak opak je pravdou. To není žádné šíření strachu, to je jednoduchá analýza stávajího stavu, a to nejen v České republice. Zvykli jsme si na bezpečí, jsme totiž ještě pořád jednou z nejbezpečnějších zemí v Evropě a toho si važme. Impuls, který náš slogan dává, má být signálem pro ostatní, aby se zamysleli nad vlastní bezpečností a uvědomili si, že tíha jejich ochrany a ochrany jejich blízkých leží na nich samých a nikoliv na někom jiném. Tak tomu bylo vždy v minulosti a bude tomu tak vždy i v budoucnosti, a to i přes různé deklarace mocných.

Je fakt, že většina lidí se na situaci takto nedívá, čím to je?

Společnost má tendenci bezmezně věřit faktu, že když se jedinci něco stane, ozbrojené složky, konkrétně policie, je ochrání. Je třeba si uvědomit, že policie přijíždí na místo incidentu se zpožděním, v lepším případě několik minut a to u konfliktu, který většinou trvá doslova chvilku, je fatální. I přesto, že naše policie i další ozbrojené složky jsou u nás na vysoké úrovni, není v jejich silách zabránit násilí a ochránit každého z nás. Tento moment by si měl každý uvědomit.

Co tedy lidem doporučujete ?

Zamyslete se nad vlastní obranou a promyslete si, jaký způsob obrany by vám byl nejbližší. Když říkám nejbližší, myslím tím způsob obrany, který vás na první dobrou neděsí. Vlastní obrana jako celek je totiž komplexní disciplína, jež zahrnuje mnoho podmnožin. Já například začínal u bojových sportů, které vás nejen fyzicky přípraví, ale hlavně vám správně nastaví hlavu. Psychologie konfliktu ovlivňuje jeho výsledek z více než 50 %, navíc se musíte umět dostat do bojového nastavení, nesmí vás přemoci strach. Ne každý je ale takto nastaven, proto hlavním cílem naší společnosti směrem k zákazníkovi je najít společně s ním ten správný druh obrany, který je mu blízký, který zvládne, ve kterém se bude cítit jistý, a ten s ním rozvíjet.

O jaké druhy obrany jde?

Obrana a její provedení se liší podle místa, kde k ní dochází. My obranu dělíme na obranu doma (tedy ve vašem domě či bytě) a obranu venku (na ulici, v dopravním prostředku, v nákupním centru apod.) Obrana doma probíhá v pro vás známém prostředí, toto prostředí si navíc můžete pro tento krizivý účel předem připravit a postupy s jednotlivými členy rodiny nacvičit. Vždyť například požární cvičení ve firmě nacvičujete každý rok, tak proč ne situaci, ve které může jít o všechno. Obrana doma musí být razantní a maximálně účinná, jde tu přece o situaci, kde jedinec se zlým úmyslem zjevně překonal překážky (plot, dveře, okno), aby vás poškodil či vám ublížil. Navíc má výhodu v momentu překvapení, přichází v noci a pravděpodobně nějak ozbrojen. Bráníte svůj rodinný chrám, svou ženu a děti, tady je málo prostoru na kompromisy. Jiná situace je obrana venku. Zde si prostředí nevybíráte, pokud to jde, snažíte se konfliktu vyhnout. Okolo může být plno dalších, cizích osob, které nesmíte ohrozit, ale zároveň tito lidé musí pochopit, kdo je iniciátorem konfliktu. Obrana venku musí být efektivní s důrazem na okolí. Ke každé z těchto dvou obran se hodí jiné prostředky a postupy, z kterých si každý může vybrat ten jemu nejbližší. Jejich popis by zabral celou knihu, takže to nechme na čtenáři, kdyby měl chuť dozvědět se více, může se na nás obrátit.

Bránit se je normální!

A jak by to měl učinit?

Je to jednoduché, stačí vyplnit formulář na našich webových stránkách www.mojeobrana.cz , abychom zjistili základní informace o zákazníkovi a doporučili mu pokud možno tu nejlepší formu obrany. Pořádáme i několikrát do roka veřejné semináře, informace naleznete také na našem webu. Jinak náš web je koncipován zároveň komerčně pro všechny ty, kteří už vědí, co chtějí, a to pepřovými spreji počínaje a kulovnicemi pro myslivce konče. Další možností je sledovat náš youtube kanál, který aktuálně spouštíme a kde budeme prezentovat různé formy obrany, její výhody a nedostatky.

Můžete čtenáři poradit alespoň jeden obranný prostředek, který by byl takovým univerzálem, existuje takový ?

Nejdříve bych chtěl zdůraznit, že naše společnost MOJE OBRANA je nestranná, neprosazuje na trhu žádný produkt, nereprezentuje žádnou značku. Naším cílem je být maximálně objektivní a tím poskytnout zákazníkovi pravdivé, marketingově nezkreslené informace o možných obranných prostředcích. Pokud jde o prostředek, který by byl univerzální a vhodný pro obranu v různých prostředích, pak bych asi doporučil „prostředky, které střílejí paralyzující/pepřové směsi“. Příkladem takového zástupce je třeba „ Můj anděl strážný“ – www.mujstraznyandel.cz.Jde tu o prostředek, který vystřeluje látku na bázi pepřového spreje, avšak v konzistenci gelu, tudíž se vám díky větru nevychýlí ze směru výstřelu, nebo vás přímo neohrozí. Jeho účinky vyřadí protivníka na více než půl hodiny, kdy se bude vyrovnávat se špatným dýcháním, pálením očí a kůže. Dostřel je až 4 metry, přičemž učinná látka tvoří cca 20cm dopadový kužel. Nicméně je třeba mít na mysli, že tento prostředek útočníka nevyřadí hned, musíte počítat s až půl minutovým nástupem všech účinků, takže počitějte s případnou agresivní reakcí na vaši obranu. Tudíž budete možná nuceni utéct, či dezorientovaného útočníka znehybnit. Velice nerad takto zjednodušeně doporučuji jeden prostředek na obranu, protože jde skutečně o vážnou věc, ke které by každý měl přistoupit zodpovědně a věnovat jí více času, připravit a nacvičit si obranu s různými prostředy, často jde i o jejich kombinaci. Nicméně je lepší mít alespoň něco než nic.

Všiml jsem si na vašich stránkách podpory od jednoho známého herce, míříte vašimi aktivitami i na umělce ?

Míříme na všechny, kdo si vážnost tohoto tématu uvědomují. Narážíte předpokládám na naše spojení s hercem Václavem Vydrou. Jsme s Vaškem kamarádi, je to nesmírně skromný a pracovitý člověk. Téma obrany ho vždy zajímalo, v devadesátých letech se dokonce sám v této oblastí angažoval, nicméně jeho herecké vytížení mu bránilo a brání dodnes rozjet to naplno, takže mi občas pomáhá, za což jsem mu moc vděčný.

Co by jste závěrem vzkázal našim čtenářům ?

Koukejte se na svět s otevřenýma očima, před nepříjemnými věcmi je nezavírejte, nepřetvářejte realitu dle svých přání, buďte odvážní a čestní. Všechno toto ovlivnuje váš základní úhel pohledu na tento svět a na vás samotné. Vyspělost ducha se pozná podle schopnosti rozlišovat, co je dobré a co špatné, přičemž to dobré je třeba bránit. Na historii je zajímavé to, že se často opakuje. Ten, kdo jí zná, tak ví, že pád velkých civilizací způsobily vesměs podobné problémy. Jedním z nich byla neschopnost a nechuť se bránit. Důvodem byla sice ušlechtilá, ale naivní důvěra vůči zbytku světa, včetně přemíry luxusu, jež vede ke ztrátě kontaktu s realitou. A ptotože základem každé společnosti je jedinec, tak začněte u sebe. Pro začátek bude stačit, když přijmete fakt, že BRÁNIT SE JE NORMÁLNÍ. Hodně štěstí, bezpečí a zdraví všem.

Bránit se je normální!
  • Nejčtenější

Když stres ochromuje naše zdraví, pomoci může magnézium

25. dubna 2024

Komerční sdělení Magnézium je minerál, který je mimořádně důležitý pro správné fungování našeho organismu v různých...

Tisíce úspěšných Čechů znají tajemství spoření bez háčků a hvězdiček

29. dubna 2024

Komerční sdělení Objevili efektivní způsob, jak mít své úspory kdykoli k dispozici, bezpečně je zhodnocovat každý...

Zaostřeno na Karvinsko. Z čeho bude v budoucnosti těžit?

25. dubna 2024

Komerční sdělení Území pohornického Karvinska se po ukončení těžby uhlí připravuje na nové projekty. A nebude jich...

Jak zavěsit WC?

30. dubna 2024

Komerční sdělení Pryč je doba nevzhledných kombinovaných záchodů, z jejichž nádržek a připojovacích hadiček se tak...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vytvořte si oázu klidu na terase či na balkóně

2. května 2024

Komerční sdělení Jaro je v plném rozkvětu a konečně si můžeme užívat sluníčko a teplo. Není přece nic lepšího, než...

Villa Organic: Revoluce v moderním bydlení

2. května 2024  9:50

Komerční sdělení Villa Organic, přelomový počinu v oblasti moderního bydlení, který se nachází v idylické části...

Myslíte, že byste se nenachytali? Že by se vám nic takového nestalo?

2. května 2024

Komerční sdělení Začátek dne v kanceláři... Představte si typické ranní rituály. První káva a otevření e-mailové...

Vytvořte si oázu klidu na terase či na balkóně

2. května 2024

Komerční sdělení Jaro je v plném rozkvětu a konečně si můžeme užívat sluníčko a teplo. Není přece nic lepšího, než...

Ryze česká firma s globálním dosahem slaví 30 let úspěšného podnikání

2. května 2024

Komerční sdělení TN TRADE z Hradce Králové slaví 30 let fungování. Z malé firmy se vypracovala na renomovanou...

Natáčení Přátel bylo otřesné, vzpomíná herečka Olivia Williamsová

Britská herečka Olivia Williamsová (53) si ve čtvrté sérii sitcomu Přátelé zahrála epizodní roli jedné z družiček na...

Byli vedle ní samí ztroskotanci, vzpomíná Basiková na muže Bartošové

Byly každá z jiného těsta, ale hlavně se pohybovaly na opačných pólech hudebního spektra. Iveta Bartošová byla...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40 bez posilovače...

Ukaž kozy, řvali na ni. Potřebovala jsem se obouchat, vzpomíná komička Macháčková

Rozstřel Pravidelně vystupuje v pořadu Comedy Club se svými stand-upy, za knihu Svatební historky aneb jak jsem se nevdala se...

Do Bolívie jsem odešla kvůli smrti rodičů, přiznala sestra Romana Vojtka

Mladší sestra herce Romana Vojtka (52) Edita Vojtková (49) je módní návrhářkou a žije v Bolívii. Do zahraničí odešla...