Doporučujeme

Valentýnská soutěž s BRAUN!

| foto: Bauer Media

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Valentýnská soutěž s BRAUN!

Zasoutěžte si ve valentýnském kole soutěže BRAUN! Zahoďte žiletky a vyhrajte dámský epilátor Braun Silk-épil 9 a pro něho rovnou holicí strojek z řady Series 7! Letošní Valentýn bude nezapomenutelný!

Jak na to?

Je to opravdu jednoduché, napište svůj tip na valentýnský dárek, doplňte ho o hezkou fotečku, a to vše nahrajte na mybraunworld.jenprozeny.cz nebo na svůj Facebook či Instagram pod hashtag #mybraunworld *. Autorka nejzajímavější fotografie získá epilátor BRAUN Silk-épil 9 a pánský holicí strojek Braun Series 7. Hlavní výherkyně získá nejenom oba produkty Braun, ale i půlroční předplatné časopisu Cosmopolitan a Esquire. Dalších 10 odměníme dárkem od DOUGLAS.

*Ať už soutěžíte se svoji fotkou s hashtagem na Instagramu nebo Facebooku, dbejte na to, aby váš profil a příspěvek byl veřejný - tedy viditelný všem. Více o soutěži a blogerském testování naleznete na mybraunworld.jenprozeny.cz.