Doporučujeme

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Tradiční likér Jägermeister: čím vás možná překvapí?

Padesát pět milionů panáků. Tolik vypili Češi v loňském roce legendárního bylinného likéru Jägermeister. I když je jeho přesná receptura tajná, všeobecně se ví, že jeho objevitelem byl Curt Mast, který ho po mnoha letech experimentování přivedl na svět v roce 1934.

Mnohé ale může překvapit, že celosvětově oblíbený bylinný likér dostal od svého tvůrce do vínku také pevné spojení s přírodou a šetrné výrobní postupy respektující přírodní zdroje.

Každý panák Jägermeister v sobě obsahuje 56 výtažků z vybraných bylin, ovoce, květů a kořínků rostlin. Právě jejich kombinace je základem jeho nezaměnitelné a vyhledávané chuti. Přírodní ingredience jsou přitom od počátku určující i pro celkový přístup výrobce likéru, který si od přírody bere jen to, co je sama schopná nahradit. Přitom v současnosti význam tohoto postoje roste.

V uplynulém roce bylo poprvé průměrně o více než 1,5 stupně Celsia tepleji než v době před průmyslovou revolucí. Dopady klimatických změn na životní prostředí jsou nepopiratelné a potřeba chránit planetu je ve 21. století zcela zásadní. Proto se Jägermeister již v minulosti zavázal do roku 2030 celosvětově snížit svou celkovou uhlíkovou stopu o 42 procent.

d

Šetrnější doprava i balení

Svých závazků dosahuje Jägermeister i zdánlivými maličkostmi, které si člověk při jeho pití na večerní zábavě a při jiných podobných příležitostech nemusí vůbec uvědomit. Jednou z nich jsou etikety láhví, které jsou od roku 2022 vyráběné z plně recyklovatelného papíru.

Také balení krabic pro bezpečnou dopravu láhví bylinného likéru doznalo změn, kdy klasický karton nahradila lehčí vlnitá lepenka, která více šetří přírodní zdroje. „Právě změny v dopravě a logistice jsou pro naše cíle důležité, například pro dovoz zboží z Velké Británie od společnosti William Grant and Sons využíváme místo kamionů vlakovou dopravu a jen tím v Česku a na Slovensku ročně uspoříme 164 tun emisí CO2,“ říká Jiří Štětina, generální ředitel firmy Mast-Jägermeister pro Česko a Slovensko.

Správná teplota hraje roli

Novinkám se nevyhnuly ani tradiční panáky a party zkumavky Jägermeister. Vyrábí se ze stoprocentně recyklovatelného skla, respektive plastu a na akcích jsou opakovatelně použitelné. Součástí servírovacího rituálu je i teplota, kdy pro dosažení výjimečného chuťového zážitku má být bylinný likér podáván ledově namražený.

Právě teplota hraje významnou roli i při redukci emisí uhlíku během skladování oblíbeného bylinného likéru. „V Česku a na Slovensku jsme v našich skladech snížili maximální teplotu vytápění na 14 stupňů Celsia. Jen díky tomuto opatření ušetříme 10 procent elektrické energie,“ doplňuje Jiří Štětina s tím, že do hodnot trvale udržitelného rozvoje se mají možnost zapojit i zaměstnanci Jägermeister například dobrovolným vysazováním stromů ve svém okolí či podporou místních komunit.