Doporučujeme

Garnier

Garnier | foto: Archiv Garnier

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Podpora 250 milionům lidí ve snaze o zelenější život

  • 0
Kosmetická značka Garnier uvádí vzdělávací kampaň zaměřenou na pomoc nám všem udělat jeden zelený krok.

Značka Garnier představuje další milník v rámci závazků Green Beauty – uvádí vzdělávací kampaň zaměřenou na udržitelnou konzumaci.

Díky videím vytvořeným ze strany National Geographic CreativeWorks dává značka Garnier spotřebitelům přístup k odborným znalostem a skutečným praktickým radám. Jde o první krok v rámci nového závazku pro značku a jehož cílem je podpořit a pomoci 250 milionům lidí, aby mohli do roku 2025 žít na naší planetě zelenějším životem.

Garnier

“K dosažení úspěchu Green Beauty chce značka Garnier motivovat spotřebitele, aby se svými zelenými kroky zapojili i oni. Udržitelnost může být opravdu citlivým tématem a naším cílem je učinit ji opravdu dostupnou – s tím už jsme začali díky našim produktům, od rychle oplachovatelných tuhých šamponů, kartonových a znovuplnitelných obalů atd. – ale chceme jít ještě dále. Díky práci National Geographic CreativeWorks chceme dát našim spotřebitelům přístup k nejlepším odborníkům a jejich radám pro každodenní zelenější život,“ říká Garnier Global President Adrien Koskas

Garnier

Tento nový závazek Garnier je nejnovější součástí ambiciózních cílů naplánovaných do roku 2025 ke snížení dopadů celého hodnotového cyklu značky na životní prostředí. Garnier bude dále pokračovat ve své transformaci k udržitelnosti, nicméně vědomí, že 80 % uhlíkové stopy šamponu pochází z domácího používání, ukazuje, že je třeba vzdělávat i spotřebitele, aby se uměli zapojit.

Na první části plnění tohoto závazku spolupracoval Garnier s badatelkami National Geographic Explorers týmu Rosou Vasquez & Imogen Napper – jejich odborné znalosti a skutečné praktické rady mohou pomoci spotřebitelům v jejich každodenní snaze o skutečnou změnu a odpovědět na důležitou otázku – Může být krása zelená?

“Jsme pyšní, že můžeme spolupracovat s Garnier a pomoci a dát společně život tomuto závazku v rámci Green Beauty. Přinášíme vášeň a vypravěčský talent odborníků a badatelů National Geographic’s Explorers, aby pomohli sdílet příběhy Garnier, zároveň učili lidi porozumět jejich vlivu na svět a představit si nové možnosti. To je to, co v National Geographic CreativeWorks umíme nejlépe”, dodal Nadine Heggie, VP Brand Partnerships National Geographic

Garnier

Dostupný a zároveň vzdělávací obsah pokryje témata udržitelnosti, která se týkají krásy. Zaměříme se problematiku plastů & obalů, vysvětlíme využití vody a zelené pojetí vědy a podělíme se o praktické rady s cílem učinit udržitelnost dostupnější a usnadnit lidem zelené kroky (#onegreenstep) v jejich každodenním životě.

Společný projekt Garnier a National Geographic bude představen na Expu 2020 v Dubaji s tím, že první video bude možné shlédnout 1.října na https://www.nationalgeographic.com/garnier-green-beauty. Další epizody budou následovat brzy poté.