CZECH MADE – důkaz kvality

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Již třicet let usnadňuje spotřebitelům orientaci na trhu značka kvality CZECH MADE, značka s nejdelší tradicí v České republice. Ukazuje jednoduchý způsob, jak se orientovat v široké nabídce výrobků a služeb na českém trhu a poukázat na ty opravdu kvalitní.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

CZECH MADE – důkaz kvality | foto: Česká společnost pro jakost, z.s.

Značku CZECH MADE mohou získat pouze české výrobky nebo služby, které úspěšně projdou důkladným hodnocením kvality. Ověření kvality výrobků a služeb se dá nastavit pro firmy jakékoliv velikosti a z jakéhokoliv oboru, tedy od malých rodinných firem až po velké společnosti s několika tisíci zaměstnanci. Mezi ty větší patří například pražský Dopravní podnik nebo Česká průmyslová zdravotní pojišťovna. Těmi rodinnými jsou například výrobce vířivek USSPA, výrobce betonu TRANSBETON, výrobce vlajek Libea nebo inovativní firma SATTURN HOLEŠOV.

Výrobci a producenti, kterým není lhostejná kvalita produktů a jejich produkty mají prokazatelně vysokou přidanou hodnotu mohou díky značce získat významnou konkurenční výhodu. Jak uvádí generální ředitel společnosti Solodoor a.s. Martin Dozrál: „Značku CZECH MADE jednoznačně vnímáme jako konkurenční výhodu. Naše produkty pomáhá odlišit od produktů ostatních výrobců. Všem našim zákazníkům navíc poskytuje jasný důkaz, že od nás získávají kvalitní výrobek, který vznikl v české společnosti a je vyrobený českými pracovníky.“

Smyslem značky je podpora odpovědných českých výrobců a poskytovatelů služeb, kterým záleží na celkové kvalitě vlastních produktů. Podle výrobce tiskopisů, pokladních kotoučků a papírových sáčků KRPA FORM, a.s. zastoupeného výkonným ředitelem Tomášem Bártou je hlavní výhodou možnost odlišit se od výrobků, které jsou na náš trh dováženy ze zahraničí. Jak dodává: „Zboží označené logem CZECH MADE je vyráběno v ČR a podléhá pravidelným kontrolám a ověřování kvality nejen výrobně, ale i od našich zákazníků a koncových spotřebitelů. Každý spotřebitel tak má možnost upřednostnit českého kvalitního výrobce.“

Ve společnosti TRANSBETON s.r.o. bylo motivem pro získání značky vyjádření hrdosti na svůj původ. Výkonný ředitel společnosti Martin Ohniště k tomu uvádí: „Jsme největší ryze český výrobce betonu v ČR, a vážíme si toho, že naši zákazníci upřednostňují spolupráci s námi oproti nadnárodním konkurentům v našem oboru. Kvalita betonu je s ohledem na konkurenční prostředí zcela zásadní a díky značce CZECH MADE jsme získali nezávislé ověření naší špičkové kvality.“

CZECH MADE – důkaz kvality

Značka je určena firmám, které se chovají eticky a ekologicky, investují čas i finance do zlepšování technologií výroby či zajištění služeb a kontinuálně se vyvíjejí.

„Značku CZECH MADE osobně vnímám jako skvělý indikátor kvality pro zákazníky, pro které je mnohdy velmi těžké zorientovat se na trhu“, uvádí Tomáš Litavský, jednatel společnosti ELETH company s.r.o. vyrábějící modulární stavby Moduliving. Podle jeho slov je trh: „přesycený nabídkou a marketingové praktiky často skutečnou kvalitu výrobků či služeb dokážou umně skrýt.“

Z tohoto pohledu je důležité správně nastavené hodnocení a důkladné ověření kvality u žadatelů o značku. Objektivní hodnocení zajišťuje tým hodnotitelů složený z kvalifikovaných odborníků a probíhá v několika oblastech. Skládá se ze sebehodnocení, které provádí přímo žadatel o značku, nezávisle se hodnotí spokojenost zákazníků s výrobkem nebo službou a celý proces je zakončen návštěvou hodnotitelů, kteří v průběhu jednoho až dvou dnů, záleží na velikosti firmy, provedou hodnocení na místě. Prověří výrobní proces, nastavení systému kvality a ověří informace poskytnuté žadatelem.

Společnost USSPA je v celoevropském měřítku významným českým výrobcem vířivek a termálních bazénů, a právě důkladné hodnocení vnímá ředitelka společnosti Kateřina Kadlecová jako deklaraci a oficiální potvrzení pozice a kvality firmy a jejích produktů, jak uvádí: „Značku vnímám jako symbol, pro zákazníky je to další podstatný střípek do skládačky důvěry, kterou si vytvářejí při rozhodování o koupi. Hledají jistotu, což je u produktu, který má sloužit dlouhé roky, obzvláště důležité. Každý výrobce nebo prodejce o sobě může říci hodně věcí, ale může si toho také hodně vymyslet. Značka CZECH MADE je potvrzení, že to, co říkáme, také děláme.“

Ačkoliv se každý držitel značky liší od těch ostatních svým zaměřením, jedno je jednoznačně spojuje. A tím je jejich maximální orientace na kvalitu produkce a s tím spojená spokojenost zákazníků.

Hlavním přínosem značky CZECH MADE pro spotřebitele je záruka vysoké kvality nakupovaných produktů a jistota správného nákupního rozhodnutí, usnadňuje spotřebiteli orientaci při nákupu a přináší mu informaci o jeho kvalitě. Nesporným přínosem pro všechny strany je také fakt, že nákupem produktu se značkou kvality CZECH MADE podporuje spotřebitel ryze české výrobce.

Více o značce kvality najdete na webových stránkách www.czechmade.cz

  • Nejčtenější

Schody a palisády dodají zahradě mimořádné kouzlo

5. září 2024

Komerční sdělení Máte pozemek ve svahu a přemýšlíte, jak ho efektivně využít? Nebo naopak uvažujete o terénních...

Na zmodernizovaný úsek ulice 28. října se vrátily tramvaje

2. září 2024

Komerční sdělení Od soboty 17. srpna obnovil Dopravní podnik Ostrava (DPO) tramvajový provoz na ulici 28. října před...

Když touha po normálním dětství naráží na realitu – příběh malé Káti

2. září 2024

Komerční sdělení Šestiletá Káťa z Pardubického kraje se chystá na velký krok. V září nastupuje do první třídy....

Než zapnete topení anebo pár doporučení před začátkem topné sezóny

1. září 2024

Komerční sdělení S koncem léta a hezkého počasí přichází období teplého oblečení a zapínání topení. Obvykle topná...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Objevte skryté klenoty Prahy

1. září 2024

Komerční sdělení Slavné stavby a známá místa, jako jsou Pražský hrad nebo Staroměstské náměstí, všichni znají a...

Čtvrtinu nehod pod vlivem alkoholu vloni způsobili cyklisté

6. září 2024

Komerční sdělení Více než čtvrtinu všech dopravních nehod způsobených pod vlivem alkoholu zavinili v loňském roce...

Veletrh FOR DECOR & HOME ukáže trendy Vánoc, tipy na dárky i dekorace pro interiéry

5. září 2024

Kontraktační veletrh dekorací, bytových a kuchyňských doplňků a dárkového zboží odstartuje podzimní...

Schody a palisády dodají zahradě mimořádné kouzlo

5. září 2024

Komerční sdělení Máte pozemek ve svahu a přemýšlíte, jak ho efektivně využít? Nebo naopak uvažujete o terénních...

Siemens propojuje IT a OT. Výhodou je vyšší efektivita a udržitelnost

5. září 2024

Komerční sdělení Na MSV 2024 společnost Siemens představí nejnovější produkty a řešení, které se zaměřují na...

Přírůstek do královské rodiny. Princ s princeznou čekají čtvrtého potomka

Švédský královský dvůr oznámil šťastnou novinku. Princ Carl Philip (45) a princezna Sofia (39) budou čtyřnásobnými...

Přes rok jsem se líbala s ženou, manžela už nic nepřekvapí, říká Ryška

Jde z jednoho natáčení do druhého, přesto Kristýna Ryška neuvažuje, že by opustila rodný Rožnov pod Radhoštěm a...

Kočičí žena Jocelyn Wildensteinová ukázala, jak vypadala před plastikami

Jocelyn Wildensteinová (82) má za sebou nespočet plastických operací, které ale popírá. Kvůli tomu, jak po úpravách...

Nechávám si odsát tuk z břicha a chodím pravidelně na botox, říká Alice Bendová

Alice Bendová vypadá ve svých padesáti letech skvěle. Herečka otevřeně přiznává, že si občas ráda pomáhá kosmetickými...

Konec střídavé péče, jednodušší rozvod. Co změní novela občanského zákoníku

Novela občanského zákoníku přináší několik klíčových změn v oblasti rozvodů, péče o děti a vymáhání výživného. Tyto...