RE/MAX 4 You staví na vztazích s klienty

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
„Naši makléři nepatří mezi nejlevnější, ale patří mezi nejlepší prodejce v celé síti RE/MAX v ČR,“ říká spolumajitel realitních kanceláří RE/MAX 4 You Pavel Hassman.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

RE/MAX 4 You staví na vztazích s klienty | foto: archiv Pavla Hassmana

Jste úspěšným podnikatelem a majitelem šesti realitních kanceláří. Jaké však byly vaše začátky? Co vás přivedlo do tohoto oboru?

Od devadesátých let jsem podnikal v rodinné firmě v oblasti cestovního ruchu. Zajišťovali jsme pobyty zahraničních mládežnických skupin v ČR. Obor realit mě ale lákal! Po zkušenosti s malou firmou v cestovním ruchu jsem se porozhlédl po realitním partnerovi s globálním přesahem. Vyhrál RE/MAX a dodnes jsem za to rád.

Pavel Hassman

V čem spočívají hlavní odlišnosti práce s klienty v ve srovnání s jinými realitními kancelářemi? Proč by se měli zájemci obracet právě na vás?

Obchodní dovednosti! Samozřejmě, že neumíme prodat vše za nesmyslné ceny. Naši zákazníci, zpravidla prodávající, si nás najímají, abychom jejich nemovitost prodali výhodněji, než by to dokázali sami, nebo s naší konkurencí. Jsme si vědomi, že ona výhodnost je velice individuální a pro každého klienta může spočívat v něčem jiném. Pro většinu klientů je to maximální dosažená prodejní cena, pro někoho rychlost dokončení obchodu. Někomu pomáháme řešit složitou situaci se spoluvlastníky, rozdílný reálný stav proti zápisu na katastru, stavebním úřadu atd. Zkrátka dobrý obchodník si zákazníka vyslechne a teprve dle jeho potřeb navrhuje řešení. Naši makléři nepatří mezi nejlevnější, ale patří mezi nejlepší prodejce v celé síti RE/MAX v ČR.

Využíváte při vaší práci moderní technologie, jako například video či 3D sken a další? Pracujete s klienty i na sociálních sítích?

Vzhledem k tomu, že se osobně pravidelně zúčastňuji mezinárodních konferencí ať už v Evropě, tak v USA, jsou naši makléři velmi často nositelé nových technologií. S úsměvem vzpomínám na mé návraty ze Convention v Las Vegas před mnoha lety a mé rozhovory s konkurencí na téma faceboku. Zajímavé byly názory typu: „Nevím, co to je, obchodovat se tam nedá, FB stránku mít nikdy nebudu. Co je komu do toho, co dělám “.

První video prohlídky jsem zasněně sledoval a těšil se, že snad někdy u nás také budou makléři takto prezentovat své nemovitosti. Dnes je to naprostý standard 

Všude kolem vidíme nástup umělé inteligence a online sjednavačů. Nebojíte se, že vás nahradí nebo alespoň změní způsob vaší práce?

Popravdě trochu mě děsí dynamika IA jako celku, nikoli z hlediska naší práce. Chytrou inteligenci již využíváme jako pomocníka řadu měsíců a je neuvěřitelné, kam a jak rychle se vyvíjí. Já ale hlavně firmu opírám o vztahy. Naši makléři budují vztahy s klienty. Pokud máte vztah s klientem, pak vás žádný sjednávač nenahradí. Sjednávače vítězí tam, kde nejsou vztahy. My vítězíme ve vztazích a v obchodě. Nespíme na vavřínech a víme, že to bude platit pouze do doby, dokud budeme svou práci vykonávat s pomocí nejnovějších technologií, poctivě a srdcem. To žádný robot nenahradí.

Dá se porovnat práce makléře u nás a v západní Evropě, ale zejména v USA? Čím se případně hlavně liší?

I přes značný pokrok v ČR v posledních letech, je to úplně jiný svět. Před patnácti lety jsem si myslel, že dnes budeme v realitách výrazně blíže vyspělým zemím, než jsme. Největší rozdíl paradoxně nevidím v technologiích, ale v kultuře a etice realitních kanceláří a makléřů. To co je však ve vyspělých trzích naprostá samozřejmost je spolupráce na obchodu mezi makléři ve prospěch klienta. Naprosto standardní je situace, kdy jeden makléř zastupuje prodávajícího a druhý kupujícího a nevadí jim se o provizi podělit. Zákazníkům to přináší více zájemců, nabídek a rychlejší zdárné dokončení prodeje. Spolupráci s konkurencí u nás bohužel vidím jen zřídka. Řada makléřů sice ochotu spolupracovat deklaruje, realita bývá následně jiná.

Realitní trh se nyní potýká s mnoha problémy. Jaký bude podle vás v nadcházejícím roce 2024.

Nenazýval bych to problémy. Co já vnímám, jsou kupující, prodávající a investoři, jejichž pozice se cyklicky v čase mění. Popravdě netuším, pro kterou skupinu bude příští rok nejlepší. Nemám věšteckou kouli. Naše práce je lidi spojit tak, aby byli maximálně spokojeni. V tom jsme dobří a jsme připraveni se i za podpory nových technologií včetně IA nadále zlepšovat.

Bohumil Brejžek

  • Nejčtenější

Vytvořte si oázu klidu na terase či na balkóně

2. května 2024

Komerční sdělení Jaro je v plném rozkvětu a konečně si můžeme užívat sluníčko a teplo. Není přece nic lepšího, než...

Tisíce úspěšných Čechů znají tajemství spoření bez háčků a hvězdiček

29. dubna 2024

Komerční sdělení Objevili efektivní způsob, jak mít své úspory kdykoli k dispozici, bezpečně je zhodnocovat každý...

„Záleží mi na spokojenosti mých kolegů,“ říká vedoucí fyzioterapeutka

26. dubna 2024

Komerční sdělení Už pět let pracuje Martina Kořínková v Chrudimské nemocnici. Proč si vybrala profesi...

Jak zavěsit WC?

30. dubna 2024

Komerční sdělení Pryč je doba nevzhledných kombinovaných záchodů, z jejichž nádržek a připojovacích hadiček se tak...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Květen vyžene děti učit se ven na zahradu. Zapojte se do výzvy!

1. května 2024

Komerční sdělení S blížícím se květnem je tady Měsíc školních zahrad. Za akcí na podporu pobytu a venkovní výuky...

Vyrazte za kulturou do Jizerek!

3. května 2024

Komerční sdělení Krásná a jedinečná příroda k Jizerským horám neodmyslitelně patří. Vyrazit sem můžete ale také za...

Trendy, které hýbou světem podnikání v roce 2024

3. května 2024

Komerční sdělení Žijeme v době neustálých inovací a změn. Trendy se v byznysovém prostředí mění jako na běžícím páse...

LED televize k novému telefonu zdarma. Být součástí Unity se vyplatí

3. května 2024

Komerční sdělení O2 s Air Bank rozšiřují spolupráci a představují unikátní ekosystém Unity. Ten společným...

Villa Organic: Revoluce v moderním bydlení

2. května 2024  9:50

Komerční sdělení Villa Organic, přelomový počinu v oblasti moderního bydlení, který se nachází v idylické části...

Dara Rolins je po další plastice. Kritiku fanoušků nechápe, cítí se svěží

Zpěvačka Dara Rolins (51) se na čas stáhla z veřejného života. V tom období prodělala „estetický zákrok“ a na sociální...

Natáčení Přátel bylo otřesné, vzpomíná herečka Olivia Williamsová

Britská herečka Olivia Williamsová (53) si ve čtvrté sérii sitcomu Přátelé zahrála epizodní roli jedné z družiček na...

Byli vedle ní samí ztroskotanci, vzpomíná Basiková na muže Bartošové

Byly každá z jiného těsta, ale hlavně se pohybovaly na opačných pólech hudebního spektra. Iveta Bartošová byla...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40 bez posilovače...

Ukaž kozy, řvali na ni. Potřebovala jsem se obouchat, vzpomíná komička Macháčková

Rozstřel Pravidelně vystupuje v pořadu Comedy Club se svými stand-upy, za knihu Svatební historky aneb jak jsem se nevdala se...