Doporučujeme

Sabina Marzecová

Sabina Marzecová | foto: DECASPORT s.r.o.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Decathlon - novinky z prodejny

Odpovídat bude Sabina Marzecová - Lídr oddělení Přírody

Jaké produkty bys doporučila a proč?

Decathlon má ve své nabídce spoustu výborných produktů. Vybrala jsem dva, které bych ráda doporučila všem čtenářům.

V první řadě se jedná o produkt, který je nutné hledat v oddělení myslivosti, avšak potěší nejen myslivce - a tím je naše flanelová bundokošile, která udělá parádu i ve městě!

Decathlon - novinky z prodejny

Do mrazivého počasí se hodí delší nepromokavá turistická parka SH 900, kterou ocení každý při výletech do přírody, do hor nebo kamkoliv, kde bude zima. Tato bunda poskytuje pohodlí až do -20°C a má mnoho praktických kapes na vše potřebné. V dámské variantě je k dispozici v pěti krásných barevných provedeních. Pánskou alternativu máme také, přičemž i mezi našimi kolegy je velmi oblíbená!

Decathlon - novinky z prodejny
Decathlon - novinky z prodejny

Co tě na práci v Decathlonu nejvíce baví?

Do Decathlonu jsem nastoupila v roce 2019, když jsem se dostala na vysokou školu do Pardubic. Mé začátky byly spjaty s odděleními přírody a zákaznického servisu. Právě na zákaznickém servisu dále pokračovala moje cesta Decathlonem. Vypracovala jsem projekt tzv. Expert zákaznického servisu a tím přebrala i větší zodpovědnost.

Od září tohoto roku se má cesta přesunula do prodejny v Hradci Králové, kde mám aktuálně na starosti oddělení a tým přírody. Vzhledem k tomu, že jsem na tomto oddělení pracovat začínala, beru to jako takový návrat ke kořenům (smích).

Samotný Decathlon však neberu pouze jako práci. Vnímám ho také jako místo, kde se snažíme vytvářet příjemnou atmosféru. A tím nemyslím jen pro zákazníky, ale také mezi kolegy. Tato příjemná atmosféra má nejvíce na svědomí formování „party lidí“, kterou to společně v práci baví. Velmi oceňuji, že mám možnost podílet se na teambuildingových akcích pro hradeckou a pardubickou pobočku. Mohu tak využít své nadšení a kreativitu a mé „táborové já“ se vždy dost vyřádí.

Sabina Marzecová

V čem se váš obchod liší od konkurence?

Největší rozdíly vidím především v přístupu jak k zaměstnancům, tak k zákazníkům. O své zaměstnance se Decathlon opravdu stará a umí vyjít maximálně vstříc. Já sama jako pracující student jsem toho důkazem. Tato práce je časově velmi flexibilní a s trochou dobré organizace lze stíhat školní i pracovní povinnosti.

O své zákazníky se Decathlon stará velmi podobně. Vycházíme jim maximálně vstříc a snažíme se pro ně vždy najít to nejlepší řešení. Každý zákazník je pro nás důležitý.