Doporučujeme

SeenMedia

SeenMedia | foto: Archiv SeenMedia

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Leanne Daviesová a Lucy Waterlowová: Běhej, mami, běhej

  • 0
Inspirace pro ženy, aby byly fit, zdravé a šťastné! Třeba v dnešní době vám přinášíme návod, jak začít

Jediná opravdová běžecká kniha vytvořená komunitou žen pro ženy. Doplněno o tipy a oblíbené tratě autorek pořadu Kilák

SeenMedia

Kniha Běhej, mami, běhej nabízí jednoduchý návod, jak začít s běháním od úplně prvních krůčků po první ultramaraton. Dozvíte se:

- Jak běhání začlenit do vašeho rušného života a nezbláznit se

- Jak se vyznat ve všem tom vybavení? Co skutečně potřebujete, vymoženosti, bez kterých se obejdete (ale stejně byste si je měly pořídit), a čeho se rozhodně zbavit a co nedělat

- Jak předcházet zraněním a nemocem

A mnoho dalších tipů založených na skutečných zkušenostech členek komunity Run Mummy Run. České vydání je navíc doplněné o tipy a oblíbené tratě Báry Hlaváčkové a Terezy Tobiášové z talkshow v běhu Kilák.