CZECH MADE – důkaz kvality

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Již třicet let usnadňuje spotřebitelům orientaci na trhu značka kvality CZECH MADE, značka s nejdelší tradicí v České republice. Ukazuje jednoduchý způsob, jak se orientovat v široké nabídce výrobků a služeb na českém trhu a poukázat na ty opravdu kvalitní.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

CZECH MADE – důkaz kvality | foto: Česká společnost pro jakost, z.s.

Značku CZECH MADE mohou získat pouze české výrobky nebo služby, které úspěšně projdou důkladným hodnocením kvality. Ověření kvality výrobků a služeb se dá nastavit pro firmy jakékoliv velikosti a z jakéhokoliv oboru, tedy od malých rodinných firem až po velké společnosti s několika tisíci zaměstnanci. Mezi ty větší patří například pražský Dopravní podnik nebo Česká průmyslová zdravotní pojišťovna. Těmi rodinnými jsou například výrobce vířivek USSPA, výrobce betonu TRANSBETON, výrobce vlajek Libea nebo inovativní firma SATTURN HOLEŠOV.

Výrobci a producenti, kterým není lhostejná kvalita produktů a jejich produkty mají prokazatelně vysokou přidanou hodnotu mohou díky značce získat významnou konkurenční výhodu. Jak uvádí generální ředitel společnosti Solodoor a.s. Martin Dozrál: „Značku CZECH MADE jednoznačně vnímáme jako konkurenční výhodu. Naše produkty pomáhá odlišit od produktů ostatních výrobců. Všem našim zákazníkům navíc poskytuje jasný důkaz, že od nás získávají kvalitní výrobek, který vznikl v české společnosti a je vyrobený českými pracovníky.“

Smyslem značky je podpora odpovědných českých výrobců a poskytovatelů služeb, kterým záleží na celkové kvalitě vlastních produktů. Podle výrobce tiskopisů, pokladních kotoučků a papírových sáčků KRPA FORM, a.s. zastoupeného výkonným ředitelem Tomášem Bártou je hlavní výhodou možnost odlišit se od výrobků, které jsou na náš trh dováženy ze zahraničí. Jak dodává: „Zboží označené logem CZECH MADE je vyráběno v ČR a podléhá pravidelným kontrolám a ověřování kvality nejen výrobně, ale i od našich zákazníků a koncových spotřebitelů. Každý spotřebitel tak má možnost upřednostnit českého kvalitního výrobce.“

Ve společnosti TRANSBETON s.r.o. bylo motivem pro získání značky vyjádření hrdosti na svůj původ. Výkonný ředitel společnosti Martin Ohniště k tomu uvádí: „Jsme největší ryze český výrobce betonu v ČR, a vážíme si toho, že naši zákazníci upřednostňují spolupráci s námi oproti nadnárodním konkurentům v našem oboru. Kvalita betonu je s ohledem na konkurenční prostředí zcela zásadní a díky značce CZECH MADE jsme získali nezávislé ověření naší špičkové kvality.“

CZECH MADE – důkaz kvality

Značka je určena firmám, které se chovají eticky a ekologicky, investují čas i finance do zlepšování technologií výroby či zajištění služeb a kontinuálně se vyvíjejí.

„Značku CZECH MADE osobně vnímám jako skvělý indikátor kvality pro zákazníky, pro které je mnohdy velmi těžké zorientovat se na trhu“, uvádí Tomáš Litavský, jednatel společnosti ELETH company s.r.o. vyrábějící modulární stavby Moduliving. Podle jeho slov je trh: „přesycený nabídkou a marketingové praktiky často skutečnou kvalitu výrobků či služeb dokážou umně skrýt.“

Z tohoto pohledu je důležité správně nastavené hodnocení a důkladné ověření kvality u žadatelů o značku. Objektivní hodnocení zajišťuje tým hodnotitelů složený z kvalifikovaných odborníků a probíhá v několika oblastech. Skládá se ze sebehodnocení, které provádí přímo žadatel o značku, nezávisle se hodnotí spokojenost zákazníků s výrobkem nebo službou a celý proces je zakončen návštěvou hodnotitelů, kteří v průběhu jednoho až dvou dnů, záleží na velikosti firmy, provedou hodnocení na místě. Prověří výrobní proces, nastavení systému kvality a ověří informace poskytnuté žadatelem.

Společnost USSPA je v celoevropském měřítku významným českým výrobcem vířivek a termálních bazénů, a právě důkladné hodnocení vnímá ředitelka společnosti Kateřina Kadlecová jako deklaraci a oficiální potvrzení pozice a kvality firmy a jejích produktů, jak uvádí: „Značku vnímám jako symbol, pro zákazníky je to další podstatný střípek do skládačky důvěry, kterou si vytvářejí při rozhodování o koupi. Hledají jistotu, což je u produktu, který má sloužit dlouhé roky, obzvláště důležité. Každý výrobce nebo prodejce o sobě může říci hodně věcí, ale může si toho také hodně vymyslet. Značka CZECH MADE je potvrzení, že to, co říkáme, také děláme.“

Ačkoliv se každý držitel značky liší od těch ostatních svým zaměřením, jedno je jednoznačně spojuje. A tím je jejich maximální orientace na kvalitu produkce a s tím spojená spokojenost zákazníků.

Hlavním přínosem značky CZECH MADE pro spotřebitele je záruka vysoké kvality nakupovaných produktů a jistota správného nákupního rozhodnutí, usnadňuje spotřebiteli orientaci při nákupu a přináší mu informaci o jeho kvalitě. Nesporným přínosem pro všechny strany je také fakt, že nákupem produktu se značkou kvality CZECH MADE podporuje spotřebitel ryze české výrobce.

Více o značce kvality najdete na webových stránkách www.czechmade.cz

  • Nejčtenější

Látky a láska k šití mě z mateřské vystřelily do světa podnikání

9. dubna 2024

Komerční sdělení Podnikání mě odjakživa lákalo. Mateřská dovolená byl impuls začít a vnukla mi i směr. Chtěla jsem...

Co se chystá na gastronomické události roku MAKRO CZECH GASTRO FEST 2?

9. dubna 2024

Komerční sdělení Jedinečné setkání špiček české gastronomie a milovníků jídla MAKRO CZECH GASTRO FEST 2 otevře své...

O Magic Cup: Křižovatka naděje a talentu ve FIFA E-sportu

11. dubna 2024

Komerční sdělení O Magic Cup, největší amatérský turnaj ve FIFA fotbale, slaví úspěšné zakončení třetího ročníku, v...

Chrášťany u Prahy v bublině dezinformací a plné negativních emocí

12. dubna 2024

Komerční sdělení Vypjatá a emotivní situace kolem realizace casina v Chrášťanech u Prahy je nepřehledná a plná...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Jak na jarní restart obýváku

10. dubna 2024

Komerční sdělení Cítíte, že by to s nástupem jara chtělo nějakou změnu ve vašem obývacím prostoru? Líbí se vám nové...

Brno má první chirurgický robotický systém Versius v České republice.

16. dubna 2024

Komerční sdělení Lékaři brněnské soukromé nemocnice SurGal Clinic začali jako první v České republice využívat...

Kolagen, opravdová pomoc, nebo další podvod?

15. dubna 2024

Komerční sdělení Kolagen? Reklama na každém kroku. Také si pokládáte otázku, proč to tak je? Skutečně funguje, nebo...

Jak zlepšit svůj život díky skvělým tipům

15. dubna 2024

Komerční sdělení V dnešním článku si představíme pár možností, jak během chvíle zlepšit svůj život. Text se věnuje...

Čerpadla pro všechna použití najdete ve firmě MATEP

15. dubna 2024

Komerční sdělení Tradiční česká společnost MATEP se již 26 let zabývá velkoobchodem a dodávkami kompletního...

Čechy poznám podle outdoorové módy. Nosí ji bohužel i ženy, říká Kerekes

Vica Kerekes (43) si postěžovala na to, že Češi nosí outdoorové oblečení často i na místa, která k tomu nejsou vhodná...

Náhle zemřel zpěvák Maxim Turbulenc Daniel Vali, bylo mu 53 let

Ve věku 53 let zemřel zpěvák skupiny Maxim Turbulenc Daniel Vali. Letos by se svou kapelou oslavil 30 let na scéně....

Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?

V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by použil tester, nebo...

Roman Šebrle ukázal novou lásku, s kolegyní z práce vyrazili do Málagy

Roman Šebrle (49) je po čase opět šťastně zadaný. Jeho partnerka se na Instagramu pochlubila společnou fotkou z...

Ve StarDance zatančí Vondráčková, Paulová, hvězda Kukaček i mistryně světa

Tuzemská verze celosvětově mimořádně úspěšné soutěže StarDance britské veřejnoprávní televizní společnosti BBC se už na...