Doporučujeme

Barbie, Mattel

Barbie, Mattel | foto: Archiv Barbie, Mattel

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Známe nejlepší světovou hračku roku 2020!

  • 0
Je to Barbie od společnosti Mattel, Inc. a odhaluje novou řadu panenek Fashionista pro rok 2021.

Značka Barbie® již mnoho let reprezentuje rozmanitost světa, bojuje s předsudky a boří hranice.

Barbie, Mattel

V řade Barbie Fashionistas najdete nekonečnou rozmanitost a zároveň také panenky, které se snaží o inkluzi minoritních skupin, jako jsou například postižené děti, Kena na invalidním vozíku, Kena s česacími vlasy ve stylu afro a Barbie se světlejší pokožkou s vitiligem. Od svého vzniku představila Barbie více než 175 vzhledů a nabízí dívkám výběr z různých odstínů pleti, barvy očí, barvy a textury vlasů, typů těla a módy. Barbie v roce 2021 uvádí na trh nové obaly, které souzní s myšlenkou udržitelnosti, kde obal slouží jako taška na uschování panenky nebo různých drobností.

Barbie, Mattel

„Díky tomuto ocenění víme, že jdeme správným směrem a že je Barbie relevantnější než kdy dříve. Přebíráme velkou odpovědnost za to ukázat dětem svět kolem takový, jaký je a víme, že když si děti hrají s panenkami s různými tóny pleti, typy vlasů, schopnostmi atd. přináší jim to mnoho pozitiv. Jsme hrdí na to, že s nejnovější řadou Barbie Fashionistas můžeme nabídnout ještě širší škálu rozmanitých možností, takže se v naší řadě panenek pozná ještě více dětí.” -  Lisa McKnight, Senior Vice President a Globalní vedoucí pro Barbie a panenky, Mattel

Barbie, Mattel

Témata: panenka, Mattel, hračka