Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Cílem tradiční akce bylo umožnit děvčatům nahlédnout do světa techniky a probudit v nich zájem nejen o technické obory, ale i o technická povolání ve firmě Bosch.
Možnost objevit široký svět techniky
Děvčata byla rozdělena do čtyř pracovních týmů. V každém týmu bylo 5 děvčat. Týmy dostaly technický úkol z oblasti automobilové techniky: postavit z technické stavebnice Merkur funkční model řiditelného podvozku buginy a dle své kreativity dostavět k podvozku buginy i nástavbu a přívěsy.
„Abychom do budoucna zvýšili počet žen v technických oborech, pořádáme každoročně od roku 2016 motivační akci pro dívky tzv. Girls´ Day. Naší snahou je podpořit v dívkách zájem o techniku a technická povolání. Děvčata by sama měla objevit vše, co se skrývá pod pojmem technika, a přitom formou hry zjistit, že technika může být i zábavná,“ řekl Ralph Carle, obchodní ředitel firmy Bosch Powertrain s.r.o.