CZECH MADE – důkaz kvality

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Již třicet let usnadňuje spotřebitelům orientaci na trhu značka kvality CZECH MADE, značka s nejdelší tradicí v České republice. Ukazuje jednoduchý způsob, jak se orientovat v široké nabídce výrobků a služeb na českém trhu a poukázat na ty opravdu kvalitní.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

CZECH MADE – důkaz kvality | foto: Česká společnost pro jakost, z.s.

Značku CZECH MADE mohou získat pouze české výrobky nebo služby, které úspěšně projdou důkladným hodnocením kvality. Ověření kvality výrobků a služeb se dá nastavit pro firmy jakékoliv velikosti a z jakéhokoliv oboru, tedy od malých rodinných firem až po velké společnosti s několika tisíci zaměstnanci. Mezi ty větší patří například pražský Dopravní podnik nebo Česká průmyslová zdravotní pojišťovna. Těmi rodinnými jsou například výrobce vířivek USSPA, výrobce betonu TRANSBETON, výrobce vlajek Libea nebo inovativní firma SATTURN HOLEŠOV.

Výrobci a producenti, kterým není lhostejná kvalita produktů a jejich produkty mají prokazatelně vysokou přidanou hodnotu mohou díky značce získat významnou konkurenční výhodu. Jak uvádí generální ředitel společnosti Solodoor a.s. Martin Dozrál: „Značku CZECH MADE jednoznačně vnímáme jako konkurenční výhodu. Naše produkty pomáhá odlišit od produktů ostatních výrobců. Všem našim zákazníkům navíc poskytuje jasný důkaz, že od nás získávají kvalitní výrobek, který vznikl v české společnosti a je vyrobený českými pracovníky.“

Smyslem značky je podpora odpovědných českých výrobců a poskytovatelů služeb, kterým záleží na celkové kvalitě vlastních produktů. Podle výrobce tiskopisů, pokladních kotoučků a papírových sáčků KRPA FORM, a.s. zastoupeného výkonným ředitelem Tomášem Bártou je hlavní výhodou možnost odlišit se od výrobků, které jsou na náš trh dováženy ze zahraničí. Jak dodává: „Zboží označené logem CZECH MADE je vyráběno v ČR a podléhá pravidelným kontrolám a ověřování kvality nejen výrobně, ale i od našich zákazníků a koncových spotřebitelů. Každý spotřebitel tak má možnost upřednostnit českého kvalitního výrobce.“

Ve společnosti TRANSBETON s.r.o. bylo motivem pro získání značky vyjádření hrdosti na svůj původ. Výkonný ředitel společnosti Martin Ohniště k tomu uvádí: „Jsme největší ryze český výrobce betonu v ČR, a vážíme si toho, že naši zákazníci upřednostňují spolupráci s námi oproti nadnárodním konkurentům v našem oboru. Kvalita betonu je s ohledem na konkurenční prostředí zcela zásadní a díky značce CZECH MADE jsme získali nezávislé ověření naší špičkové kvality.“

CZECH MADE – důkaz kvality

Značka je určena firmám, které se chovají eticky a ekologicky, investují čas i finance do zlepšování technologií výroby či zajištění služeb a kontinuálně se vyvíjejí.

„Značku CZECH MADE osobně vnímám jako skvělý indikátor kvality pro zákazníky, pro které je mnohdy velmi těžké zorientovat se na trhu“, uvádí Tomáš Litavský, jednatel společnosti ELETH company s.r.o. vyrábějící modulární stavby Moduliving. Podle jeho slov je trh: „přesycený nabídkou a marketingové praktiky často skutečnou kvalitu výrobků či služeb dokážou umně skrýt.“

Z tohoto pohledu je důležité správně nastavené hodnocení a důkladné ověření kvality u žadatelů o značku. Objektivní hodnocení zajišťuje tým hodnotitelů složený z kvalifikovaných odborníků a probíhá v několika oblastech. Skládá se ze sebehodnocení, které provádí přímo žadatel o značku, nezávisle se hodnotí spokojenost zákazníků s výrobkem nebo službou a celý proces je zakončen návštěvou hodnotitelů, kteří v průběhu jednoho až dvou dnů, záleží na velikosti firmy, provedou hodnocení na místě. Prověří výrobní proces, nastavení systému kvality a ověří informace poskytnuté žadatelem.

Společnost USSPA je v celoevropském měřítku významným českým výrobcem vířivek a termálních bazénů, a právě důkladné hodnocení vnímá ředitelka společnosti Kateřina Kadlecová jako deklaraci a oficiální potvrzení pozice a kvality firmy a jejích produktů, jak uvádí: „Značku vnímám jako symbol, pro zákazníky je to další podstatný střípek do skládačky důvěry, kterou si vytvářejí při rozhodování o koupi. Hledají jistotu, což je u produktu, který má sloužit dlouhé roky, obzvláště důležité. Každý výrobce nebo prodejce o sobě může říci hodně věcí, ale může si toho také hodně vymyslet. Značka CZECH MADE je potvrzení, že to, co říkáme, také děláme.“

Ačkoliv se každý držitel značky liší od těch ostatních svým zaměřením, jedno je jednoznačně spojuje. A tím je jejich maximální orientace na kvalitu produkce a s tím spojená spokojenost zákazníků.

Hlavním přínosem značky CZECH MADE pro spotřebitele je záruka vysoké kvality nakupovaných produktů a jistota správného nákupního rozhodnutí, usnadňuje spotřebiteli orientaci při nákupu a přináší mu informaci o jeho kvalitě. Nesporným přínosem pro všechny strany je také fakt, že nákupem produktu se značkou kvality CZECH MADE podporuje spotřebitel ryze české výrobce.

Více o značce kvality najdete na webových stránkách www.czechmade.cz

  • Nejčtenější

Školská zařízení v kraji mají nové ředitelky a ředitele

26. července 2024

Komerční sdělení Ústecký kraj a jeho školská zařízení mají 13 nových ředitelek a ředitelů. ve všech případech...

Do Japonska míří nejznámější český drahokam

22. července 2024

Komerční sdělení Ve slavnostních prostorách Valdštejnského paláce, sídla Senátu Parlamentu ČR, byla v úterý 9....

Hnacím motorem je vášeň a vytrvalost

26. července 2024

Komerční sdělení Přestože PharmDr. Katarína Hrivňáková ve škole neměla mezi oblíbenými předměty chemii, stala se z...

Tahák Ladné Čeladné: Monkey Business, Tata Bojs a Lenny

22. července 2024

Komerční sdělení Už podeváté se koná festival Ladná Čeladná. Dvoudenní program začíná v pátek 2. srpna a uvede...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Green Deal musíme odmítnout

23. července 2024

Komerční sdělení Klimatické změny probíhají, ale člověk na ně nemá vliv. Pomozte zastavit greendealové šílenství!...

Nebojte se riskovat, věřte si! Ženy hrají v byznysu čím dál větší roli

27. července 2024

Komerční sdělení Jana Míčková Sladká vybudovala úspěšnou firmu GRAPECARE, která se věnuje oblasti lidských zdrojů....

Hnacím motorem je vášeň a vytrvalost

26. července 2024

Komerční sdělení Přestože PharmDr. Katarína Hrivňáková ve škole neměla mezi oblíbenými předměty chemii, stala se z...

Příběh od zaměstnance po majitelku úspěšné účetní kanceláře

26. července 2024

Komerční sdělení Příběh Julie Kamanové je důkazem, že odvaha a chuť do nových věcí může člověka dostat tam, kde si...

Letní spánek bez pocení. Pomohou praktické rady a chladivá matrace

26. července 2024

Komerční sdělení Horké letní noci vám nemusejí bránit v klidném spánku. Osvěžující spánek je dosažitelný díky...

Můj syn Xavier zemřel, říká Musk o transgender dceři. A chce zničit „virus woke“

Miliardář Elon Musk tvrdí, že byl podveden, když dovolil svému synovi stát se transgender ženou. V rozhovoru s...

Ruská kráska Sofja Lebeděva šla donaha v seriálu Vikingové: Valhalla

Bývalá gymnastka Sofja Lebeděva (30) potěšila fanoušky seriálu Vikingové: Valhalla, když se v jedné ze scén nového dílu...

Sto tun obilí za hodinu. Na Hané mají výjimečný kombajn, jeden z patnácti na světě

Až sto tun obilí dokáže za hodinu sklidit nový kombajn CR11 firmy New Holland, který vyjel do obilných lánů v okolí...

Rozvádím se, oznámila dubajská princezna na Instagramu manželovi a jeho milenkám

Dubajská princezna Mahra (30) a její manžel šejk Mana Bin Mohammed Al Maktúm (25) se po loňské svatbě rozvádí. Dcera...

Olympiáda je festival sexu pro sportovce, potvrzují bývalí účastníci

Olympijská vesnice mi dala za dva týdny víc sexu než zbytek mého života, tvrdí bývalý olympionik Matthew Syed....