Doporučujeme

Lucie Sedláková

Lucie Sedláková | foto: DECASPORT s.r.o.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Decathlon - novinky z prodejny

V únoru bude odpovídat Lucie Sedláková, která je na pozici vedoucí oddělení zimních a vodních sportů.

Jaké produkty bys doporučila a proč?

Troufnu si říci, že u nás si vybere lyže téměř každý. Máme na výběr modely od začátečníků až po zkušené lyžaře. Pro ty zkušenější lyžaře, kteří nechtějí na svahu odpočívat, bych doporučila naše lyže Wedze 900. Mají dřevěné jádro vyztužené karbonem a bočnice po celé délce. Lyže jsou ve středu úzké, proto jsou vhodné na upravené sjezdovky a zajišťují rychlejší přechod z hrany na hranu. Nabízíme je v bílé dámské variantě a v pánské černé, samozřejmostí je i odlišný rádius.

Pro rodiče, kteří si chtějí užít trochu zábavy na sněhu, doporučuji naše sáňky, které mohou využít společně se svými nejmenšími. Jejich výhodou je robustní dřevěná konstrukce, která zajistí užívání si zábavy ve dvou.

Decathlon - novinky z prodejny

Co tě na práci v Decathlonu nejvíce baví?

Jelikož sportuji od malička a věnuji se závodně street workoutu, práce v Decathlonu mezi mladými sportovci mě lákala. Do Decathlonu jsem nastoupila po dostudování vysoké školy na pozici lídr oddělení zimních a vodních sportů.

Největší zodpovědností na této pozici je mít proškolený a fungující tým. Důležité je reagovat na sezonalitu a včas začít s náborem nových spoluhráčů a zároveň je rozvíjet. Každý měsíc má vedoucí s každým kolegou individuální pohovor, kde hodnotí uplynulý měsíc. Měsíčně také organizuje společný meeting, který velmi často zahrnuje právě i sportovní aktivitu. V průběhu roku tvoří obchodní politiku, vybírá produkty, které se budou v následujícím období prodávat, dohlíží na plnění finančních plánu, školí svůj tým a plánuje směny. Mnoho času ale také tráví v prodejně, kde se stará o vzhled regálu a samozřejmě pomáhá zákazníkům s výběrem, aby vždy odcházeli spokojení.

Oddělení zimních a vodních sportů je specifické svou sezonností, protože v zimě naleznete v prodejnách produkty pro toto období typické - zimní oblečení, lyže, snowboardy, běžky, boby aj. Na letní sezonu probíhá obměna za produkty související se sporty vodními - potápění, plavání, paddleboarding, kajak apod. Další zodpovědností této pozice je tedy naplánovat a zorganizovat přestavbu. Aktuálně v našem oddělení zákazníci najdou kompletní vybavení na lyžování, snowboardování a běžkování pro začátečníky i zkušené. Nabízíme také servis - seřízení lyží, montáž snowboardového vázání, voskování běžek a externě zajišťujeme i kompletní servis. Naši spoluhráči vám odborně poradí s výběrem zboží vhodným právě pro vás.

Co mám na prácii v Decathlonu opravdu ráda, je kolektiv mladých ambiciózních lidí, nevšednost, prostor pro rozvoj, možnost společného sportování a benefity, které nabízí pro své zaměstnance.

Lucie Sedláková

V čem se váš obchod liší od konkurence?

Samotný koncept Decathlonu mít „všechny sporty pod jednou střechou“ je originální. Na rozdíl od jiných sportovních obchodů Decathlon prodává vlastní produkty. Každý sport má vlastní značku, jejichž vývojové týmy sídlí ve Francii, kde vše navrhují a testují. Díky vlastní výrobě pak může Decathlon nabízet levné a zároveň kvalitní zboží. Další odlišností Decathlonu je proškolený personál. V každém oddělení máme specialisty, kteří zákazníkovi produkt popíšou a poradí s výběrem vhodným na míru pro každého z nich. Našim cílem není prodat nejdražší produkt, ale individuálně pomoci a vybrat tu nejlepší variantu pro každého sportovce. V Decathlonu si vážíme svých zaměstnanců, záleží nám na jejich spokojenosti a rozvoji.

Lucie Sedláková