Doporučujeme

GoldenDog

GoldenDog | foto: Archiv GoldenDog, Shutterstock

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Kvalita českého hororu je velmi vysoká, můžeme se srovnávat se světem

  • 0
Jak vzniklo nakladatelství, které je zaměřeno na český horor? Kdo měl kuráž se do něčeho takového pustit? Má vůbec smysl vydávat hororovou literaturu? Má a Martin Štefko, majitel nakladatelství Golden Dog, to dokazuje vydáváním kvalitních knih (nejen) tohoto žánru.

Začalo to jako samonáklad

Co uděláte, když toužíte vydat knížku a nakladatelé se k vám obracejí zády? Založíte vlastní nakladatelství. Tak jednoduché to samozřejmě ale není. Martin Štefko se v roce 2015 rozhodl, že si založí vlastní nakladatelství, tak trochu na truc. „Problém nebyl ani tak v tom, že mě nakladatelé nechtěli, ale spíš v tom, jak se mnou komunikovali, respektive nekomunikovali. Cítil jsem z toho, že začínajícího autora ani vydat nechtějí,“ vzpomíná na své vydavatelské začátky Martin Štefko.

Martin Štefko, Fotografie: archiv GOLDEN DOG, autor: Jiří Šeda

Více z Golden Dog ZDE

Název Golden Dog

Kdysi pohádkový příběh Zlatý pes a Létající medvěd, který nebyl nikdy publikován, dnes značka úspěšného malého českého nakladatelství. „Název nakladatelství vychází z mé tvorby a titulek pohádkového příběhu, který jsem napsal v roce 2005 se mi natolik líbil, že jsem si část propůjčil. Věděl jsem, že toto je ten pravý název pro mé nakladatelství,“ doplňuje Martin Štefko.

Český horor existuje

Ač se to moc neví – nebo nevědělo? – český horor skutečně existuje, je bohatý, kvalitní, zajímavý. Vychází ze svých kořenů, které jsou delší, než by se na první pohled zdálo, ale je moderní a čtivý. Ale nikdo ho nechtěl vydávat. A jelikož se Martin Štefko dostal do kontaktu s českými hororovými autory, rozhodl se je ukázat širšímu obecenstvu. A ono se to rozjelo.

Zahraniční horor není jen Stephen King

Rozjelo se to nakonec tak dobře, že v roce 2021 začalo nakladatelství Golden Dog i s překlady, protože i světový horor je mnohem bohatší, než se do té doby podle nabídky v českých knihkupectvích zdálo. „Když se českého čtenáře zeptáte na horor, tak se mu většinou vybaví jen Stephen King. Já chci, aby to byla další jména jako Castle, Goingback, Taylor, Hautala, ale i jiná, která se chystám vydat, jako jsou Masterton, Campbell, apod.,“ dodává autor a majitel nakladatelství.

Více na https://www.goldendog.cz/kategorie-produktu/knihy/

Dnes už je horor na českém trhu trochu někde jinde a nakladatelství Golden Dog patří k těm, díky nimž je nabídka tak bohatá.