Doporučujeme

Nadace KKFF zaznamenala rekordní zájem o Měsíc školních zahrad

Nadace KKFF zaznamenala rekordní zájem o Měsíc školních zahrad | foto: Nadace Karel Komárek Family Foundation

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Nadace KKFF zaznamenala rekordní zájem o Měsíc školních zahrad

Rekordní zájem o Měsíc školních zahrad (MŠZ) zaznamenala Nadace KKFF. Skoro 7 500 lidí, kteří navštívili web kampaně, si stáhlo bezmála 3 000 listů s inspirativními aktivitami. Přidejte se k nim, na Měsíc školních zahrad totiž není nikdy pozdě!

Oblíbená akce Měsíc školních zahrad, za kterou stojí rodinná nadace manželů Komárkových, láká učitele, rodiče i děti ven. Všichni letos hojně navštěvují web této každoroční kampaně, aby si stáhli listy s inspirativními aktivitami. Nadace eviduje už téměř 3 000 stažení těchto listů. Smyslem letošního ročníku je v mateřských školách maximalizovat čas strávený venku.

Do celosvětové akce se lze stále snadno zapojit. Nejlepším způsobem je navštívit web www.mesicskolnichzahrad.cz/ a stahovat „výzvy“ na jednotlivé týdny pro děti předškolního věku. Výzvy učitele a rodiče přirozeně motivují k tomu, aby s dětmi vždy o kousek prodloužili čas venku. Zahrada je totiž taky třída, zní heslo kampaně.

Učitelé v prvním týdnu přenášeli ven aktivity, které s dětmi běžně dělají uvnitř (výtvarná výchova, matematická příprava nebo pozorování přírody). Ve druhém se jim povedlo dostat ven do zahrady provozní činnosti, třeba svačinu nebo sraz třídy, čímž nabírali dalších 30 minut času venku.

Nadace Karel Komárek Family Foundation ve třetím týdnu zve na školní zahradu rodiče a v tom závěrečném podněcuje učitele, aby strávili venku celé dopoledne. Být aktivní, stahovat materiály a chodit s dětmi a nasbíranou inspirací ven se navíc vyplatí.

Chcete se přidat mezi stovky učitelů aktivních během Měsíce školních zahrad a získat zdarma dva špičkové vzdělávací webináře? Není nic snazšího než si vyhradit pár minut a postupovat podle návodu na webu www.mesicskolnichzahrad.cz/. Stáhněte si plakát, změřte si čas venku a aktualizujte údaje v nadační interaktivní mapě! A ceny budou vaše – pro všechny aktivně zapojené a bez losování!