Doporučujeme

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

V PYTLOUN HOTELS umíme chytře reagovat na změny

Daniela Vykoupilová je revenue ředitelkou řetězce PYTLOUN HOTELS. Společnosti, která se během pandemie místo utápění v nesnázích naopak výrazně rozvíjela a tento rozvoj nezastavila ani současná ekonomická krize.

Co je vaším úkolem na pozici revenue ředitelky?

Mým stěžejním úkolem je maximalizace tržeb našeho hotelového řetězce. Pod tímto stručným vyjádřením je možné si představit detailní analýzy dat o vlastních aktivitách, o konkurenci a v neposlední řadě o celkové situaci a vývoji trhu. Díky tomu můžeme připravit adekvátní mix prodejních a marketingových aktivit vedoucích k maximalizaci tržeb společnosti.

Mohla byste popsat cestu, která vás dovedla až na současnou pozici?

Začínala jsem jako recepční v lázeňském hotelu. Pracovala jsem na rezervačním oddělení a následně v oddělení Sales & Marketing v několika místních i mezinárodních hotelech a hotelových sítích. Hodně jsem se naučila i díky přípravě otevření a následnému etablování nového hotelu na trhu. Posledních deset let pracuji v centrálách hotelových sítí. Primárně se specializuji na obchod a revenue.

Pocítila jste někdy během své kariéry, že vás znevýhodnilo být na této pozici ženou, nebo vám to naopak pomohlo?

Ani jedno, ani druhé. Měla jsem štěstí na lidi kolem sebe. Vždy byly podstatné hlavně moje znalosti, schopnosti a zkušenosti. Gender pro mě omezením nebyl. Stejný přístup uplatňuji vůči svému okolí, svým spolupracovníkům či obchodním partnerům. Pokud člověk umí, svým nastavením se hodí pro určitou pozici a navíc vhodně doplňuje tým, nevidím rozumný důvod zamýšlet se nad tím, jakého je pohlaví. Za důležitější považuji otázku, zda se konkrétní člověk chce trvale zlepšovat.

V jaké kondici se nyní PYTLOUN HOTELS nachází? Ptám se na to i vzhledem k energetické a ekonomické krizi.

Všichni v byznysu, a to nejen v hospitality, řešíme podobné starosti. Zvýšení nákladů se dotklo i nás. Abychom snížili vliv zvýšených nákladů na prodejní ceny, implementovali jsme řadu úsporných opatření. Bez schopnosti reagovat na vývoj trhu, byť někdy nepříznivý a nepříjemný, bychom nemohli jít dopředu, realizovat nové projekty, zlepšovat a rozšiřovat naši nabídku služeb a jejich kvalitu. Ale ptáte-li se, jestli zmíněné krize zásadně negativně ovlivnily náš rozvoj, pak musím říct, že ne. Štěstí přeje připraveným.

V souvislosti s hotely se často mluví o nedostatku personálu. Jaká je u vás situace?

S nedostatkem personálu, zejména toho zkušeného, bojujeme ve všech našich lokacích. Není snadné nalézt kvalitního pracovníka, který chce dlouhodobě pracovat ve službách. Zareagovali jsme nabídkou bohaté škály benefitů včetně profesionálních kurzů. To nám pomáhá se s uvedeným deficitem vyrovnat. Dáváme příležitost i mladým lidem, nezkušeným v oboru, kterým rádi s profesním růstem pomáháme. Věřím, že se postupně situace na pracovním trhu zlepší a náš obor bude opět tak atraktivní, jak si zaslouží.

Letošní rok se nese v duchu změn v případě pracovních dohod. Znamená to pro vás komplikaci? Nakolik jste, obzvláště během hlavní sezony, závislí na brigádnících?

Brigádníci jsou důležití obzvlášť v hlavní sezoně v Praze. V součtu má zaměstnávání brigádníků spíše negativní vliv na náklady. Udržování a zvyšování kvality služeb nás stojí více úsilí. Na rozdíl od většiny hotelových řetězců ten náš o covidu namísto krachování naopak otevřel hned několik nových zařízení.

Čím jste se odlišovali?

Myslím, že nám to umožnil přístup našeho majitele. Tento vizionář si dokáže vybrat spolupracovníky. Společně potom v podobných situacích umíme rychle a především velmi chytře zareagovat.

Jak jste na tom nyní s obsazenostmi hotelů v porovnání s předchozími lety?

Každý rok máme vyšší obsazenost oproti roku předchozímu. Už v roce 2023 jsme se dokázali vrátit na obsazenost roku 2019.

Existuje nějaká skupina návštěvníků nebo třeba národnost, která v hotelech nyní znatelně chybí? Vyjma tedy Rusů...

Máme nižší procento klientů z Asie. Není to ale nijak fatální. Klientelu máme poslední dva roky podobnou. Nejčastěji k nám jezdí Češi a Slováci i lidé z Evropy, Izraele a Ameriky.

Jaké jsou plány řetězce do budoucna? Chcete dál rozvíjet pražské portfolio?

Naše plány na rozšiřování sítě hotelů se neomezují pouze na Prahu. Chceme našim klientům umožnit poznávat i jiné části naší země. Věříme totiž, že zkušenosti s našimi standardy jsou a budou tím správným impulzem.