Doporučujeme

Sense

Sense | foto: Archiv Sense

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Čistý vzduch pro váš domov v jedinečném designovém provedení

  • 0
Česká značka Sense se věnuje nejen technologickým inovacím, ale také designu svých produktů. Láska k funkčnímu designu je patrná v každém detailu.

Zakladatel společnosti, Ing. Karel Semerák, vysvětluje: „Rozhodl jsem se vytvořit takovou čističku vzduchu, která mi usnadní život a umožní dýchat. A nejen mně, ale také ostatním, kteří mají problémy s dýcháním. Navíc se rád obklopuji krásnými věcmi a nabídka na tehdejším trhu mě opravdu po této stránce neuspokojovala. S ohledem na to, že se rád zabývám architekturou a funkčním designem, chtěl jsem tedy kromě technických záležitostí vyřešit i vzhled produktu. Protože mi bylo jasné, že nejen já, ale také ostatní lidé, kteří se bez čističky vzduchu v místnosti neobejdou, nechtějí mít ve své blízkosti plastovou krabici. Době plastové totiž naštěstí už dávno odzvonilo a jsem rád, že jsme naši čističku nakonec vytvořili z poctivých materiálů. Navíc máme certifikáty ke všem filtračním materiálům, což se o ostatních výrobcích říct nedá. A pokud ano, ve velké míře jde o certifikáty od laboratoří, které nelze dohledat, protože často ani neexistují.“

Pusťte si do bytu nejen design, ale také zdraví.

Sense

S ohledem na koronavirovou situaci je nezbytné, aby lidé trávili co nejvíc času ve svých bytech či domech. Případně v kancelářích, pokud to nelze jinak. Na druhou stranu je fakt, že i když hodně lidí je přesvědčeno o tom, že čerstvý vzduch a pravidelné větrání dokáže uchránit před sezónními nemocemi i onemocněním COVID 19, není tomu tak. Proto se stále více lidí rozhoduje pro koupi čističky vzduchu.

Jenže je nutné si říci, že ne všechny produkty na trhu nabízejí to, co byste od čističky očekávali.

Než se rozhodnete pro koupi, stanovte si priority pro nákup takové, které vám pomohou při rozhodování. Jedním z produktů, který jistě stojí za zmínku je čistička vzduchu Sense Antiviro+. Nabízí obrovský potenciál, byla vyvinuta z všestranného antialergenního a protizápachového modelu Sense Vital Air jako reakce na filtrování virových částic nejen v laboratořích, ale také v nemocnicích a bytech. Čistička vzduchu Sense Antiviro+ je obohacena o extrémně účinný ULPA filtr, který virotické částice téměř absolutně zachytává a pohlcuje.

Sense

Čističky vzduchu Sense jsou přesvědčivým důkazem toho, že je dobré nad produkty denní potřeby přemýšlet koncepčně. Protože přesně takové jsou nejužívanější a nejoblíbenější. Přizvěte si jako pomoc pro ochranu těch nejmenších a nejzranitelnějších do domácnosti i vy. Čističky Sense jsou přesně tím, co zdraví vašich dětí ocení.

Více na www.sense.cz


Témata: design