Doporučujeme

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Girl Power – ukažte svou sílu

  • 0
Ženská síla – v souladu s touto myšlenkou vytvořila značka answear.LAB limitovanou kolekci oblečení, bot a doplňků. Celkový výtěžek z jejího prodeje půjde na nezávislou NADACI VIA, která podporuje aktivní lidi, kteří chtějí oživit místo, kde žijí.

Často jsou hybatelkami změn ženy, které mají ke svému okolí zvlášť blízko a přejí si, aby se v něm dobře žilo jim i jejich dětem a rodinám. Rebelská kolekce manifestující sílu je k dispozici pouze online v internetovém obchodě Answear.cz.

Vytvořením limitované kolekce chce mladá značka zdůraznit potřebu nezávislosti žen, která jim umožňuje posouvat se vpřed a naplnit své životní sny a přání. “S touto kolekcí jsem chtěla vytvořit něco víc než jen ležérní oblečení, vyjádřit víc než jen módní prvek. Proto jsou známé motivy zdobené podpůrnými, odhodlanými slogany povzbuzujícími k odvaze zkoušet nové věci... Při vytváření každé kolekce si musíme být jistí, že si ve světě najde své místo, a nebude pouze interpretací trendů sezóny.“ - říká Agnieszka Korsak, managerka značky answear.LAB.

Answear

Značka answear.LAB, která již rok vytváří kolekce věnované ženám, věří v jejich sílu, sesterství a vzájemnou podporu. Každý z nás, bez ohledu na to, kde žije nebo odkud pochází, by měl mít možnost žít důstojně podle svých vlastních podmínek. Proto celkový výtěžek z prodeje kolekce Girl Power poputuje na NADACI VIA, která podporuje aktivní lidi, kteří chtějí oživit místo, kde žijí.

Kolekce Girl Power je rebelská a romantická zároveň, univerzální, zpochybňuje stávající pravidla oblékání a dává přednost pohodlí. Volná trička, tepláky, džíny, bílé košile a praktické černé šaty jsou řešením dočasných trendů, které se mění rychlostí světla, a se kterými se ani nestihneme seznámit. Produkty z kolekce jsou vyrobeny z materiálů šetrných k životnímu prostředí: bavlna, bambus, tencel s přídavkem recyklovaného polyesteru a mají certifikaci GOTS a Oeko-Tex. Toto pravidlo platí také pro obuv a doplňky. Kotníkové „combat boots” byly vyrobeny s minimem zdrojů, a kůže používaná při jejich výrobě byla získávána jako vedlejší produkt udržitelného zemědělství. Na druhou stranu univerzální tašky, které svou velikostí odkazují na nutnost nosit v sobě ženský „příběh“, jsou vyrobeny z zcela recyklovaných vláken.

Answear

Limitovaná kolekce Girl Power je k dispozici exkluzivně online na Answear.cz: https://answear.cz/s/girl-power-by-answear-lab

Ambasadorkami této kolekce jsou válečná reportérka Lenka Klicperová, lékařka a zakladatelka neziskové organizace Loono Kateřina Vacková a moderátorka Lucie Křížková. Inspirujte se na daší straně :-)

Answear

MUDr. Kateřina Vacková - Zařídila bych každému na světě přístup ke kvalitní zdravotní péči.

Answear

Lucie Křížková - Propojení módy, finanční pomoci smysluplným projektům a veřejná debata o tématu, které má sílu.

Answear

Lenka Klicperová - Koupíte si pěknou věc na sebe a ještě k tomu můžete něčím prospět lidem, kteří nemají tolik štěstí.