Pojišťovna úspěšně propojuje osobní kontakt a digitální služby

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Generali Česká pojišťovna se dlouhodobě etabluje jako klientsky nejdostupnější pojišťovna a klade důraz na to být pro své klienty celoživotním partnerem. Kombinace osobního přístupu a digitálních technologií umožňuje poskytovat profesionální poradenství na míru, a to nejen v oblasti pojištění.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Pojišťovna úspěšně propojuje osobní kontakt a digitální služby | foto: Generali Česká pojišťovna a.s.

Generali Česká pojišťovna má více než 195letou tradici, žije však novinkami – zejména těmi technologickými, které jí pomáhají neustále se rozvíjet a zdokonalovat zákaznický zážitek. Zároveň má v Česku největší sít poboček s 526 kontaktními místy i největší počet profesionálně vyškolených poradců, kterou tvoří 4 337 odborníků. To dohromady zajišťuje, že klienti mají svého poradce, ať už jsou kdekoliv, vždy na blízku.

Snadná a rychlá komunikace díky digitalizaci

Největší domácí pojišťovna doplňuje lidský rozměr svých služeb o vysokou úroveň digitalizace, která klientům usnadňuje přístup ke všem službám. Klientská zóna, dostupná non-stop online a využívaná více než půl milionem klientů, přehledné a rychlé hlášení škod přes web, možnost podepsat smlouvu na dálku pomocí běžné SMS nebo komunikace s pojišťovnou přes chat na jejím webu, kde odpovědi s vysokou úspěšností vyřizuje chatbot s prvky umělé inteligence – to je jen pár příkladů inovací, které zlepšují zákaznickou zkušenost. Digitální nástroje poskytují klientům pojišťovny kontrolu a snadný přístup ke všem poskytovaným službám.

Odbornost poradců jako záruka kvality

Je to právě vysoká odbornost poradců, kterou Generali Česká pojišťovna považuje za záruku kvalitního servisu. Každý poradce prochází na začátku i v průběhu své kariéry náročnými testy a školeními, aby dokázal, že svému oboru nejen rozumí, ale také se v něm rozvíjí.
Základem je přitom přísná certifikace České národní banky, bez níž nemohou poradci služby v pojišťovnictví poskytovat.
„Tato certifikace je však jen nutným základem. Poradci se mají možnost během své praxe dále rozvíjet a řada z nich to také úspěšně dělá,“ vysvětluje Jan Marek, mluvčí Generali České pojišťovny. Podle jeho slov mezi čtyřmi tisíci poradci je šest stovek těch, kteří mají certifikát Lifetime Partner. Další stovka expertních poradců disponuje certifikátem evropských finančních poradců a 40 VIP poradců má za sebou absolutorium studia Finančního poradenství na Masarykově univerzitě. Certifikovaní poradci zároveň dokážou – díky tomu, že jejich mateřská skupina má v Česku i dceřiné společnosti – zajistit, spravovat nebo jakkoliv aktualizovat nejen pojištění, ale také penzijní spoření a investice pod značkou Generali. Výhoda? S jedním poradcem mohou lidé vyřešit to, co by jinak dost možná znamenalo množství dlouhých a opakovaných schůzek s různými lidmi.

Celoživotní partnerství

Kvalitní pojišťovací poradci se svými klienty mnohdy uzavírají partnerství na celý život. Jejich role je poradit, pomoct v případě jakýchkoliv pochybností a předcházet potenciálním problémům. Dávno neplatí, že pojišťovací poradci volají klientům hlavně proto, aby jim něco prodali.
V Generali České pojišťovně je běžnou součástí servisu každého poradce také udržovat klienty v obraze – co se týče jejich smluv, situace na trhu nebo třeba kvůli aktualizaci kontaktních údajů. Když jde o pojištění, jsou to právě poradci, kteří se klientům ozvou, aby něco nepropásli. Například aktualizovat pojistné smlouvy v souvislosti s inflací, která se v letech 2022 a 2023 utrhla ze řetězu, napadlo málokoho. „Dobří pojišťovací poradci dnes fungují jako někdo, kdo se stará – mají náhled do systémů, vědí, kdy je na čase znovu se na smlouvy podívat a překontrolovat je. Od toho tu pro klienty jsou, aby jim hlídali důležité věci a nabízeli řešení na míru,“ doplňuje Marek, mluvčí největší domácí pojišťovny.

Klientská spokojenost a ocenění

Sázka na důsledné vylepšování služeb s cílem rozvíjet lidský rozměr pojišťovacího poradce i dalších pracovníků pojišťovny se odráží v rostoucí úrovni klientské spokojenosti nebo v prestižních anketách, jako je titul VISA Klientsky nejpřívětivější životní i neživotní pojišťovna 2023. Tyto úspěchy jen potvrzují, že kombinace dostupnosti, osobního přístupu, odbornosti a sázkou na inovace v českém poměrně konzervativním prostředí pojišťovnictví dokáže zaujmout a především funguje. „Tím spíš, když jako univerzální pojišťovna nezapomínáme ani na ty klienty, kteří stále využívají tradiční řešení a digitalizací nežijí,“ uzavírá Jan Marek z Generali České pojišťovny.

  • Nejčtenější

Drahá nemoc: diabetici si ročně připlatí až 40 000 korun, říká lékař

Komerční sdělení

Český diabetolog MUDr. Jan Šoupal, Ph.D., svojí studií potvrdil, že kontinuální měření glykémie výrazně přispívá k dobré kompenzaci nemoci. „Přínos glukózových senzorů je v tomto zásadní. Ne každý si...

5. prosince 2024

ODISka nabízí cestujícím daleko víc, než mnozí tuší…

Komerční sdělení

Bezkontaktní čipová dopravní karta ODISka je v Moravskoslezském kraji realitou již čtrnáctým rokem, a za tuto dobu již bylo vydáno více než tři čtvrtě milionu karet. Přesto stále existuje řada lidí,...

2. prosince 2024

Inovace a pokrok ve zdravotnických technologiích v Hradci Králové

Komerční sdělení

Heraeus Medevio je významná společnost se sídlem v Hradci Králové, která se specializuje na výrobu zdravotnických pomůcek. Původně známá jako Contract Medical International, byla společnost v roce...

2. prosince 2024

5 tipů, jak se správně obléct na turistiku po Česku

Komerční sdělení

Neexistuje špatné počasí, jen špatně oblečený turista. Abyste se na svých toulkách po Česku cítili komfortně, nepodceňujte výběr správného outdoorové oblečení. Co má takové oblečení umět a na co si...

2. prosince 2024

Advent v Příbrami: Tradice, světla a sváteční atmosféra

Komerční sdělení

Příbram nabízí pro letošní adventní a vánoční období bohatý program, který láká milovníky tradic, historie i novodobých zážitků. Návštěvníci si mohou vychutnat vánoční atmosféru na Svaté Hoře,...

2. prosince 2024

Nový název, stejné složení!

Komerční sdělení

Bionect se mění na Dermatop.

7. prosince 2024

Sváteční sezóna je konečně tady

Komerční sdělení

Do kaváren Starbucks se vrací oblíbené vánoční trio nápojů, které každoročně přináší předvánoční atmosféru a radost z ikonických chutí.

7. prosince 2024

Maledivy – vodní ráj to napohled

Komerční sdělení

Atoly se svými korálovými prsteny vystupujícími z blankytných vod Indického oceánu připomínají drahokamy, které tu někdo ledabyle poházel. Více než stovka ostrovů je domovem luxusních resortů, kde...

7. prosince 2024

Splňte vánoční přání dětem z 10 dětských domovů

Komerční sdělení

Dopisy Ježíškovi, krásná předvánoční charitativní akce, která slaví tento rok kulaté 20 narozeniny. V minulých devatenácti ročnících se splnilo přes 6600 přání dětí z dětských domovů a v letošním...

7. prosince 2024

Kvůli milence se rozvádět nebudu, nejsem blázen, říká Simona Krainová

Nepije alkohol, nejí přílohy, běhá a posiluje. Karel Vágner šel do sebe. Zhubl už víc jak deset kilo. Jeho manželka...

Patrik Hartl odstupuje ze StarDance, vrátí se Lucie Vondráčková

Po důkladném zvážení a na doporučení lékařů se spisovatel Patrik Hartl rozhodl ukončit svoje účinkování v taneční...

Obraz zmaru Volkswagenu. Tisíce elektroaut smutně čekají na kupce

„Pacient Autoland Deutschland je nejen nemocný, má vysokou horečku,“ píše německý Bild. A jako důkaz diagnózy ukazuje...

Hrála v pornu, tak skončila. Solfronk se v Bacheloru rozloučil s další účastnicí

Odhalení o minulosti soutěžící Denisy Veselé a jejím natáčení pornovideí výrazně zamávalo atmosférou v sídle Bachelora....

Došly nám síly. Česká specialistka na cupcaky zavírá svůj obchod

Lenka Hnidáková, průkopnice cupcaků v Česku a autorka dvou knih o těchto dezertech, zavírá svůj obchod v pražském...